catalinbv

pompa servo 1.6d

12 posts in this topic

salutari la toti am o problema cu masina dimineata cand o pornesc este foarte tare volanul e de vina pompa de servo cred?stie cineva pe unde e situata ca eu mam uitat o ora si nu iam dat de cap mam uitat si in cartea masini dar tot fara nici un rezultat.si daca stiti de pe cineva care vinde o pompa sh ?se potriveste si de pe ford aceiasi motorizare? multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

La o testare te ai gandit inainte de a baga bani in piese??

Edited by jrazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam gandit dar sunt in italia si cu broscari astia cand te prinde te arde la bani de te rupe.oricum totusi unde e situata stie careva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sub farul drept cum stai in masina !

Ca sa o vezi trebuie sa dai roata dreapta fata jos si carenajul de plastic al rotii si e exact sub far, prins de un suport cu bucse de cauciuc langa uscatorul de la clima (un tub cilindric metalic).

Ca sa o demontezi trebuie sa dai bara fata jos.

Am facut eu un ghid cu demontatul barii fata jos, il gasesti in sectiunea DIY !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok si pompa nu ar trebui sa fie pe cureaua de accesori sa fie angrenata de curea?oricum multumesc maine verific multumesc multt

roberto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok si pompa nu ar trebui sa fie pe cureaua de accesori sa fie angrenata de curea?oricum multumesc maine verific multumesc multt

roberto.

Nu, la S40 II pompa servo este electro-hidraulica asociata de un modul (calc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Pana acum eu nu imi dau seama ce treaba ai cu pompa servo.

Daca numai la rece face asa, e oarecum normal...

Cred ca am prima pompa servo-electrica montata pe un Volvo si pot sa iti spun ca si mie imi face asa la prima pornire sau pe ger.

Daca nu s-a comportat pana acuma asa, eu in prima faza as schimba lichidul.

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cateodata devine dura si in timpul condusului devine rigid volanul si trag mai tare de volan si la un moment dat scapa si cu forta care tragi masina are tendinta sa se duca in sant sau ce celalat sens de mers,am sa incerc si modalitatea cu schimbatul lichidului,ai dreptate roberto e un cilindru acolo sub farul din drepata dar nu am reusit sa imi dau seama daca e pompa multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e palpitant rau! Mai bine o duci direct in service!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se foloseste obligatoriu doar ulei OEM Volvo ( e 70 de lei, nu e o avere )

EPS-ul necesita re-calibrare cu Volvo VIDA !

Dute la unul din colegii de pe forum care au Vida ( interfata originala de diagnoza Volvo ) sa iti incerce o recalibrare a modulului, sau la reprezentanta. Nu incerca la orice service de pe colt, cu Bosch KTS si interfete banale indiferent de cat o sa te contrazica cei de acolo, ca o faci mai rau.

Nu cilindrul metalic e pompa, e langa el, dedesubt !

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se schimba lichidul de servo? Si la cat timp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbatul lichidului nu se poate face acasa sau in garaj si dupa aia sa ma duc la recalibrare?stie cineva cum se face toata operatiunea asta?multumesc anticip ca sunt in italia si broscari cum te prinde cum te jacmaneste de bani,multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now