Posted 28 Sep 2011 · Report post buna, am o problema mai migaloasa...nu imi functioneaza sistemul de reglare electri al farurilor...cineva care cica se pricepe mi-a spus ceva de genu ca nu face vid, vacum, ceva de genul asta, precizez ca elementele le posed...adica de la interior (buton) pana la exterior (furtunele acelea mici tari...oare imi puteti trimite o poza sau o schema daca va rg frumos...nu am vadis...daca as fi avut m-as fi uitat, multumesc anticipat! PS: nici nu stiu de unde pot sa imi fac rost de Vadis Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2011 · Report post E destul de aiurea problema la tine, eu cand am cumparat masina aveam farul din dreapta fata spart si am cumparat altul care se regleaza la fel ca la tine si imi bate aiurea celalalt are o rotita pe el si se regleaza f usor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2011 · Report post Salut. Sistemul nu e electric, nu ai ce schema vedea. Cel mai probabil s-a scurs lichidul din furtunase. Mai poti incerca sa ungi putin partea de actionare din spatele farului, cu un wd40 si sa verifici daca sunt intepenite. Sincer, ma mir ca ti-a mers pana acum. E foarte prost gandit sistemul; eu nu l-am vazut sa functioneze la vreo masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2011 · Report post pai nu mi-a functionat niciodata de cand am masina, reglajul il fac manual cum zicea si Stef, te referi la acelea pe care vine montat furtunul?sau care anume? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2011 · Report post Da, pe undeva pe acolo vine, unde intra furtunul in spatele farului. Alternativa viabila ar fi motorase electrice cu tot cu "pinul" ala care intra in oglinda farului si o regleaza/tine. Ar trebui sa se gaseasca ieftin pe la dezmembrari, s-au folosit pe multe marci, inclusiv Dacia daca nu ma insel. Important ar fi sa mergi cu reglajul tau in mana si sa vezi care se potriveste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2011 · Report post pana la urma am ramas asa cu farul, a fost de l-a lipit la un sudor in plastic ceva rushi de aici de la noi din cluj cert e ca toate arcurile si tot erau rupte in far dr s-a rezolvat si imi bate STAS, o al;ta intrebare as avea nu de alta dar sa nu mai fac alt topic, am fost acum o saptamana pe piatra craiului si saraca masina se chinuia sa urce dealu masina pot spune ca era incarcata undeva la 130 kg maxim 150 nu mai mult cu tot cu pasageri...am tot schimbat vitezele din a 3a in a 4a si invers, tind sa cred ca ar fi injectoarele infundate, dar aici apare o intrebare: 1: Pe ce e masina injectie sau carburator, precizez B18 U (in talon scrie 1.8l )? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2011 · Report post 1.8i e singurul motor cu injectie monopunct din gama. Arata ca un carburator dar inauntru e una bucata injector barosan. ...Nu cred ca de acolo ar fi problema pe care o reclami. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2011 · Report post dar oare de unde?oricum am inteles ca la noi in Romania o data la 2 ani ar trebui curatate injectoarele "la cat de curata e benzina noastra".oricum mersi adi PS: as mai avea 2 intrebari, ce tip de bujii trebuie? si m-ar interesao baterie buna buna sa nu ma lase iarna de 56...mersi, o noapte faina! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2011 · Report post Bujii 3344473 sau echivalent Champion. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2011 · Report post deci buji Champion pt volvo 440 motor 1.8 benzina...nu stii cam la ce pret s-ar ridica...asa-i? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2011 (edited) · Report post La 80-90 de lei cat sunt cele originale de pe ebay, cu transport inclus, eu nu as sta pe ganduri. In rest, nu cunosc preturile la bujiile de benzinare... cele de diesel incep de la ~40lei bucata. Edited 4 Nov 2011 by Adi2727 Share this post Link to post Share on other sites