Guest nicu132003

Ceva nou pentru Motoare Diesel " curata tot "

19 posts in this topic

De ce sa va mai zic eu ce e bine si ce e rau despre masina!

Faceti ce va taie capu.

8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Mai exista o gramada de astfel de produse : DuraLube, Slick50, etc etc. Toate sunt niste enormitati si aberatii, si cine stie cum functioneaza un motor si ce e prin el isi da seama ca cel putin 3 dintre cele insirate acolo sunt niste tampenii (gen namol, bacterii, rugina).

    Nicu, nu te mai lua dupa toate campaniile (traducere : TAMPENIILE) lor de marketing, ia un manual de mecanica si vezi cum functioneaza un motor. Dupa aceea o sa-ti dai seama ca n-are niciun rost sa bagi aditivi. Mai bine un ulei de calitate decat sa pui cate-o solutie de-asta si sa constati ca incep sa se infunde orificiile de prin bolturile pistoanelor si ca se intampla cine stie ce.

    N-o lua personal, multumim mult pentru informatiile pe care ni le-ai oferit, insa nu te lasa si tu ca altii pacalit ca e un produs-minune !!! Incearca sa faci o asemanare cu inelele alea purtatoare de noroc si cu bijuteriile din aur de 10000 de carate la pret de nimic, ca atunci cand iti ajung acasa sa iti dai seama ca e plastic suflat cu ceva galben... ;D Reclamele sunt facute in acelasi stil, iar produsele sunt la fel de nefolositoare. Cauta pe google si o sa vezi cate procese au avut si DuraLube si MetaBond, si Slick50, si inca multe altele cu guvernul american, si cate au pierdut pe motiv ca produsele nu fac ceea ce insira ei in prospect !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avem chiar un coleg care spune in acelasi post ca la fiecare schimb de ulei baga duralube, si mai jos un pic ca nu stie ce are motorul dar a luat-o pe ulei si ia mancat 1,7 litri la un drum. Cum e fan inrait nu am vrut sa ii stric ziua evidentiand legatura evidenta intre cele 2 lucruri...

Eu stiu sigur un lucru: am distrus un motor cu duralube. Eram mai tanar si mai increzator :). Vectra A 1,6i.

Daca in momentul in care l-am bagat am simtit o imbunatatire, la 5000 km mai incolo a trebuit sa il schimb. Motorul, cu totul.

Si am si alti pieteni care au avut probleme cu aditivii minune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am patit o bucurie de genul asta .Am bagat intr-un plin un aditiv de le liquimolli(ceva de genul)tot productie usa.A doua zi masina se ineca,murea motorul.Am citit erorile si era presiune joasa de la pompa de alimentare(cea din rezervor)a topit componentele de plastic a acesteea....asa ca pt 10E am schimbat pompa de 563pompa+250mecanicul.Asa ca alegerea i-ti apartine.din ce mi-aspus mecanicul ar fi un aditiv BUN cica Tune-Up si l-ar face opelul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa speram ca nu vei plange peste 20-30.000 de km ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Asta vreau sa spun si eu mai sus... Un aditiv care "curata" injectoarele mai mult ca sigur ca si ataca diverse chestii pe-acolo (plastice, garnituri, etc), si poate ajunge chiar sa decalibreze duzele de injectie.

    Un aditiv de ulei poate, prin mixare cu uleiul la temperaturi scazute (D-zeu stie ce contine aditivul acela) sa formeze "dopuri" prin ghiulasa, prin gaurile de ungere ale cuzinetilor si ale bolturilor din piston, ducand la griparea partiala si la jocuri in ansamblul biela-manivela, sau la incalzirea puternica zonala a chiulasei -> subtierea sau arderea garniturii de chiulasa.

