Guest dj_costy24

Bec aprins la airbaguri fara sa fac nik la masina

24 posts in this topic

Oameni buni cine poate sa ma ajute : Mi sa intamplat cand erau frigurile alea , am pornit-o in prima dimineata , a pornit , a stat vreo 3-4 secunde aprins (becul de la airbaguri) si sa stins, a doua zi la fel dar dupa 3-4 secunde nu sa mai stins si sta aprins cam de o luna de zile .Am facut 3 teste la masina (la testere diferite) si apare o eroare necunoscuta, nu a putut nici un tester sa o reseteze . Yo sunt din Galati si nu avem reprezentanta Volvo. DACA POATE SA MA AJUTE CINEVA ..... PLS,PLS,PLS :'( :'( :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misca de mufele de sub scaune. Eventual desfa-le si da cu spray de contacte pe ele. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

[attach=#] Am incercat dar degeaba , am desfacut si senzorul (sau detonator ) ala de sub frana de mana. Problema e ca sunt 6 airbaguri si nu stiu unde dracu sunt toate mufele alea. Oricum daca nu o rezolv singur , mi-am facut programare la Bucuresti Marti 12-02-2008, stiu ca o sa ma rupa de bani dar asta e, stiu ca scap de nenorocitul ala de bec ca ma inerveaza tare. ::):P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate e ceva defect memorat... in cazul asta trebuie VCT2000 neparat, sters defectul si vazut daca reapare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate becul  ;D Nu mai trage de mufe ca ti se pot declansa airbagurile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ budulan: SUBSCRIU!!! ;D ;D ;D

Si la mine s-a intamplat acelasi lucru...Semnalizarea SRS-ului a aparut din senin! Din pacate, pana acum nu am pus nici un tester pe masina (din cate am inteles interfetele astea pt diesel nu prea se "pupa" cu cele de la "benzinare"...)

Poate in viitorul apropiat o sa ma "pricopsesc" cu cele necesare pt autodiagnoza masinii... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa te ajut, dar din pacate nu cunosc cum functioneaza S40. La S60 e alta poveste...Mai exista si un martor in bord (un triunghi cu semnul exclamarii) care se aprinde galben daca e doar avarie fara pericol si rosu daca e si pericol de ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe frigurile care au fost mi s-a aprins si mie becul de la airbag vreo 3-4 minute....apoi s-a stins....acum de cand s-a mai incalzit nu mai am problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles mai face figura asta din cauza bateriei, daca ai tensiune mica la borne. In special la pornire ramane mai mult aprins... Totusi eu am o baterie care are 6 ani si mai e si second si n-am avut problema asta...  :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de la  baterie nu e . mie mi-a cedat bateria , dar nici o treaba cu becuri la airbag.....doar cand a murit complet, stateau TOATE becurile din bord aprinse, si atat, nu doar unu.

becul de la airbag mie mi s-a mai aprins aiurea,de vreo 2-3 ori, dar de fiecare data am tras pe dreapta, am oprit si repornit masina si s-a stins respectivul

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ceva timp am si eu cam aceeasi problema....cand pun contactul se aprinde odata cu celelate becuri din bord si se stinge dupa vreo 2-3 secunde, dar dupa ce pornesc motorul se aprinde iar si sta aprins aproximativ 4-5 secunde si iar se stinge....partea si mai prosta e ca nu face asta la fiecare pornire de motor....o face cand si cand si din experienta mea de la locul meu de munca, defectele astea intermitente sunt cele mai ale dracului si greu de depistat....o sa ma duc si eu cu masina la reprezentanta Volvo din constanta sa o puna pe tester si vad ce erori apar, dar nu ma prea astept la niste raspunsuri concrete de la ei pentru ca sunt cam niste nepriceputi (ca sa fiu delicat)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A rezolvat cineva problema asta? la service, acasa? ce avea?

Mi se intampla si mie.

Acum.

Dupa ce am spalat-o la exterior in spalatoria automata OMV.

Ce ziceti? Service ... sau miscat de fire/ mufe?

THX.

V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am scos toate  mufele si sigurantele posibile si imposibile ca sa scap de becul de la airbag.  si era sa fac mai mult rau decat bine. mi se aprinsese check engine...dar s-a stins dupa vreo 40 km.....azi am ajuns in sfarsit la un tester cu masina, si baiatul de acolo mi-a zis k pot sa scot mufele de 1000 de ori ca eroarea nu dispare fara tester, orice ai face. mi-a bagat mufa, s-a jucat el la aparat, si in 3 minute nu mai aveam eroare de airbag.  am pornit masina, am oprit, de cateva ori si nu a mai aparut.  mi-a zis ca probabil s-a miscat vreo mufa la scaun ( pe test ii aparuse ca problema a existat la sips-ul de la sofer)

deci....mergeti la tester, daca aveti unde si scapati de erori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce chestie... Eu stiam ca SIPS-ul e pur mecanic, nu are nici o legatura cu electronica si computerele de diagnosticare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

muadDib, am vazut cu ochiu meu , left sips ........

plus ca nu avea de ce sa ma minta. cu ce ma afecta daca era cortina in loc de sips, sau daca era airbagul din volan. pt mine era acelasi lucru. eu voiam sa dispara becul ala stresant din bord

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu,la s/v40 pana in 2004,a fost o problema cu airbagu din scaune(si eu la v40 am avut asa ceva si la st si la dr),trebuie sa mergi la reprezentanta sa afli de unde este.

in orice caz ,trebuie avut grija mare la mufele de sub scaune,sa fie bine prinse ,sa nu flencane pe acolo,sa nu misti scaunu foarte agresiv in fata si in spate,etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am bucurat degeaba

cateva zile a stat stins beculetul respectiv, dar acum iar s-a aprins

cel putin, cand am pus-o pe tester,baiatul cu testerul a zis ca airbagul in caz de impact functioneaza oricum, asa ca deocamdata nu imi mai bat capul cu el, chiar daca e stresant becul ala in bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 tdi 440  1996 acum cateva zile am luat o mare groapa  cu roata stanga si mi s a aprins srs si de artunci asa a ramas ?! nu stiu ce s a intamplat dar si au as vrea sa se stinga .nu stiu cum sa l fac sa se stinga!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema la repr. VOLVO din BRASOV.

Diagnoza, desfacut/curatat contacte mufe, stergere eroare, 30 de min. 72 RON. Politicosi, dedicati, profesionisti. Recomand cu caldura. Voi detalia in topicul "Service-uri recomandate"  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva daca se "baga"/au habar si la alte ...vechituri ? Gen 850-ul meu ?  :D

Sau doar astea noi le repara bine ?  Poate face cineva o intrebare, cind mai ajunge pe-acolo si nu uita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A rezolvat cineva problema asta? la service, acasa? ce avea?

Mi se intampla si mie.

Acum.

Dupa ce am spalat-o la exterior in spalatoria automata OMV.

Ce ziceti? Service ... sau miscat de fire/ mufe?

THX.

V.

Rezolvat. La service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la reprezentanta volvo din buc are idee cineva cat costa sa-mi sterga eroarea?pt ca si mie mi-a aparut semnul de la airbag azi din senin si asa a ramas..aprins.se stinge la pornire si reapare..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa mergi neaparat la reprezentanta, eu am rezolvat problema in asta in 5 min la Bosch Car Service cu 60RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now