Sign in to follow this  
Followers 0
neotrim

neotrim is on the road

5 posts in this topic

Sa stie tot poporul, nu vreau sa deranjez sau sa par cocalar, dar, am luat si eu permisul, si B si C, traiasca MApN si AFT, acum t5-ul meu nu mai are de asteptat decat o luna pana va avea si numere...

Ca tot sunt aici, ceva pareri de ce iubitul meu t5 sta la relanti in jur de 1000rpm? Chiar daca pornesc clima tot nu scade...

Am patit si fumul alb pe evacuare, in ceva cantitate de speriat (destul de mult, am umplut curtea) dar doar odata, nu s-a mai repetat, banuiesc pentru ca masina nu a fost folosita ceva timp (2-3 luni).

In legatura cu relantiul, este neregulat dar nu scade sub 1000, urca pe la 1200-1300 fara sa o ating, masina, cum am mai spus, este putin lucrata de italianul de la care am luat-o, adica evacuare complet refacuta, o chestie destul de ciudata de la weber pusa pe returul bensinei, probabil pentru presiune (initial am crezut ca era racitor de benzina, voi posta poze cu el in septembrie) cat sport, etc, si waste-gate schimbat pentru ca geniul daduse gaura in el sa ii mareasca presiunea in turbina, asta l-a costat 590 euro si nu exagerez. am chitanta...

Am observat si urme pe suruburile de la ecu, nu l-am desfacut sa vad ce e dar dupa ce o inmatriculez si am timp de motoras voi posta poze si voi scrie ce am observat, pana atunci ceva idei despre relanti?

Mi se aprinde si martorul in bord de la sistemul electronic al motorului, acel simbol grecesc care sarbatorirea cu colegii din momentul acesta nu imi permite sa aflu ce inseamna... M-am gandit sa schimb bujii, distribuitor si capac delcou ( acesta are o urechiusa de prindere rupta)...

Orice opinie este apreciata, va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit la sectiunea diy ca, pe langa bujii si delcou mai trebuie sa curat maf si probabil (desi mi-e frica) sa schimb sonda lambda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu ralantiul neregulat,curata motorasul pas cu pas si sper sa o rezolvi.Eu de cand am masina,nu am vazut ralantiul sub 1000 rot/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa inteleg ca relantiul trebuie sa stea la 1000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste intai codurile de eroare ca sa ai o baza de plecare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0