    Cred ca singura solutie pe care as putea sa o recomanda o data la 20-30.000km este un "motor flush". Se gaseste la bidonase, se toarna in uleiul uzat, se lasa sa mearga cateva minute la relanti motorul, apoi se scurge uleiul vechi si se pune cel nou. Macar stii ca scapi de tot ce e prin motor, inclusiv acel detergent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ar fi sa fii carcotas, poti spune si in aceasta situatie, ca detergentul mai ramane prin motor pt ca nu axista scurgere totala a continutului motorului, iar acest detergent va continua sa actioneze in continuare si chiar sa scada calitatea noului ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inseamna ca nu ne mai ramane decat sa demontam complet motorul pentru o curatare completa si corecta. :wav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca un maniac al motorului asa ar face, iar eu prefer sa nu folosesc altceva decat recomada orice producator, adica ulei pt sistemul de ungere, combustibil pt alimentare s.a.m.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-ar putea demonta numai baia ca sa scoti tot namolul din ea dar la mine la 244 ca sa demontez baia tre' sa dau motorul jos as ca ma las pagubas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu uit sa ma uit in portbagaj, va zic eu ce mi-au dat cei de la reprezentanta din Otopeni, sa bag in rezervor! Se pune la un plin, din 2000 in 2000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu uit sa ma uit in portbagaj, va zic eu ce mi-au dat cei de la reprezentanta din Otopeni, sa bag in rezervor! Se pune la un plin, din 2000 in 2000 km.

dupa cum ai scris ar trebui sa credem ca mergi cu un plin 2000 km ? :clock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D Da! o imping pana ajung la vale si apoi sar in ea! La deal e mai greu...

O pornesc doar duminica, sa nu se consume bateria  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate nu ar mai trebui scris nimic aici dar vad ca interesul e mare pe subiectul asta...

Parerea mea: e ca substantele si aditivii astia chiar au menirea de a "curata tot".

Nu zic ca nu am apelat la asa ceva... gen: curatare injectoare, scoatere apa din combustibil, tratament motor, etc.

Sunt cam frectii  ;D Indicat e sa iti pui motorul la punct, prin metoda clasica, nu va ganditi ca vine cenusareasa cea buna care printr-o magie schimba tot ce aveti sub capota.

Treburile astea se lasa de obicei cu reactii "adverse", asa ca aveti grija. Nu uitati ca traim intr-o societate bazata pe consum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex tin sa te contrazic, Slick 50 am folosit eu prin 97 si a facut minuni la un Golf 1.5 D din 1978. Acum la masinile moderne care functionaeaza numai cu uleiuri bune nu ai ce sa faci cu acesti aditivi . La mine la diesel imediat am sesizat ca motorul suna altfel, nu se mai incingea si mergea mai bine motorasul. Daca ii puneam ulei bun probabil ca mergea la fel de bine dar in 97 nu aveai ce ulei sa-i pui . Pana acum citiva ani nici nu gaseai uleiuri de calitate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu va recomand duralube si de ce?  am ramas fara ulei cu masina si nu am observat

pt ca am avut duralube in ea nu s-a gripat plus de asta

ca face 100 de alte chestii bune  eu pun de 10 ani in masini durable :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.. desi se vorbeste de motoare diesel, iar eu am benzinar, nu m-am putut abtine pentru ca am observat ca se vorbeste de Duralube  ;D . Va spun doar faptul ca am folosit Duralube (am fost nevoit dupa o alimentare cu benzina "minune" de la lukoil  >:( si pentru ca masina are ceva km) pentru curatat injectoarele si a mers apoi volvuletul mult mai bine. Deci, parerile sunt impartite. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

duralube incearca, si de cele mai mule ori reuseste, sa mentina uzura motorului la nivelul la care l-a intilnit atunci cind a fost utilizat.

deci, nu e rau daca il folositi atunci cind motorul are deja o uzura normala.

a nu se folosi la motoare noi (sub 30% din durata de viata - pentru volvo durata de viata = aprox 280k benzina si 250 k motorina) si la motoare cu uzuri avansate .

recomandarea mea e sa nu folositi duralube la motoare care deja au probleme. (mai bine rezolvi problemele si dupa aia il folosesti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now