Matrixxx

Strut front bar

10 posts in this topic

  Mi s-a pus pata de vreo luna pe bara aia dintre stalpii amortizoarelor (strut bar) - care stabilizeaza mult masina in partea frontala - doar ca originala costa cam mult...Ma gindeam daca nu stie careva vreun sudor priceput care s-ar baga sa faca asa ceva - chiar 2-3 bucati ca poate mai vrea cineva :)

Uite si pozele - originala si alta de pe o masina.

Astept propuneri si discutii de la maniaci ca mine  :D

post-495-12877845781317_thumb.jpg

post-495-1287784578266_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit ca nu esti singurul bolnav de aici........am vorbit cu un prieten.....un sudor de nota 10.....ramane sa i-i duc cateva poze, e mai dificil dar a-s opta pt cel prins in 3 suruburi[ mai dificil de facut partea care trebuie sa se muleze perfect la telescoape...]  si daca reusim o treaba buna atunci nu vad de ce nu a-m face una si pt tine ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luam 2 flanse (sau ceva asemanator) si le mulam cu ciocanul  :D  Si teava aia sa fie cit mai tare, o indoim un pic si gata, avem o masina mult mai stabila la curbe. Eu ma chinui sa gasesc pe-aici un sudor indemanatic, inca nu am dat de el, sa vedem saptamina asta cu cine ma mai intalnesc  :D

Numai bine !!!

P.s. Ia uite inca o poza a unuia - nu si-a mai pus bara aia pe stalpi...interesant, nu?

post-495-12877845826976_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vreti sa obtineti intradevar un efect serios de rigidizare, bara asta este doar o treime din munca....

Mai trebuie una sub masina intre lonjeroane si una in protbagaj intre capetele amortizoarelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e muadDib - incepem si noi cu bara asta si continuam - nu ne oprim!  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva să credeti că bara asta vă ajută asa de tare in viraje .

Stabilitatea masinii este dată de de bara  stabilizatoare care face legătura dintre basculă  si caroserie , cu cât aceasta este mai groasa cu atăt stabilitatea este mai mare in curbe.

Iar aici ne lovim de o altă problemă : cu cât bara e mai groasa cu atât caroseria simte orice denivelare pe care o ia o singură roată ,si atunci scade confortul.

Bara asta de sus , si eventual incă una intre lonjeroane, se folosesc la masinile de raliu pentru ca atunci când sar de pe o "trambulină" ,să nu se distanteze sau sa se apropie, mai bine zis, iar lonjeroanele de jos să nu se distanteze,pentru că atunci s-a zis cu directia.

Acestea se folosesc mai bine la masinile mai vechi si putin cam ruginite ,pentru că le cam scade rezistenta la ÅŸocuri.

Opel-urile Senator aveau boala asta ptr. că erau masini grele si slabe în oalele amortizor.

Parcă si acum le mai văd cum mergeau crăcănate pe sosea, cum intrau în Romania cum se "crăcănau" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, dumyg - nu sper in minuni  :D

Dar daca cei de la partsforvolvo,ipdusa si inca vreo 3 site-uri americane o au de vinzare (au produs-o), nu cred ca e vorba doar de vanzari de piese - aici. Barele astea (cea din fata si cea din spate) au rolul lor, mic dar il au. 850-ul meu implineste peste vreo ceva timp 12 anisori - ii mai fac si eu cite o bucurie, nu ?  :D

Numai bine si ne auzim in curind  - am o surpriza pentru tine  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa mic efectul. Toate masinile se contorsioneaza la curbe. Ar trebui sa dea de gandit faptul ca multe dintre masinile noi vin cu asa ceva din fabrica.

Si eu vreau sa-mi fac sau sa cumpar asa ceva. Pe langa as mai vrea o bara stabilizatoare mai mare si niste bielete antiruliu serioase. Eu consider ca aceste componente afecteaza cel mai mult in bine stabilitatea si controlul masinii in curbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toată lumea trebuie să-si vândă marfa,că e sau nu folositoare nu contează ,să aibă aspect comercial,la urma urmei nici rău nu face ,decât să te lovesti de ea in porbagaj sau pe la motor, ca să ai ce să demontezi in plus câd umblii pe la turbină.

Astea care vin din fabrică cu asa ceva nu se numesc masini  :D

Si aÅŸ vrea să văd ÅŸi eu un volvo ,si cu ce viteză să meargă ,să se contorsioneze la curbe.

ÃŽntradevăr la gropile noastre ne putem considera piloti de raliu  ;D

Nu ,mint ,am văzut un Volvo contorsionat dar mai mergea pe roti :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape toate BMW noi vin din fabrica cu asa ceva chiar daca nu sunt la vedere de exemplu.

Si chiar daca crezi sau nu toate masinile se contorsioneaza la curbe. Nu trebuie sa fie o chestie vizibila ca sa o simti. Gandeste-te cat de mult afecteaza mersul unei masini in linie dreapta o abatere de 0,5-1 grade la o bieleta de directie fata de valorile standard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now