muadDib

Saab are soarta lui Volvo...

43 posts in this topic

Mie mi se pare cam pocită... are un aspect prea asiatic... Ce anume e scandinav la acea maşină? Unde sunt galanţa şi rafinamentul de altă dată? Au fost înlocuite cu un aer -cică- sportiv, practic, dinamic, de adolescent frustrat sexual impresionat de seria "Rapid şi nervos"... ;D

Ce mi-e aia, ce mi-e asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare cam pocită... are un aspect prea asiatic... Ce anume e scandinav la acea maşină? Unde sunt galanţa şi rafinamentul de altă dată? Au fost înlocuite cu un aer sportiv, practic, dinamic, de adolescent frustrat sexual impresionat de seria "Rapid şi nervos"... ;D

Ce mi-e aia, ce mi-e asta...

:smile:)) ce seamana cu Mercedesu'!

NU stiu care este diferenta intre cele doua modele,dar arata bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala negru e model Aero,probabil cu motor 2.8 V6 biturbo si vreo 280 caluti AWD :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O firma nu poate supravietui cu un singur model, pana si Porsche a inceput sa faca SUVuri, Ferrari break-uri, Aston Martin masini mici de oras, lumea este intr-o continua schimbare, marcile auto trebuie sa se adapteze.

Cine nu se adapteaza moare.

SAAB a murit din pacate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic ca s-au luat prea mult dupa astia, d-aia au dat faliment!!

lada_111_24.jpg?thumb=1LADA-Lada-111-16V--2003-2003-.jpg

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vă salut! Am citit cu atenţie părerile voastre despre cele două maşini....şi ramân fidel: Volvo :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

propun ca chinezii sa cumpere si romania si sa se (re)instaureze cortina de fier.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

La chinezi nu e coruptia ca la noi, aia ii impusca pe nemernici; nu e

nicio cortina, chinezii pleaca in toata lumea; cel putin in Romanica

banana vin oricand ... si au educatie fata de barbarii nostri ... am avea

ce sa invatam de la ei.

PS : Saab era o masina rafinata , pacat ca nu are succes, daca ar fi

luata de sud coreeni sau de chinezi, ar putea supravietui ...

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai Saab tocmai au intrat in faliment. Nu se intreba nimeni de ce Suedia e plina de Volvo si nu de Saab? ...

Acum 5-6 ani, cand vanzarile mergeau numai "in sus", am facut o vizita pe la Augusta Motors: ca Volvo este pentru "oameni simpli", ca Saab are un rafinament exclusivist, ca e cumparat numai de oameni culti, etc. Mie personal mi-au placut intotdeauna motoarele lor, dar parca mi se vindeau prea multe "aere" ... Banuiesc ca si suedezii au gandit la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici vorba de aere, Volvo are 50 ani traditie, ori se stie ca suedezii sunt

printre cei mai conservatori; cand a inceout sa fie produs saab, de o companie

care facea avioane, Volvo avea o piata consolidata nu numai in Suedia ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, daca ne uitam pe www.garaget.org (un fel de 4tuning.ro suedez), vedem 18600 Volvo si vreo 7200 Saab (locul 2) , dintre care marea majoritate 900 vechea generatie si 9000. Daca ne uitam la Volvo, aceeasi situatie, procentul covarsitor este de 1XX, 2XX, 7XX, 8XX, S70/V70 si S40 (faza Mitsubishi). Oare de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... pentru puristii de acolo, nici macar 850-ul nu e ultimul "The Volvo", ci seria 900 e ultimul Volvo adevarat.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil e vorba si de purism, dar cum nordicii sunt pragmatici prin excelenta, cred ca primeaza fiabilitatea si rezistenta la "abuzuri", ceea ce ne spune ceva despre masinile actuale.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au trecut multe Saab-uri prin mana si nici unul nu mi-a parut ca ar avea ceva exclusivist, pur si simplu Saab a fost din anii 90 incoace un Opel Vectra scump cu o gramada de probleme . Oricum Saab niciodata nu a avut o platforma proprie, mereu a impartit platforme si motoare cu alti constructori, teoretic faci asta pt a reduce costurile, in cazul Saab preturile niciodata nu au fost mici .

@Miron in tarile nordice sunt multe masini vechi pt ca masinile noi sunt aberant de scumpe chiar si pt ei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAAB este victima GM , parerea mea. GM este o companie pentru masini pe banda rulanta asemenea caluseilor din parcurile de distractii. Prostia nordicilor ca au dat o marca preponderent exclusivista pe mana fabricantilor de "masinutze cu 1 stea" - referire la testele de impact.

GM unde a pus mana ... a stricat . SAAB nu este nici Opel nici Daewoo nici Chevrolet sau Holden, Vauxall , Buick etc.

Pentru mine GM se remarca doar prin Cadillac. Este singura Masina de la ei. In rest doar masini ... de 1 stea !

SAAB era mai Masina si cand impartea platforma tehnica cu Lancia .

Suedezii de la SAAB au riscat mult devalorizand marca proprie.

Prin anii '80 Volvo si Saab erau in concurenta directa. Acum nu mai putem spune asta, Deja vorbim de 2 clase diferite !

Volvo a ramas acel ceva ce-l cauta unii. Saab e devenit acel ceva ce-l evita majoritatea.

p.s.=nu ma ingrijoreaza achizitia de Marci Premium de asiatici. Motivul !? Au cel mai "fluid" si "vizibil" capital.

Edited by marculescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now