nicolaebogean

probleme caldura

17 posts in this topic

am o problema cu caldura

motoru e incalzit la 70 de grade si inautru nu-mi da caldura decat putin.

stie cineva ce poate fi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calorifer infundat sau nivel scazut al lichidului de racire, eventual aer in instalatia de apa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit la fel , acul de la apa la jumatate , dar in masina baga doar o adiere de caldura , aveam calorifer nou Nissens . Problema s-a rezolvat cu un calorifer Oem ....acum e Miami in masina , dupa 10,15 min. poti sta in tricou (si nu exagerez :D ) . L-am desfacut pe cel Nissens , nu era infundat , era perfect OK . Am mai studiat putin problema si am descoperit ca cel Nissens avea un defect de proiectare si anume turul si returul nu aveau pereti despartitori pt fiecare element , drept urmare se incalzeau doar elementii de jos si atat .

Cel Oem l-am probat la chiuveta :lol: , bagat apa fiarta pe tur/retur ( nu conteaza) , intr-o secunda nu mai puteai tine mana pe el .

Share this post


Link to post
Share on other sites

aer in instalatie nu am ca am verificat,lichidul tot e bun

cum pot verifica daca e caloriferu infundat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un lucru foarte ciudat mi s-a intamplat cand am tinut farurile aprinse foarte mult timp cu motorul oprit. Cred ca 3 ore.... Bateria s-a consumat. Chiar a dat un mesaj prin care ma anunta ca bateria este descarcata.

A doua zi a pornit masina insa nu dadea caldura decat pe o singura zona si asa a ramas pana s-a incarcat bateria si am oprit si repornit masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali, masina ta e S60, masina lui e S40 2002 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu, am vazut, dar i-am povesti din d'ale noastre. Asa poate sa ia in calcul orice varianta inainte de a demonta masina....

... zic si eu :P...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fie calorifer infundat, fie s-au decalibrat motorasele de la flaps. Bogdan, cumva dupa ce pornesti motorul, iti clipocesc LED-ul rosu si cel verde de la clima pt. vreo 10 secunde ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca sunt decalibrate , isi invata pozitia de fiecare data cand misti pozitia de la switch , mai pe romaneste dai de buton putin mai cald , face o cursa completa pana max rece , pe urma pana la max cald si intr-un sfarsit se duce unde l-ai setat tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-mi clipeşte led-ul,doar că de o săptămână nu-mi mai da căldură aşa cum trebuie.

cum pot verifica daca caloriferul e infundat?

Edited by HEIMÐALLR
Corectare scriere în stil SMS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vadim: la S/V40 nu este asa man, se recalibreaza cu DICE-ul...

Ca sa verifici daca e caloriferul cald, desfaci tapiseria din lateralul consolei si bagi mana prin spate, ar trebui sa dai de calorifer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alex .. My bad :( credeam ca e ca la 850 , s/v70 etc .

@Nicolae .......... ai grija cum pui mana ca frige rau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pusm mana si nu prea frige cu toate ca furtunele care vin de la motor sunt firbinti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termosat blocat.

Despre ce motor e vorba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now