marco26

furtun desfacut

20 posts in this topic

salut...tot umbland pe la masina zilele astea am constatat ca are un furtun desfacut si astupat in capat cu un surub bagat acolo fortat sa nu scape cred...

daca stie cineva sa imi zica si mie de unde este acel furtun si care e rolul sau!!

multumesc frumos!!

am atasat si o poza...furtunul se afla sub acele furtune groase...sunt doua subtiri cam cat degetul..unul din ele se opreste cam la jumatate ...

post-1077-0-12150300-1333034829_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este returul de motorina. Nu imi dau bine seama din poza. Fa i o poza cu surub cu tot si zi ne de unde vine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut...tot umbland pe la masina zilele astea am constatat ca are un furtun desfacut si astupat in capat cu un surub bagat acolo fortat sa nu scape cred...

daca stie cineva sa imi zica si mie de unde este acel furtun si care e rolul sau!!

multumesc frumos!!

am atasat si o poza...furtunul se afla sub acele furtune groase...sunt doua subtiri cam cat degetul..unul din ele se opreste cam la jumatate ...

salut...tot umbland pe la masina zilele astea am constatat ca are un furtun desfacut si astupat in capat cu un surub bagat acolo fortat sa nu scape cred...

daca stie cineva sa imi zica si mie de unde este acel furtun si care e rolul sau!!

multumesc frumos!!

am atasat si o poza...furtunul se afla sub acele furtune groase...sunt doua subtiri cam cat degetul..unul din ele se opreste cam la jumatate ...

spuneti-mi si mie ce anume este piesa din imagine...nu are la mine nici un furtun prins de ea..cred ca de aici era ala desfacut!!!

post-1077-0-27260000-1334072855_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shut-off valve .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tre sa aiba undeva in partea de jos un stut unde se baga un furtunas, altfel valva respectiva nu iti va lucra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate am observat de cate ori opresti motorul dupa vro 10sec face un puff mai lung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca membrana este sparta este o explicatie acel surub bagat in furtunul de vacum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma fac si eu putin off-topic: cum de ai lichidul de racire verde.Eu stiam ca, culoarea zice ceva despre tipul de lichid (antigel) si la 2.0D trebuie dinala roz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca glumesti, antigelul verde este tot G12 .

U are funny .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok :blush::slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma fac si eu putin off-topic: cum de ai lichidul de racire verde.Eu stiam ca, culoarea zice ceva despre tipul de lichid (antigel) si la 2.0D trebuie dinala roz.

Si la mine e roz acelasi motorizare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

roz nu am vazut,poate blue.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roz maica, roz, asa ca viata :D nu blue.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun bre,dar ala ii g12++post-312-0-91401000-1334210058_thumb.jpe si volvo are alta norma parca.corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca membrana este sparta este o explicatie acel surub bagat in furtunul de vacum .

ce anume face valva asta?la mine este rupt stutul ala care iese din ea.....probabil ca de asta au astupat furtunul ala....

multumesc de raspuns...!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

roz nu am vazut,poate blue.

E maroniu,asa e de cand am luat masina si avea doar 50k deci cred ca era inca ala original,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marco valva aia taie fluxul de aer pe admisie cand opresti motorul pt o oprire lina a motorului, fara acea valva tremura motorul mai mult la oprire .

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI este normal ca dupa orice oprire la vro 5-10 sec sa faca un zgomot cam 2-3 sec(gen bzzzz,sau ceva de genu)?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marco valva aia taie fluxul de aer pe admisie cand opresti motorul pt o oprire lina a motorului, fara acea valva tremura motorul mai mult la oprire .

mie chiar imi tremura motorul acum la oprire...de asta il opresc mereu cu ambreiajul apasat...ce ma sfatuiesti sa o inlocuiesc cu una noua sau nu mai are nicio importanta daca furtunul este opturat acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu asa m am invatat si ori la pornire ori la oprire tin ambreiaju apasat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now