adison

Probleme ambreiaj

22 posts in this topic

Va salut. Am si eu o problema si as avea nevoie de niste sfaturi. De ceva vreme a inceput sa-mi dispara lichidul de frana. Banuiam ca e de la faptul ca mi s-au uzat placutele. La un moment dat mi s-a blocat pedala de ambreiaj la fund. Am fost la mecanic si a observat ca la slave cilinder (in zona în care intra o conducta cu filet in el) scapa lichid de frana. Intrebarea mea pentru cei care se pricep este urmatoarea: se poate rezolva problema cu un kit de reparatie la slave cilinder sau trebuie sa cumpar toata piesa care e putin cam scumpa? Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate rezolva cu un kit de reparatie(cred).Dar mai tarziu o sa pice si discu si va trebui schimbat.Recomandat ar fi sa le schimbi pe amandoua,inclusiv garnituri.Asa vei fi scutit de probleme pe viitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce te referi cand spui sa schimb "amandoua"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică şi rulmentul de presiune şi şi ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică şi rulmentul de presiune şi şi ambreiajul.

Exact.

Este mai costisitor dar merita in cazul in care tii masina mai mult de 2 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ambreiajul l-am schimbat acum doi sau cel mult trei ani. Nu cred ca are nici 40.000 de km. Deci kitu ala de reparatie pentru slave cilinder rezolva problema sau trebuie cumparat toata piesa. Stie cineva sigur? Ca sa nu cumpar de pomana kitu de reparatie si sa vad ca de fapt problema nu se rezolva cu ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU inca nu am schimbat.Dar atat timp cat mergi la un mecanic,ma gandesc ca ar trebui sa stie.

Oricum vei primi un raspuns de la cei care au schimbat :) (sper).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sper. Merci oricum ca mi-ai dat niste sfaturi. Astept raspuns de la cineva care s-a confruntat cu problema mea. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te sfatuiesc sa schimbi ambreajul inainte de a schimba doua garnituri de 20 de lei.Si eu am ramas in drum din acest motiv si am stricat bendixul pornind in viteza de cateva ori.Garniturile le poti schimba singur in maxim o ora.Aerisesti si gata.Cred ca unii colegi au facut o confuzie cand ti_au recomandat sa schimbi kitul de ambreaj.Cilindrul se schimba doar daca are uzura pe interior__se simte daca bagi degetul.Masina mea are multi km dar cilindrul era bun .Succes!

Edited by cristianc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi. O sa incerc cu kitul de reparatie sa vedem ce iese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi. O sa incerc cu kitul de reparatie sa vedem ce iese.

Schimba acele garnituri, eu unul le-am schimbat din cauza aceleeasi probleme, si e ok. M-au costat in jur de 15 lei, se schimba usor, apoi completezi nivelul de lichid si aerisesti. Cam asta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca s-a rezolvat prin schimbarea a doua saibe. Multumesc se poate inchide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlutare,

anul trecut prin decembrie am reusit sa schimb si eu ambreiajul(am pus Valeo).Toate bune si frumoase pana a inceput sa bata din nou,aproximatv 10 000 km parcursi.Eh,atunci mecanicul care l a inlocuit mi a spus ca: am uitat sa ti schimb si rulmentul de presiune!! Na bun Ioanee,dam jos si schimbam. Ca acum,dupa alti 15 000(cred) sa bata mai tare si sa tremure masina la plecare,numai in prima treapta!!De patinat,inca nu patineaza,dar e foarte neplacut sa mai pleci din loc :smile:.

Mentionez ca lichidul de frana a fost schimbat in urma cu 2000 km.

Ce as putea sa fac in cazul asta?Ar fi ceva de verificat? sau altu ?!

le: cand a fost dat jos pentru montarea rulmentului de presiune,mecanicul a spus ca suprafata pe care a calcat discul/placa nu e dreapta ,ci in hopuri!

le II: sunt momente cand cupleaza/decupleaza normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca eu de cand am aflat ca se fabrica in Turcia nu mai vand asa ceva... Adica de acum vreo 4 ani.

Alege LuK sau Sachs pe viitor !

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam eu,dar nu as fi crezut sa fie chiar asa..Pe cutie scria MAde in France.

O sa caut un Sachs.

Mersi de info Mc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred Heim...din pacate si Adi2727 a avut exact aceleasi simptome fix cu un ambreiaj Valeo... Din pacate luat de la mine inainte sa aflu minunata veste.

Din cate am inteles placa de presiune se deformeaza din cauza calitatii slabe, iar arcurile se inmoaie.

Culmea e ca luk si sachs folosesc pt unele ambreiaje partea de ferodou de la...Valeo !

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asta nu m am gandit.Ma uit maine si revin cu info.

Merci Doc.

@I love Volvo nu tot timpul.De exemplu doar azi dimineata a facut figuri,in restul zilei s a comportat bine.

La un moment dat,ma gandeam ca are vreo treaba cu temperatura exterioara sau prea putin lichid..dar nu,nimic.Sunt momente cand merge bine/normal,dar sunt si momente cand tremura ca un Taf/TRactor la plecare :)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu a fost QH, Maestre. :)

Nu vred ca are legatura cu Valeo. Ambreiajul de la 1.9 lasa cam multe la latitudinea mecanicului.

La km tai ar trebui inspectata si "furca de debreiere", daca ai cum stiu eu... Desi ce a inceput prost, banuiesc un montaj deficitar, nu se poate continua decat si mai prost.

Trebuie dat jos si examinat atent toate componentele. Mai mult ca sigur dn primul montaj a plecat.

Apopos de "Made"... m-am uitat zilele trecute pe filtrul de ulei pe care scria made in germany dar pe ambalaj, unde erau trecute fabricile, nu era nici una de acolo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi Luk se fac şi pe la Braşov...

Si Turbinele de la Garett se fac la Bucuresti parca,dar asta nu inseamna ca nu sunt bune!DIn contra,sunt mai calitative produsele Romanesti decat cele Turcesti.

@Adi ma gandesc ca nu se poate monta altfel sau invers ? Right?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate Adi... Puteam sa jur ca luasesi Valeo, mii de scuze.

Oricum ramane valabila faza cu calitatea proasta, sunt posesori de logan care sunt patiti si acu fug de ele ca dracu de tamaie.

Fapt reconfirmat de service-ul la care imi fac ITP-urile la masini.

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo a fost dupa QH-ul care totusi m-a tarat 70k km... tot intr-un doinit si-un chiut. :)

Si Turbinele de la Garett se fac la Bucuresti parca,dar asta nu inseamna ca nu sunt bune!DIn contra,sunt mai calitative produsele Romanesti decat cele Turcesti.

@Adi ma gandesc ca nu se poate monta altfel sau invers ? Right?!

Nu se poate monta invers dar la km asta trebuie inspectat cu foarte multa atentie.

SI cu al doilea am avut ceva problemute la inceput, printre altele patina din prima zi si scartaia, din cauza unor fel de bucse/plastice de pe furca de debreiere... Iti spun ca idee generala, ca la tine e altfel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now