mihaig

Recomandare achizitionare Volvo XC90 model 2012

33 posts in this topic

- daca aveti piele - cum se comporta dupa cativa ani?

Eu am masina de doi ani de zile, este din 2003, are 153000 km si vreau sa-ti spun ca pielea arata foarte bine, exceptand o parte a sezutului care este descusuta pe o portiune de 10 cm (asa am luat-o)! La cele 95 de kg ale mele scaunele nu au pic de joc, functioneaza toate reglajele iar de tetiere ce sa-ti spun, debia le poti misca :D :D :D! Poate cei cu probleme la scaune au carat saci de cartofi :hammer: :hammer: :hammer: !!!
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adilushu, salut si eu am masina de 2,5ani consumul de la 8,9 la 10,7 calculat, calculatorul masini minte (8,8-9,2) tapiteria e super, nu scartie nu trozneste, masina destul de rezistenta, am avut o problema la cutia de viteze (as denumio defect de fabricatie sau pur si simplu ghinion) am 86000km si doar consumabile am schimbat la ea. As mentiona totusi ca eu circul mult in afara localitati (de oras chiar nu e buna, consum, dpf, gabarit mare, vireaza putin, etc) si sevisarea in romania lasa mult de dorit si mai scump ca afara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vireaza putin...

Mariuse, daca xc-ul vireaza putin, atunci de s60 ce sa mai spun? :D :D :D
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andu G,nu stiu nu am avut s60 si raman la punctul meu de vedere ca nu este o masina de oras totusi. :happy12:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm...mixed feelings:

Plusuri:

- motorul/cutia - mai iuti decat credeam, se descurca rezonabil cu caroseria

- suspensiile OK

- placuta la condus, ruliu mic in curbe, tangaj - aproape zero

- neasteptat de bun spatiul pe randul 3 (dar si in spatele sau - ce portbagaj mai ramane)

Minusuri:

- motorul - mai zgomotos decat mai asteptam

- parca se manevreaza mai greu in oras decat Touaregul - probabil chestie de obisnuinta

- kick-down (sau aproape) - la o anumita presiune pe pedala reactioneaza cam violent - fara sa fie un full kick-down - m-a cam luat pe nepregatite de cateva ori - iarasi obisnuinta

- scaunele - foarte tari mi s-au parut, fara suport lateral - nu mi-au placut deloc

- interiorul - design - se vad anii.

Una peste alta, nu prea vad motive sa o cumpar (doar daca ar fi SH, la un pret mai bun). Si nu mi se pare foarte ieftina - pe la 46-47k un Summum. La 50k ai Si Q7, si X5 (pentru ca au reduceri foarte mari) - nu mai zic de Touareg etc. Iar de la un 55 in sus ML 250 CDI - sunt totusi masini mai noi.

Multumesc de feedback, sa vedem ce iese pana la urma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vazut nimic spus aici de placerea de a conduce un Volvo in special la drumuri lungi .... si nici confortul unui Volvo - se vede ca luam deja de bune ca "default" noi, insa altii nu.

Sugestia mea ar fi sa o iei intr-un week-end de test intr-o iesire la munte sau la mare. S-ar putea sa merite ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vazut nimic spus aici de placerea de a conduce un Volvo in special la drumuri lungi .... si nici confortul unui Volvo - se vede ca luam deja de bune ca "default" noi, insa altii nu.

Sugestia mea ar fi sa o iei intr-un week-end de test intr-o iesire la munte sau la mare. S-ar putea sa merite ....

Salve la toti,

Pai va spun eu de drumuri lungi, in fiacare an fac concediile cu ea si nu niciodata sub 5000 km .

Eu unul sunt foarte multumit de masina, mai am inca doua mai mici pentru oras; e adevarat au mai aparut cateva evenimente (vezi topicurile mai vechi) dar s-au rezolvat, unele de la sine ...In ce priveste consumul nu m-a interesat niciodata ...dar..anul acest am facut unul din concedii in tara si chiar am fost curios ....

Pe un traseu mixt, pe scurt : Iasi-Transfagarasan-Orsova-Transalpina-Valea Oltului-Sibiu-Sighisoara-Praid-Iasi, fara aer conditionat ( a fost pe la sfarsitul lui august-inceput de sept.) si fara drumuri de noapte a iesit sub 10 ...chiar m-am mirat, auzisem pe aici 12-14...si vorbesc aici de km. efectuati comparati cu bonul din statiile de alimentare ..

Am plecat cu plin si la intoarcere am facut ultimul plin, pana in buza rezervorului .

A si consumat undeva parca pe la vre-o 16-18 % cand a trebuit sa ajung in scurt timp de la Hamburg la Konstanz, unde rar am lasat-o sub 160 km/ora, stiu ca am facut plinul de vreo trei ori ..

E adevarat, in oras e mai greu de mers cu ea dar iti dau toti prioritate, sunt amabili .. :laughing7: si de multe ori merg cu o masina mai mica ..

In ce priveste tractiunea auzisem ca ar fi 95% fata cu 5% spate si functie de dificultatea terenului merge pana la 95% spate cu 5% fata ...or fi povesti , nu stiu..

Ce stiu insa e ca am facut un test pe un deal de langa mine, o panta de 20-25 grade, un noroi zemos de cca. 4-5 cm. si am incercat sa urc usor, am reusit dar rotile nu se "agitau" deloc, in sensul ca niciuna nu se rotea aiurea ci fiecare atat cat sa prinda ( e adevarat ca aveam "winter"-ul apasat ) .

In rest nu are atata electronica la vedere ca concurenta dar un gps e deja pe telefon, bluetooth e atasat (dar il folosec o data pe an), magazie de 6 .mp3 ( nu am reusit sa schimb cd-urile de 3 ani ! ), pielea nu s-a descusut, rupt sau altceva...da s-a crapat carcasa de la scaun care protejeaza butoane de memorie a scaunului si oglinzilor .

Am spart si parbrizul zilele trecute si m-a costat cu tot cu montaj 564 lei (cu senzor de ploaie si banda albastra) .

Tot ce ii trebuie : un mecanic priceput ce schimba la timp toate consumabile care trebuie sa fie de calitate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

( e adevarat ca aveam "winter"-ul apasat ) .

Ben, mare greseala! Butonul ''W'' se foloseste doar iarna cand pe jos este gheata, polei, etc! Cat timp acest buton este apasat masina va pleca mereu cu treapta a treia pentru a nu patina rotile, nimic mai mult! Ca sa te convingi trage levierul in D, apasa butonul W si pe urma comuta pe manual si vezi in bord in ce treapta de viteza este masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now