mango7878

Resoftare s40 136 cp

68 posts in this topic

salutare,

Am achizitionat un s40 diesel din 2005 136 cp, ma intereseaza daca a facut cineva resoftare , cat costa,daca a facut in Bucuresti unde anume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te salut !

Iti recomand sa iei legatura cu BogdanG , el fiind in masura sa te informeze si...dupa caz sa ii faca masinii tale resoftare .

BUGA , Alin BUGA

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc, sper sa dau de el

Te rog daca dai de el si discuti pe private pune un rezumat al discutii, sunt convins ca mai sunt si altii ca mine interesati. Nu sunt din Bucuresti dar sunt interesat de un update de soft/resoftare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merita sa faci resoftare la diesel,mai ales daca e si turbo!

Toata treaba este ca softul sa fie bine facut,altfel pica unele piese(care?..gasesti pe gugal) si scoate cam mult fum negru.Dar daca operatia va fi realizata de Bogdan,atunci e bine :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu iti recomand sa iei legatura cu sebastian de la racingcode. are dotari mult superioare si cunostinte vizibil mai bune. eu acolo am resoftat masina acum 2 ani si ceva si sint multumit.

http://www.racingcode.ro

nu fac decit sa dau o altenativa. mai buna. urasc lipsa de concurenta si folosirea forumului pentru vinzari.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa revenim la problema resoftarii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa revenim. e mai bun sebastian decit bogdan (sau decit pe cine reprezinta bogdan). pentru ca sebastian stie mai mult si are dotare mai buna.

ps. nu am nici un interes in a-l promova pe sebastian. nici un interes material sau moral. urasc lipsa de concurenta !

Edited by lik2008
data viitoare te rog sa faci un topic separat!Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apoi din motorul asta prin simplu soft nu cred ca poti ajunge cu masina la racing. Ma refer la a investi bani doar pt soft.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie mai mult ce ? Iuli vezi ca iar iti pica turbina daca te mai iei de mine .

S40 de 2L cu soft fuge foarte bine, este comparabil cu S60 D5 @185 CP .

Pt mai multe detalii www.rbn-tuning.ro sau PM .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar fuge bine cu soft,ea fuge destul de rezonabil si asa.Dar volanta.....ce se intampla cu volanta....???Daca in mod normal ea tine in jur de 100k-130k km...de nu s-ar mai fi inventat... :cursing:

Eu zic sa va ganditi de 2 ori inainte de resoftare...va zice unu care a schimbat 2(si asta fara soft)!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar ce ti au spus volantele de le ai schimbat? Nu cred ca a mai schimbat cineva volanta la 100.000 avand in vedere ca la motorul asta distributia se schimba la 240.000 dupa carte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima a inceput sa vibreze usor,usor si am schimbat-o la timp.A doua a inceput sa vibreze de la usor la foarte tare pana a inceput sa bata in motorul existand riscul sa rupa vibrochenul...Distributia am schimbat-o la 145k km.Din pacate tara noastra nu corespunde cu ce scriu producatorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da Razvan, sunt mari probleme cu volantele la motorul asta de 2L de la PSA . Aceleasi probleme sunt si la Mondeo/407/Focus/307 .

Paule tu ai pus volanta noua si iar a picat? Cam dubios, foarte dubios .

Cu soft dar cu plecari usoare de la semafor tine mai bine decat soft stock si plecat primul de la semafor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu,cea noua e inca la locul ei.Prima a tinut 100k km,iar de 4000-5000 km este cea de a doua.

Intradevar acum abia plec de la semafoare,abia cand ajung pe la 1800-2000rpm incep sa o calc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moama da ai un stil de a "iexplica" de ma doare ochiul din mijloc .:D

Asadar, ai schimbat volanta originala la 100.ooo km dupa care ai sesizat ca si volanta nr 2 bate la X km. Intrebarea mea este cat este X ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa o luam babeste :lol: (te inteleg,visinata e de vina :lol: )

Prima am schimbat-o la 80k km impreuna cu tot kit-ul de ambreiaj(totul a fost Sachs),apoi la 165k km aproximativ a inceput sa bata a doua si am schimbat-o din nou(doar volanta,tot Sachs).Deci media de viata 85k km :D ,70% din ei facuti in oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum si tu! Vrei tu sa stii neaparat cati km are masina? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea mea este sa-ti iei de la reprezentanta Ford, in ambalaj FORD si de 1/2 pretul de Volvo OEM dar mai buna calitativ in comparatie cu Sachs . (desi inauntru e tot Sachs ) .

Razvane pe tine nu cred ca te-a batut nimeni de pe forum la km cu S40/V50 .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina are 172k+/- km la ora actuala :glasses9:

Acum e pusa si asa va ramane pana la noul proprietar(sper)!Oricum thanks for the advice! :beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba eu sunt convins ca da! Dar nu stie! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

300k. Reali! Nicio volanta inca. 90% extraurban. 80% autostrada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur nu ai dat inainte? :D Ultima data cand ai trecut pe la mine aveai 240.ooo km . Tu nu mai dormi? Doar stai in masina intre Cta si Buc ?

In cazul tau nici nu trebuie soft pt ca ruland numai pe autostrada daca mai ai si soft o sa ramai fara carnet . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now