WhiteAnge

Cum sa faci un Lamborghini Murciélago

22 posts in this topic

Tocmai ma plimbam pe Calea Turzii, Cluj si am dat de un Lamborghini Murciélago .. m-am luat dupa el ... i-am stat in spate in curbe ... si dupa ultima curba am iesit si i-am dat amandoi ... 180 km/h am avut la inceputu podului .. la mijloc 210 ... apoi am franat amandoi .... rezultate? eram tot timpu cu juma de bot in fata lui.... eu cu S60-u meu cu 201 hp .... el cu 560 hp :)))))))))

Maine merge sa isi schimbe masina ca ii ruine ca nu si-o luat volvo :))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avea motor de ... fiat ... italianu stie sa vanda marfa ... designer , deh ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista si Polo care bate Lambo deci nu e nici o rusine, totusi un vlv stock nu poate bate un Lambo decat daca soferul masinii supersport vrea sa se amuze sau nu stie sa conduca .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde foarte mult de sofer, eu asta-iarna m-am tras cu un range rover sport, cel cocosat, mi-am batut joc de el, nu a putut sa ma depaseasca - normal, pe o portiune de maxim 1 km :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma interesau organele :) am mai multe pile decat organe :)

Ma soferu era sofer, la 120 in curbe ii dadea nu frana.

Soferu avea undeva la vreo 35-40 ani, din Bucuresti.

Nu am filmat da am inca 2 martori, 1 in masina cu mine si 1 m-a vazut pe calea Turzii cand eram trecut de el.

Masina nu e chiar stoc, momentan 201 caluti, suspensii sport umblat la comp-u de acceleratie si altele. Iti dai seama dupa Stage 1 si 2 ca ala nu va mai avea nici o sansa

Pe portine mai dreapta putea sa ma faca normal,a re 570 cai, dar pe portinea asta l-am facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau nu stia sa foloseasca masina, sau nu stia locul. Sigur ca la acceleratii e important cuplul (traiasca turbinele). In plus, daca o ratat startul ... avea de recuperat ceva metri. In plus, ai uitat sa precizezi: ati urcat sau ati coborat?

Oricum, ma bucur ca-ti place in masinuta ta :thumright:

Edited by tudor75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si toate astea in oras! Foarte frumos. Ziceti-mi si mie cand aveti program de genul asta sa stau acasa....

Cel mai incurajator e faptul ca pe nimeni nu deranjeaza astfel de manifestari iresponsabile. Mai rau, e un subiect de lauda.

Chiar nimeni nu isi pune problema ca putea sa se intample o nenorocire? in schimb se dezbat probleme de cuplu si de "calitatile soferului" , de acceleratul in curbe...

V-ati gandit ca poate domnul cu lamborghini nu a tras mai tare de frica sa nu apara ceva imprevizibil si s-o faca lata, si de aceea a reusit domnul White Ange sa "il faca"?

Edited by irina_f

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, cum?! Nu tocmai am spus că a fost bădărănie? Pe mine mă deranjează bădărăniile...

Ba da,si ai fost mult prea indulgent. Si eu la fel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

WhiteAnge fi mandru de tine! Pe mine m-a facut un Megane 1.5 DCI cu 20 de cai mai putini ca fostul meu 440. Cand am ajuns acasa a trebuit sa schimb jumatate din furtune ca erau sparte.

:smile:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stergem acest topic,parerea mea!

Categoric!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma interesau organele :smile: am mai multe pile decat organe :smile:

Daca astfel de comportamente si exemple sunt tolerate aici,atunci eu nu mai zic nimic!Oricine stie sa mearga cu viteza,mai greu e sa ramai intreg si sa stii sa nu te dai mare cu asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde naiba este pod pe calea turzii?

cel mult pot sa cred ca toata "aventura" se petrecea la coborare, iar podul este acel pasaj din dreptul strazilor Alba Iulia, Iorga, etc.

in conditiile astea, cu siguranta ca si eu "ma bag" [caci la vale totul e altfel...; totul se rostogoleste mai rapid]

...oricum, asa cum zice si Heim, e o tampenie.

Edited by pc80034

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un exemplu pentru colegul WhiteAnge, pasionat de masina sa si caii (calutii) aflati sub stapanirea membrului inferior drept.

Acelasi gen de "competitori" dar in alta locatie (Turda - Str. Libertatii) si acum circa 2 luni.

Ambii heruvimi conduceau BMW-uri (habar nu am ce serii) una alba si una neagra,

Nevasta-mea in plina traversare, pe trecere de pietoni si singura (din fericire fara copil).

