Guest V70XC

Cutie de viteze Geartronic-probleme

67 posts in this topic

Cutia face figuri.

De ex. cind stau la semafor cu piciorul pe frina in drive, masina da impulsuri vrea sa plece, niste impulsuri mici dar se simt.In mers citeodata schimba aiurea vitezele si cind schimba smuceste, mai tare sau mai incet.Merg incet in viteza 2 si vreau sa opresc la semafor, calc frina usor si in momentul cind trece automat in viteza 1 smuceste rau zici ca se rupe masina!?Asta nu mereu.

Situatiile astea se intimpla si pe automat si pe manual.

Sau...sint in N, apas frina bag in D, dupa care iau piciorul de pe frina.Normal masina trebuia sa plece lin, dar nu se intimpla asa.Sta cam 1 sec 2, si pleaca usor smucit, daca incerc sa accelerez se smuceste si mai rau, asa ca o las sa isi faca damblaua dupa care incep sa accelerez.

La Volvo nu mai ma duc pentru ca nu au stiut sa o repare prima oara, cind a mai fost stricata si s-a schimbat toata cutia pe garantie.Pina sa schimbe cutia au trecut citeva luni timp in care s-a tot umblat la cutie si schimbat diferite piese pe cheltuiala lor fara nici un fel de rezultat. Acum nu vreau sa o fac pe cheltuiala mea cu acelasi rezultat.

Astept pina in primavara cind sper sa schimb masina, poate o sa mai tina cutia pina atunci...

salut!

daca cumva rezolvi sau ai rezolvat problema cu,cutia, zi-mi si mie te rog ce a fost si cat a mcostat, am aceleasi simptome si eu la masina mea.....multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

A schimbat masina, este de fapt cea mai simpla si buna metoda .

In cazul tau este mai problematic pt ca nu stiu daca exista in Austria ateliere specializate in reparatii de CV automate .

In RO costa ~2500E repararea cutiei .

Uleiul a fost schimbat la masina ta ? Ai pus filtru de ulei extern ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la banii astia mai bine vand masina si iau alta, da uleiul a fost schimbat si culmea, dupa ce am schimbat uleiul la 4 luni au inceput sa apara problemele, am inteles ca se poate repara si aici, se schimba blocul hidraulic daca e defect.

dar deocamdata mai merg asa, nu face chiar rau, adica abia se simte dar inainte nu facea deloc si acum pare ca se accentueaza!

merg pana crapa si dupa la fier vechi:) ,adaca asa am avut noroc de cutie si masina, sa se duca in jumatate de an:)

asa e cu second

aici e o problema cu schimbatul masinii, si anume: daca in 6 luni de la cumparare se sefecteaza masina te duci cu ea inapoi la fostul proprietar si ii ceri banii si dai masina, asa e legea, asa ca daca o dau risc ca o primesc inapoi:)

filtru de ulei extern:) habar nu am ce este ala

Share this post


Link to post
Share on other sites

o iau sh si se duce si aia, cel mai bine merg cu ea la volvo si imi zic ce este da facut,o repar si am si garantie, asa e cel mai bine! de aia nici nu vreau sa o dau, masina e ok in afara de mica problema de la cutie:) si ca e diesel....inca ceva, care aveti 2.4i am vzt ca bogdan are,, cat consuma? urmatoarea mea masina sigur nu va mai fi diesel, nu imi mai tre vibratii si sunet de tractor:) , inainte am uvut una pe benzina si nota 10, nu vibratii ,nu zgomot si putere

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, sm schimbat cativa si acum tre sa il schimb pe cel din spatele motorului, ala mare, insa nu am avut timp, da si cu ala schimbat tot nu e benzina:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce se schimba uleiul este normal sa apara aceste probleme, toate gunoaiele din cutie au fost puse in miscare si acum au ajuns la partile sensibile .

Pt a rezolva problema trebuie sa schimbi din nou uleiul si sa pui un filtru extern Magnefine .

Daca te duci la Volvo o sa faci infarct, ei nu repara cutii de viteze ci doar inlocuiesc, o cutie noua costa ~6000E cu tot cu manopera.

Consuma mult pt ca este o cutie de generatie veche si se pierde foarte multa energie aiurea, in mod normal masina ta trebuie sa consuma 11% in oras si 7% afara .

Daca fostul proprietar schimba uleiul la timp nu era nici o problema, din pacate el este vinovat nu masina Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost deja la volvo si am primit raspunsul, doar inlocuiesc. insa am gasit un service care repara cutiile si da si garantie(un an), am programare vineri....sa vedem ce zic.......in legatura cu consumul nu am nici o problema, ba chiar e un consum mic, cea ce ma deranjaza sunt vibratiile, o sa vorbesc cu cei de la service poate imi monteaza un filtru si poate ca nu e ceva grav, sa speram ca e doar mizerie si nu altceva!

in legatura cu coonsumul eu am intrebat cat consuma una pe benzina, a mea e diesel,dar nu imi plac sunetul motorului si vibratiile, probabil sunt obisnuit cu benzina!

mersi de raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consuma putin mai mult in varianta manuala, 13% urban si 7% extra, adica foarte putin mai mult .

Pai si la serviceul ala aia lucreaza gratis sau cum ? Orice reparatie la o cutie automata este costisitoare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU REPARA GRATIS, DAR REPARA, ASTA INSEAMNA CA NU TRE SA IMI IAU ALTA CUTIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

Si cat costa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

28OO...NU IMI MAI TRE AUTOMATA

MAI BINE CITROEN, RENAULT, MAZDA DAR NOUA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este acelasi pret si pt Citroen sau Renault, Meganeul CC este vestit pt problemele la cutie .

Orice reparatie la o cutie automata costa indiferent de marca.

Apropo cutia e Toyota nu Volvo asa ca .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da

masina imi place mult, interiorul prin simplitatea lui si sigur o sa imi vina greu sa o dau cand o sa crape cutia , dar parca din ce in ce ma gandesc la un c5 din 2009 cu hydractiv 3 :)

apropo, pareri despre c5?????? avem????

din ce am citit eu, numai de bine... se apropie de calitatea nemteasca, si daca o sa aud ca sunt cu probleme pe partea electronica, asta pot sa zic si depre bmw, audi, si cam toate masinile care sunt pline de electronica din roata pana in trapa:) plus ca este avantajul masinii noi , ai garantie, nu zica ca nu ma incanta noull s60 2010 sau macar s80-ul 2007, dar nou......COSTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce e bun costa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba uleiul la cutie inca o data. Asa am patit si eu dupa ce l-am schimbat. Dupa 10.000 km de la primul schimb incepuse sa aiba mici zmucituri si am schimbat uleiul. Am si resoftat cutia si acum este ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aici nu stiu daca se resofteaza cutia, cat costa in rom treaba cu resoftatul?

simteai smuciturile si cand calcai frana sa opresti la semofor si o scotea din viteza?

tu ai cutia geartronic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, am cutie gertronic. Mai mult smucea cind plecam de pe loc. In loc sa schimbe lin, smucea si aveam impresia ca are jumatati de viteze. Adica, in loc de 5 viteze, aveam impresia ca schimba 10. De fapt erau smucituri. Nu este relevant, are o gramada de electronica pe-acolo si in distribuitorii hidraulici niste tevi cit mina la pix. Un gunoi pe-acolo poate deranja mersul normal. Mai bine il schimbi si vezi daca mai face. Soft cutie parca 250 Ron, ceva de genul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now