mih4y

diverse mici probleme interior

25 posts in this topic

salutare tuturor iubitorilor de volvo

detin de 1 luna un volvo s60 d5 S 163hp fabricatie noiembrie 2001

in primul rand vreau sa mentionez ca masina nu a fost deloc intretinuta adica dupa ce am platit masina aflu ca nu are service facut de 3 ani.

si detine urmatoarele probleme :

- interior: - la muzica volum mai mare fetele usilor fata vibreaza scot un zgomot incredibiuneori

- IMPORTANT - dupa ce descui masina se aude un bazait in spatele panoului AC sub Radio CD nustiu exact ce este dar la varul meu se aude foarte incep aproape deloc

- trebuie sa schimb partea dintre arm rest si schimbatorul de viteze unde se tin paharele sa tin asa pt ca e rupt si sincer nu gasesc

- trebuie sa schimb panoul AC pt ca un clips care tine bricheta e rupt si bricheta sta in spatele panoului fara sa am posibilitatea sa bag telefonul la incarcat

- IMPORTANT- de 3 zile imi scartaie scaunul soferului nu stiu exact ce anume dar cred ca sunt sinele ; ce se poate face ?????????????????

- pielea crem pe scaunul soferului trebuie putin reparata si restul revopsita

-exterior - IMPORTANT - la toba de esapament in partea din fata intre motor si catalizator exista un furtun sa i spun asa sau in engleza se numeste exaust flex pipe care la mine e spart si nu reusesc sa l gasesc separat decat impreuna cu acel catalizator care costa 300 si ceva de euro

astea ar fi marile probleme

va rog foarte mult daca cineva a intampinat aceste probleme sa mi spuneti si mie cam ce se poate face

multumesc de intelegere

Share this post


Link to post
Share on other sites

flex pipe iti pot aduce eu separat, e 30 - 50 - 80 de lei maxim, dar trebuie masurat, lungime si diametru ! Pretul difera in functie de marimi. Apoi mergi cu el la un centru care se ocupa cu suduri si evacuari si ti-l monteaza.

Ia legatura cu ionut_lup de aici de pe forum sau cu sandro, au la dezmembrat multe Volvo-uri si poate au ce iti trebuie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel bazait in spatele panoului de Ac se auzea si la mine cand am cumparat masina....acolo este un motoras mic (pe partea frontala a panoului de AC o sa vezi ca exista un grilaj micut micut ,in spatele acelui grilaj este motorasul) care cu timpul se umpple de praf, exact ca si coolerul de la computere....desfa panoul de AC, scoate atent motorasul de acolo, il cureti de praf, si ai scapat de acel bazait.Eu l-am facut de vreo 2 ani si de atunci....silence.

In legatura cu vibratul usilor la volum mare...mie de exemplu, la volum tare se auzie o vibratie si am descoperit ca era de la twiter, el se misca putin in locasul lui...am rezolvat problema si acuma e ok

Bafta

Edited by adi_28

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine se aude de la fetele usilor pt ca daca impingi unde se aude iti dai seama ca e de la fata usii

problema e daca cineva stie cam ce sclipsuri sunt in interiorul usii pt ca pe cele de pe lateralul fetei de usi le am schimbat

si alta chestie deranjanta uneori se aude un scartait de la scaunul soferului si sunt disperat de nervi ca nu gasesc ce scartaie

multumesc de raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la portiere, ader la ce spune HEIMÐALLR si iti recomand sa dai fetele portierelor jos si sa te orientezi la fata momentul respectiv. Mai mult ca sigur zgomotul tau vine fie de la (prostiile alea de ) ghidaje fie de la antifonare (ma rog, folia de burete) fie de la busonul portierei (nu stiu cum sa ii spun altfel, cel care se ridica/coboara cand inchizi/deschizi masina) - uneori tija respectiva mai bate pe metalul din interior. Nu strica sa verifici, e o operatiune simpla si in felul acesta macar vei verifica si membranele difuzoarelor.

