Alexandru Marius

Bord nefuncional!

22 posts in this topic

Salut baieti, am o mare problema. am un volvo S40 1.6D din 2005 caruia i a fost demontat interiorul (scaune fata, spate; usile fata, spate stanga; plafon + airbag cortina stanga; consola centrata) pentru o lucrare la caroserie si NU imi mai merge bordul, nici ceasuri, nici nu se mai aprinde nimic, singurul martor care se mai aprinde este Sistemul de control al emisiilor. Vreau sa stiu ce parere aveti voi de acesta problema si daca este ceva grav pentru ca eu sunt panicat rau, nu prea imi vine sa cred ca din cauza interiorului demontat sa nu mai mearga bortul!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In timpul lucrarii ai avut data jos bateria?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai din cauza demontarii nerespectand niste instructiuni specifice pentru deconectarea elementelor electronice ai problemele astea. La S40 sistemul electronic e foarte strict iar operatiunile la el nu se fac ca la Audi VW.

Ia legatura Bogdan G de aici de pe forum si te rezolva el :) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai din cauza demontarii nerespectand niste instructiuni specifice pentru deconectarea elementelor electronice ai problemele astea. La S40 sistemul electronic e foarte strict iar operatiunile la el nu se fac ca la Audi VW.

Care sunt regulile alea sa nu facem toti aceeasi greseala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intotdeauna se scoate minusul de pe baterie,se asteapta 10-15 min ca sa se inchida toate calculatoarele,apoi te apuci frumos de lucru.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar cand se pune borna la loc cheia trebuie sa fie in pozitia II .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar cand se pune borna la loc cheia trebuie sa fie in pozitia II .

Asta-i valabil doar la s40? La mine ori scot minusul, ori astept maxim 10 minute de cand am scos cheia din contact dupa care desfac orice mufa fara sa am erori! Si nici nu las cheia in contact :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine la fel.asa au facut baietii de la service cand au schimbat bateria.am lasat masina 5min inainte,sa se apuce, cheia pe 0 :dat jos plusul apoi minusul pus la loc plus apoi minus.Pus contact cu frica...nici o problema.Dar nu inseamna ca la altii nu poate da erori

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andu si la xc90 e valabil .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andu si la xc90 e valabil .

Bogdane, nu te mint! Chiar nu am avut probleme la reconectarea bornelor fara sa am cheia in contact. O fi mai speciala masina mea :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este scris in piatra ca daca nu urmezi instructiunile specifice au sa iti zboare airbag-urile si o sa se umple masina cu erori ...CI ASTA este procedura recomandata pentru a evita 100% orice probleme care ar putea sa apara ! Inginerii aia de la Volvo nu sunt prosti, recomanda ei metoda asta PENTRU UN MOTIV anume, nu cred ca doar de chichi.

Chiar nu costa nimic sa urmezi niste instructiuni banale si stii ca esti cu sufletul impacat cand conectezi inapoi componentele electronice !

Parerea mea

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am avut bateria deconectata, pentru ca s a sudat in argon si electric pe ea, iar la borne nu am tinut cont cum le am deconectat. In cazul asta sa ma linistesc, sau trebuei pusa pe tester?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roby nu zboara nici un airbag stai linistit DAR, :

1. se poate arde calc de SRS, cost 850E , se intampla frecvent

2. la 2.0D se pierde codul PIN din ECM si nu mai porneste masina, trebuie platforma + resoftare la Primus, cost 100E + platforma, se intampla frecvent .

3. sunt cazuri in care raman erori stocate, nu se mai deblocheaza coloana de volan, nu mai porneste masina , se reseteaza cu testerul, cazuri mai rare dar am intalnit .

Concluzie, sunt multe necunoscute la S40/V50, recomandarea mea sincera este sa nu va mai incercati norocul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

spune mi si mie te rog cat m ar costa treaba asta? trebuie sa o fac neaparat pentru ca peste doua saptamani trebuei sa ajung cu ea la vopsit. Astept un PM. Ms. Eventual sa ii schimbam si limba de comunicare din bord.

Edited by Alexandru Marius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, n-au prea procedat bine, Mariane, dacă au deconectat şi, pe urmă, reconectat plusul înaintea minusului... ;D

eu stiu ce zici dar daca aia au vrut sa dea jos bateria si nici macar nu oprisem motorul de 30sec.si eu venisem cu foile scoase de pe vida.si le am aratat.s au uitat ca prostii si au zis no atunci las o cateva minute.si apoi a dat jos plusul apoi minusul si repus la loc apoi in ordine corecta.cand am pornit au venit si fac catre mine :apare in bord eroare de esp?dar nu a fost nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roby nu zboara nici un airbag stai linistit DAR, :

1. se poate arde calc de SRS, cost 850E , se intampla frecvent

2. la 2.0D se pierde codul PIN din ECM si nu mai porneste masina, trebuie platforma + resoftare la Primus, cost 100E + platforma, se intampla frecvent .

3. sunt cazuri in care raman erori stocate, nu se mai deblocheaza coloana de volan, nu mai porneste masina , se reseteaza cu testerul, cazuri mai rare dar am intalnit .

Concluzie, sunt multe necunoscute la S40/V50, recomandarea mea sincera este sa nu va mai incercati norocul.

Figure of speech :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roby nu zboara nici un airbag stai linistit DAR, :

1. se poate arde calc de SRS, cost 850E , se intampla frecvent

2. la 2.0D se pierde codul PIN din ECM si nu mai porneste masina, trebuie platforma + resoftare la Primus, cost 100E + platforma, se intampla frecvent .

3. sunt cazuri in care raman erori stocate, nu se mai deblocheaza coloana de volan, nu mai porneste masina , se reseteaza cu testerul, cazuri mai rare dar am intalnit .

Concluzie, sunt multe necunoscute la S40/V50, recomandarea mea sincera este sa nu va mai incercati norocul.

Spune mi si mie te rog cat m ar costa treaba asta? trebuie sa o fac neaparat pentru ca peste doua saptamani trebuei sa ajung cu ea la vopsit. Astept un PM. Ms. Eventual sa ii schimbam si limba de comunicare din bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foloseste telefonul, este mai rapid, mai simplu si rezolva problema mult mai repede .

Daca astepti PM-uri mai pierzi o zi si tot asa . ......

@Thor, este bine sa se respecte acei pasi pt ca se pot intampla multe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte adevarat bogdane dar uite cum mergi pt o baterie sa ai garantie la service si aia habar nu au.SI daca mi se intampla si mie ceva de genu ce ziceau aia: poi probleme cu masina nu i vina noastra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai din aceasta cauza este bine sa mergi la reprezentanta Volvo sau la serviceuri care repara Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci asta inseamna cam 3-4 orase din tara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, vreau sa spun ce am rezolvat cu bordul. Sprea uimirea mea dupa ce am montat interiorul mai ales consola centrala vreau sa va spun ca borul sa aprins si merge perfect. desi am mai montat si demontat bateria de cateva ori fara sa tin cont de specificatiile tehnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now