flaviuss15

Turbo defect consum ulei si scoate fum

74 posts in this topic

pana nu-l dai jos nu stii! si cred ca la banii aia iei altul daca nu nou, reconditionat.

Lui ii mananca ulei, asta inseamna ca doar bucsele sunt uzate! Daca va continua sa mearga asa, atunci ori se va rupe axul, ori ii va baga ulei pe admisie, palele vor atinge corpul turbinei s.a.m.d. :)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara acu am ajuns acasa, am venit de la timisoara ca fusei sa iau turbo inapoi ca la banii astia nu-mi comvenea sa-l repar. Ini banii astia intra doar reparatia fara demontat si montat, curatat intercoler si admisie s.a. Asta sa uitat la el a zis ca joc in ax avea foarte mic si a zis ca axu ramane ca este in stare buna, paletele au atins foarte putin carcasa turbinei. Mi-a zis ca trebuie inlocuit mizul turbinei si nustiu ce lagare si bucse pacolo si ca le comanda de la mitubishi din japonia si "avioane" de astea, de aia costa asa mult. Acu ca el le comanda chiar deacolo sau nu, ramane cu semnul intrebarii. M-a luat cica el e reprezentantu mitubishi in Romania. Si el mi-a zis ca asta e putin cat imi ia el ca imi face turbo ca nou, ca si cum mi-as lua unul nou, care unul nou ar fii vreo 1500 de euro. Asa ca ramane sa-l repar la Bucuresti la cei care zicea Andu, sper sa reusesc sa vin eu daca nu o sa il trimit prin curier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti urez succes!

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

1500 euro probabil costa o turbina noua/originala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu costă aşa mult, e vreo 810-850 € una nouă OEM (PN 8601689 sau 8602394), în Germania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asa am vazut si eu pe net preturi, da ala ma lua ca el e reprezentant mitubishi Romania si ca el le aduce de la ei din Japonia, si a inceput el sa aiureasca cu avioane de-ale lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zi-i sa se duca tare...pana in japonia!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate,ce cod are turbina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nu stiu, o sa ma uit dimineata si o sa il postez aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costa cam 600 $ noua.

Spor la mesterit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat acu de dimineata pe ea si am gasit niste serii pe acolo dar nu stiu la care te refereai exact, asa ca am sa postez aici tot ce am gasit scris: pe partea de aluminiu erau urmatoarele; serial No 9410050 si MFD No 499377-06101. Pe partea aia de otel era: 377-11902

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Flaviuss15.

Sa stii ca repararea unei turbosuflante este costisitoare . Daca o sa cauti reparatii ieftine , pana la urma o sa gasesti , dar nu o sa fie de durata. La fel am procedat si eu , am inlocuit bucsi si semeringuri , rectificat ax , echilibrat pe banc de probe si m-a tinut o jumatate de an.Dupa aceea am suspendat turbo o perioada pana am strans bani si am cumparat miezul(mijlocul)turbinei nou nout cu aprox.3000ron.Practic acum este o turbosuflanta noua si in felul acesta am economisit aprox.1000ron.Eu iti zic sa mai reflectezi asupra problemei si sa iei decizia cea mai inteleapta. BAFTA !

Share this post


Link to post
Share on other sites

9410050 ar trebui să fie PN-ul, eşti sigur că l-ai scris corect? Era sub codul de bare, nu?

9471653 este alt PN echivalent pentru turbina ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scris aici toate codurile care le-am gasit acolo. Alceva nu mai era scris nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te cred, dar acel număr eu cred că l-ai scris greşit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu l-am dus la reparat acolo unde zicea Andu, o sa mai ma uit inca odata cand o sa il iau, posibil sa fi gresit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu l-am dus la reparat acolo unde zicea Andu, o sa mai ma uit inca odata cand o sa il iau, posibil sa fi gresit.

Vezi ca reparatia dureaza intre 2 si 4 ore, depinde cate mai au de facut inaintea ta! Sau o lasi de pe o zi pe maine! Ai dus-o personal? Ce zice ca trebuie schimbat si cat ti-au cerut? Ai mai negociat pretul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu n-am dus-o personal am trimis-o prin curier lu un prieten din Bucuresti si o sa o duca el, maine dimineata o sa ajunga acolo si apoi el o sa mearga acolo le atelierul respectiv. Pai le-am explicat care sunt simptomele si ce mi-au zis cei de la servis si au zis ca ei o sa vada acolo, si probabil o sa ma sune cand o sa vada despre ce este vorba si ce trebuie inlocuit. De negociat n-am negociat ca prin telefon nu prea am cum. Cel cu care am vorbit azi mi-a zis ca daca trebuie inlocuit si miezul si tot de prin el ajunge la 1200 de lei si tot e bine fata de ce mi-a zis ala la timisoara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai spunei prietenului tau, in caz ca vor sa inlocuiasca tot miezul si sa te taxeze cu 1200 lei, sa negocieze cu ei, poate scapi si tu cu 1050 lei, cum a fost la mine ;D ;D ;D! Sau spunei ca la indicatia unui prieten ai venit la ei, prieten care le-a platit suma de mai sus pentru aceeasi reparatie pe care vor sa ti-o faca si tie!

ps: pana ajunge turbina la tine, cumpara saibele de cupru (2 bucati), garnitura din cauciuc si garnitura din materialul ala verde (cea ovala), din clingherit parca!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da saibele astea de cupru unde vin si ma gandesc ca tre sa aiba o marime ceva ca sa stiu ce sa iau si la fel si garniturile sau daca intreb la un magazin de piese auto stiu ei de care trebuie. O sa vad maine sa ma uit si pe internet pe niste siteuri de astea de piese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

banuiesc ca se pun la concutele de ulei (cupru), precum si intre turbina/galerie evacuare (clingherit), respectiv furtun catre intercooler (cauciuc). ar trebui sa le ai pe cele vechi de cand ai demontat.

Edited by LeChuck
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate sunt la sistemul de ungere, se poate vedea cum arată, doar că cele două de cupru, la B5204T5, au PN 947282. ;D

post-820-0-42052700-1332999862_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da le am pe cele vechi de la demontat. O sa intreb la astia la magazin de piese daca au sau daca pot comanda astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

garnitura de pe evacuare nu o schimbati? sau e posibil sa fie din tabla si nu de clingherit? baga o poza cu turbina, nu cu sistemul de ungere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

garnitura de pe evacuare nu o schimbati? sau e posibil sa fie din tabla si nu de clingherit? baga o poza cu turbina, nu cu sistemul de ungere!

Intre turbina si evacuare este o garnitura din tabla daca ii poti spune asa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now