Ilustrul necunoscut din bolidul negru trece val vartej ( derapand necontrolat) si speriat de ceea ce nu se astepta sa vada in fata sa la iesirea din curba aflata la cca. 25 metri de trecere, aproape smulgand poseta neveste-mi, paralizata pe trecerea de pietoni.

Cativa pedestrii de pe ambele trotuare raman interzisi, cativa urla a disperare....

"Ilustrul" negru reuseste nesperat sa-si redreseze bolidul si pierde avantajul de cca. 2 metri avut in fata bolidului alb, care trece "victorios" dar socat in raport de ceea ce risca sa fie atat martor ocular cat si complice.

Ulterior, nimeni nu a fost in stare sa spuna ce numere de inmatriculare aveau cei doi flacai metamorfozati in Ayrton Senna mioritici.

Din fericire (atat pentru sotie, pentru mine dar mai ales pentru fetita noastra) totul s-a terminat sa zicem, OK.

Ma intreb si as dori sa il intreb pe colegul WhiteAnge, cum ar fi reactionat daca ar fi reusit performanta de a agata un pedestru ?

Il asigur ca pilele in nici un caz nu l-ar fi "salvat", indiferent de numarul de organe aflate sau nu la fata locului, ori in alte zone erogene.

Chiar daca risca doar o pedeapsa de 3 ani cu suspendare (cu conditia sa fie prima "abatere" sanctioanta astfel), din pacate partea "adversa" ramanea cu altfel de cicatrici care (in opinia mea de sot si tata) nu sunt evaluabile decat prin prisma legilor talionului, consfintite prin Codul lui Hamurabi, indiferent ca legislatia moderna l-ar sustine sau nu.

Daca Doamne fereste s-ar fi intamplat o nenorocire, Indiferent de "calitatile" unui asemenea sofer (fizice sau de alta natura, mostenite ori intretinute cu injectii cu marmelada) cu siguranta pe mine unul m-ar fi facut sa uit de calitatile noastre de bipezi cu presupuse circumvolutiuni in extremitatea superioara, "anamneza" pe care i-as fi luat-o cu siguranta ar fi fost una regretabila pentru ambele parti.

Ma bucur sincer pentru faptul ca cei doi "combatanti" nu au avut parte de "victime colaterale" datorate unui ego exacerbat de caii putere de sub capote.

Drive safe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai frate, ca prea exagerati si voi :D .....este chiar indicat sa ii dai putina "talpa" o data pe luna pentru a mai curata putin "injectoarele" ;)

Ca iti mai incerci masina cu unul altul, nu este o crima, intradevar, NU in oras. Sincer, cand vezi ca te mai necajeste unul altul in trafic, daca este liber pe sosea, parca te abtii cu greu sa nu "va jucati putin". Asta nu inseamna ca, GATA - este manelist, bmw-ist, logan-ist sau mai stiu eu cum ii catalogati voi pe astia :P . Si la faza cu organele, bre nea LEU', sa ti si tu minte, curcanii fac legea in trafic, poti sa ai si mama lor de pile, nu te pui cu legea ;). Cursele ilegale si mie imi plac, sa le admir :D, dar nu sa le practic in oras, in curbe, pe poduri sau la semafor :smile:. Daca iti plac cursele, cred ca ai ales masina gresita :D. Sa nu o iei in nume de rau, dar este pacat de fiara, nefiind conceputa si proiectata pentru asa ceva, mai mult o faci praf asa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

WhiteAnge nu pot decat sa iti recomand o plimbare pe afara sau pe circuit.De exemplu la Hockenheimring se plateste 30 e / h (parca) si te dai cu masina ta cat vrei tu de tare /incet +curbe ..

Si 120 km / h mi se pare mult la noi in anumite zone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai ma fiti seriosi.

Daca nu stie careva sa conduca ii invit sa faca cursul profesional.

Imi permit sa rulez si sa imi duc masina la extrem caci o cunosc si stiu ce poate si unde poate.

Nu ma vezi sa ii dau in centru centru, dar pe turzii unde nu sunt treceri imi permit, la urcare pe feleac in serpentine e bestial.

Modificati si voi suspensii macar la masini si atunci poate o sa vedeti cat de mult castigati stabilitate doar din ele.

Masina mea a fost modificata si inca e modificata pentru curse / show. prin septembrie ajungem la 264 cai

Am fost cu ea si pe pista, sa stii ca aia 260 ce ii scrie pe bord, ii prinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

p.s. daca Honda VTR-ul meu prindea 317 km / h :) nu cred ca nu prind si cu Volvo-ul :) ( pe pista, normal )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.