manu9001

probleme volvo v40

6 posts in this topic

Buna ziua.Am si eu o problema la masina la care sper sa gasesc rezolvare cu ajutorul vostru.Am cumparat un volvo v40 din 2003 in decembrie anul trecut si de ceva vreme a aparut o problema. Cand merg mult timp in aglomeratie, coada, in viteza intai si a doua se opreste motorul.Aceeasi pb o am si cand merg si cu AC-ul.Am fost la o reprezentanta Volvo si am bagat-o pe calculator si aveam f multi senzori activati. Au dezactivat tot si dupa o saptamana am fost din nou si iar erau activati dar mai putini.Au spus ca tb sa o las la ei sa vada despre ce este vb.Voi ce pareri aveti? va multumesc

Motorul este 1,9 d iar senzorii gasiti activi sunt 15 la numar.CCM-000A, CCM-0012, CEM-0023, ECM-1804, ECM-1806, ECM-1809, ECM-180A, ECM-180C, ECM-180F, ECM-1826.

Edited by Danyx
Nu e nevoie de 2 topicuri pt aceiasi problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! ;D

Ar trebui să precizezi despre ce motorizare e vorba şi să fii mai exact referitor la acei "senzori".

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.am un volvo v40 cu motor D-4192 T3 din 2001.am deja 420000 km parcursi.a aparut o problema.cand desfac busonul de la antigel,dupa ce se raceste motorul,am presiune mare si lichidul urca in borcan.asta e una.altadata lichidul din borcan dispare( cateodata 0,5 L)fara sa constat pete sau scurgeri de antigel.indicatorul de temp nu urca mai mult de jumatate ,nu are fluctuatii,in interior am calduta,aerul cond functioneaza.cine ma poate ajuta cu un sfat.mecanicii pe care i-am consultat zic mereu ,garnitura de chiuloasa.dar ,in vasul de expansiune nu am ulei sau alte mizerii,nu face bule de aer cand motorul e pornit,nu am apa in ulei nu scoate nici un fel de fum.care sa fie problema?va rog,sa ma ajutati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa deschizi un topic nou pentru asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.am un volvo v40 cu motor D-4192 T3 din 2001.am deja 420000 km parcursi.a aparut o problema.cand desfac busonul de la antigel,dupa ce se raceste motorul,am presiune mare si lichidul urca in borcan.asta e una.altadata lichidul din borcan dispare( cateodata 0,5 L)fara sa constat pete sau scurgeri de antigel.indicatorul de temp nu urca mai mult de jumatate ,nu are fluctuatii,in interior am calduta,aerul cond functioneaza.cine ma poate ajuta cu un sfat.mecanicii pe care i-am consultat zic mereu ,garnitura de chiuloasa.dar ,in vasul de expansiune nu am ulei sau alte mizerii,nu face bule de aer cand motorul e pornit,nu am apa in ulei nu scoate nici un fel de fum.care sa fie problema?va rog,sa ma ajutati.

Am scris si eu despre problema asta, si al meu face la fel. Adica si mai smecher, pt. ca dupa un timp reapare antigelul in vasul de expansiune. Eu-ti zic ce mi-au zis si mie: daca n-ai ulei in apa, daca n-ai apa in ulei, lasa sa tot dispare apa, e treaba lui. Atunci apare problema cand trebuie sa mai si completezi. Pana nu.....dai bici "cailor" si sa ai multi kilometrii fara incidente. ;):rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut aceasi problema..exact aceeasi problema pe un volvo v40 din 2003 1.9 td.garnitura de chiuloasa era crepata..nu gaseam urme de apa pe jos...posibil se evapora, iar dupa un timp pierdeam apa..am dus chiuloasa la constatare si spre dezamagirea mea a trebuit sa schimb toate supapele, ghidajele, garnitura, tot ceea ce tine de chiuloasa:( a fost ceva investitie dar acum masina merge ca noua, nici un sunet, si nu mai pierd apa:)

Sper sa va fie de folos:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now