Referitor la scartaitul scaunului soferului....esti sigur ca e scaunul in sine? o chitacaiala enervanta am avut si eu tot la sofer, dar in cele din urma la o examinare atenta in mers am observat ca de fapt era capul de plastic al mufei (din nou probabil termen inventat) centurii de siguranta care se freaca de scaun sau de cotiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai tapiterie de piele, e normal sa scartaie putin...efectiv se freaca pielea tapiteriei de plasticul de pe marginea scaunului(de pe lateralul scaunului, in partea de jos)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da JUNIOR am gasit ieri sursa problemei

scartaia cum ai spus de la centura.exact ce anume nu imi pot da seama dar de la centura .cred ca e clema din interior care tine centura

mai nou aseara fiind obosit am luat o groapa de ma durut inima si acum de fiecare data cand plec de pe loc se aude o bataie o singura data cred ca din fata.dar decat la plecarea de pe loc in mers nimik.

ma poate ajuta si pe mine cineva va rog frumos cu un filmulet cum se dau fetele usilor jos ?

multumesc pt raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca aici e cel mai complet : http://forums.swedes...-Pics&p=1779372 , dar am sa adaug cateva sfaturi din experienta proprie:

-la pasul 1 : manerul respectiv e prins in 2 tuburi de plastic mari (care se suprapun pe gaurile celor 2 suruburi) si in mai multe "cleme" ce merg pe lateralele lui. Daca te uiti atent la maner ai sa vezi ca in partea de jos ai o fanta mica de unde poti incepe (de jos mereu, nu de sus) si continua in sus pe oricare din laterale. Ideea e ca dupa ce ai desfacut toate clemele laterale, capacul manerului va ramane prins doar in cele 2 tuburi care sunt destul de lungi, moment in care il glisezi in afara. Ai grija ce folosesti ca sa dai jos capacul (plasticul e foarte sensibil la zgarieturi) de preferat ar fi ceva tot de plastic sau material mai moale cu o suprafata mai lata (o surubelnita cu cap lat e OK atat timp cat ii invelesti varful in banda izolatoare cauciucata)

-la pasul 3: nu e nevoie imperativa de scula din poza, o simpla surubelnita torx de 25 (sau 27 nu mai retin) e de ajuns - se gasesc in comert oriunde seturile de chei torx, iar la Volvo suruburi torx gasesti mai peste tot ( arata asa : http://www.scule.com...ofi-p-1037.html) deci investitia e de viitor. Ca sfat, inainte de a a desface surubul de sus din maner, pune o bucatica de hartie in canalul respectiv : acel canal nu este plin pe partea de jos si daca nu esti atent poti scapa surubul in portiera - nu e catastrofal, nu ramane prins acolo, va cadea cand dai jos fata, dar e enervant pt ca din neatentie poti uita de el si il cauti apoi ca disperatul prin iarba (ca mine). Hartiuta respectiva pusa in canal nu il va lasa sa cada si il vei putea extrage usor - la fel, hartia va fi benefica si cand il vei insuruba la loc.

-la pasul 4 : recomand atentie maxima cu clipsurile respective, nu pt ca sunt greu de scos (in poza arata gresit, apesi centrul pana face un "click" apoi tragi de magini pana se gliseaza afara) ci pentru ca sunt usor de pierdut si greu de gasit atat pe jos dupa, cat si in comert (oricum intai vezi cate din ele mai ai - lipsa lor e o posibila cauza a bazaitului portierelor care te enerveaza in mod curent). Nu recomand metoda "le apas centrul la toate apoi le scot toate odata cand trag fata portierei" -> merge, dar te vei pomeni cu o adevarata "fantana" a suruburilor respective sarite in toate partile. Sfatul meu e sa le desfaci pe rand si sa le pui intr-un loc sigur (de fixat la loc e mai simplu, cu centrul in pozitia normala - apesi pe varful din spate- le apesi la locul lor pana fac iar "click").

Ce nu e prezent in tutorialul respectiv :

Triunghiul de plastic de langa oglinzi : desi nu e imperativ sa il dai jos inainte de a scoate fata portirei, usureaza mult glisarea ei - fata portierei se da jos prin glisare in sus iar triunghiul respectiv impiedica acea miscare. Triunghiul e prins in 3 pivoti de plastic in interior (sanse mare sa fie rupte 1 sau 2) - desfacerea urmeaza acceasi metoda ca la manere: incepi din lateralale si presezi pana se desface (nu e greu, se desfac usor).

Cablurile interioare : in momentul in care vei glisa fata portierei in sus (iese foarte usor) ea va fi inca atasata de cadrul metalic prin cablurile de la comenzile soferului si cele de la difuzoare - oricum lungimea lor iti permite sa sprijini fata fie pe scaun fie pe cadrul interior. Deconectarea mufelor respective e simpla, fiecare mufa are cate o clama pe o laterala (asemenator cu mufele de alimentare de la hard-diskurile de la PC). Dupa ce desprinzi izolatia (folia de burete - e bine sa o despinzi cu atentie pt a o putea lipi la loc) vei observa 2 fante in metalul portierei (cea dinspre botul masini se vede dupa ce desprinzi aparatoarea dreptunghiulara de plastic) prin care poti vedea bratele macaralei - ideal ar fi sa nu deconectezi mufa de la comenzile soferului, sa pui contactul si sa cobori geamul pana cand prin fantele respective vezi sina cu ghidajele blestemate respective.

Daca bratul macaralei e desfacut/sarit din ghidajul de plastic sau marginea de plastic ieftin a ghidajelor e rupta/ciupita, atunci trebuie schimbate ghidajele. Daca totul pare ok, si bratele macaralei se tin ferm in ghidaj, atunci o lubrifiere cu vaselina pe toata sina si pe ghidaj e cam tot ce poti face. Ca idee, acel ghidaj de plastic daca trebuie schimbat, se potriveste si cel de la BMW seria 3 (nu pe auzite, ale mele sunt de bmw seria 3) iar ca pret sunt undeva la 5-8 RON bucata. Pt a le prinde/reprinde pe varful bratului macaralei recomand un cleste sau un patent....de iesit ies usor dar de pus la loc e o mare durere de degete in lipsa acelor scule (din nou, din proprie experienta)

Montajul se face in ordinea inversa a pasilor de mai sus.

Referitor la scartaiala plasticului centurii....bine ai venit in club :D :D - am observat totusi ca nu e ceva permanent si depinde in principal fie de pozitia orizontala a scaunului soferului, fie de inclinarea verticala a spatarului. In plus cred ca mai are legatura si cu temperatura interioara din habitaclu, plasticul respectiv scartaind in special la frig. Ca recomandare, nu te chinui prea mult cu asta, va disparea iar teoria mea e ca scartaie acum pt ca plasticul si-a format in timp o pozitie de "nescartaiala" bazata pe pozitia scaunului fostului proprietar....se va acomoda si cu pozitia ta de condus si va disparea.

Cu bataia pe fata, cauzele pot fi multiple...cap de bara, pivot, bieleta, telescop sau chiar geometria rotilor deviata din cauza socului (desi ultima e implauzibila din cauza ca nu se aude in timpul mersului). Nu strica o constatare la service pt a-ti spune exact care din ele si-a dezvoltat un joc.

Edited by Patrichi_Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti arunca un ochi si aici : .Eu te sfatuiesc daca tot dai jos fetele de portiera sa-ti cumperi dinainte ghidajele de plastic ce culiseaza in sinele geamului si sa le schimbi ..Daca au uzura si pe sine nu mai este vaselina risti in timp sa-ti sara geamul de pe sina sau sa-ti urce in trepte. Ghidajele le gasesti aici . Spor la treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte folositor

multumesc frumos

cred ca acele ghidaje de plastic trebuie schimbate pt ca scartaie geamul cand coboara

mulumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci chiar nu mi vine sa cred

dau dintr-una in alta

de la vechiul proprietar era instalat un bluethoot oribil si l am dat jos

am desfacut panoul de AC si Radio cd ul am scos mufele.

apoi le am pus la loc am pornit masina si imi apare in bord SRS airbag service urgent plus ca nu imi mai merge memoria din scaun adica pot regla scaunele doar memoria nu imi merge

ce crede ti ca sa intamplat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand mai surubaresti pe la masina si trebuie sa deconectezi anumite mufe ce tin de partea electronica (demontat bord, mufe de sub scaun sau panoul de AC) intai dai jos borna ( + ) de la baterie si astepti 10 minute apoi te apuci de treaba.Acum trebuie sa mergi la un service ce are calculator cu interfata pentru Volvo si sa-ti reseteze erorile. Daca mai frunzareai putin prin topicurile de la sectiunea S60 acum poate nu mai aveai eroare respectiva.

Edited by misu_servici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti sunt blestemat

Stiti ca la s60 se aude un mic zgomot de la volanta.de 3 zile masina nu mi mai trage iar astazi dimineata a inceput un zgomot ingrozitor ca si cum ceva in motor e slabit si trepideaza deci stiu sigur ca e volanta pt ca simt si in pedala de ambreiaj un tremurat. Nu se aude nimik cand accelerez .

Intrebarea mea este daca trebuie sa schimb tot ambreiajul adica volanta si kitul de ambreiaj si cat costa manopera?

Tu nu, dar scrierea de genul celei înroşite este blestemată...

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Găseşti în topicul multe detalii de care ai nevoie. Sfatul meu ar fi să schimbi şi kitul de ambreiaj, dacă tot sapi atât de adânc în motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e normal ca masina sa piarda putere ?

adica sa nu mai traga cum trebuie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă patinează ambreiajul, da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina are cateva sute de mii de mile este normal sa aibe problemele astea, oricum S60 D5 din 2001 este combinatia blestemata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

210000 km are

eu sper ca reali

ciudat e ca nu se mai manifesta in halul in care a facut ieri adica aveam impresia ca bate cineva cu ciocanul din interior si sparge motorul asa facea volantal

la ce probleme sa ma mai astept si vorbesc de probleme mai mari si costisitoare ? am schimbat deja intercoolerul spart :smile:) :smile:)

practic am asa de facut la ea:

- discuri frana + placute=

-burduf exaust langa catalizator trebuie schimbat e spart

-full service

-troncane pe spate rau stanga dreapta si mai nou dupa ce am luat un crater de groapa se aude un pacanit la plecarea de pe loc

-cateva piese in interior de schimbat nimik grav

-VOLANTA + KIT DE AMBREIAJ

cam astea ar fi

sper ca dupa sa nu mai cada si altceva sa mai am probleme si cu altceva

masina e luata de la un idiot care a tratat-o mai rau ca pe un trabant sincer

Aşa spui tu, că nu-i grav, dar e... 1 warn cadou de la mine!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca omul de la care ai luat tu masina a fost "car killer" atunci e greu sa repari tu tot ce a stricat el, din pacate in cazul tau costurile reparatiei depasesc costul masinii .

Vad ca ai uitat de distributie, eu nu m-as baza pe km din bord la o masina care are un motor predispus sa rupa distributii.

Daca pui numai distributia si volanta deja sari de £ 1500 .

Numai daca vrei sa faci o carpeala iese la bani putini, adica o volanta SH .

Ce ai tu de bagat in masina cu totul sare de £ 2000 si nu merita in acest caz pt ca la banii astia gasesti un S60 in stare buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

spuneti mi si mie va rog frumos am 200000 km in bord

volvo s60 d5 S din noiembrie 2001n

nustiu motorul exact ce cod are dar ce ulei ar trebui sa folosesc ?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5244T este codul motor si uleiul recomandat este 0W-30 norma A3/B3/B4 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ms frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

carcotas sef iti voi asculta sfatul si incerc sa vand masina .

trebuie sa bag cam 2000 lire in ea

astept sa mai strang putin si sa iau unul din 2004.da tot volvo dar de data asta cred ca am castigat putina experienta si o sa ma uit la mai multe detalii.

multumesc tuturor pt ajutorul oferit.

multi km fara probleme baieti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now