Vlad209

Plecare de pe loc

9 posts in this topic

Salut, am observat la masina cam de vreo 2 luni, cand plec de pe loc tare sau sa zicem mediu masina pur si simplu nu acelereaza liniar parca as ridica si apasa iar pe acceleratie, cand ma uit la turometru, turatia creste normal, asta mi se intampla cateodata, sunt dati cand nu, dar in majoritatea timpului se intampla. Ce problema poate fi?? Multumesc!

accelereaza*

Trebuie sa mai adaug ca in acelasi timp cand masina pleaca simt in pedala de acceleratie ca o lovitura, ca si cum as trece peste ceva nu prea pot sa descriu!

Edited by Vlad209

Share this post


Link to post
Share on other sites

ambreiaj dus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ambreiaj ma gandesc si eu. La urcare in panta cum se comporta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sus ai spus ca turatia urca normal cand se intampla aceste scaderi de putere,deci nu pare a fi din ambreiaj.

Mai degraba investighezi zona turbinei!

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si furtunele de vacum de pe langa filtrul de ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSTC ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiajul l-am schimbat cam acum 2 luni si mecanicul ma intrebase daca schimb si volanta si mi-a zis ca are joc mai multe detalii nu mi-a dat, nu vreau sa cred ca e volanta de vina ca deja innebunesc!!

O sa verific turbina, da e normal sa fie turbina numai in treapta intai? In rest trage foarte puternic.

La ambreiaj ma gandesc si eu. La urcare in panta cum se comporta?

In panta nicio problema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă volanta ar avea un asemenea joc încât să simţi la pornirea de pe loc, ar trebui să sune ca toţi dracii. Maşina ar trepida. Nici nu cred că ar putea să aibă un asemenea joc încât să smucească maşina de mai multe ori la aceeaşi pornire. Poţi verifica pornind de pe loc cu a doua, când cutia de viteze/ambreiajul pleacă tot de la zero, dar motorul este mai turat. ;D ...dacă nu face, ar trebui să te gândeşti la sistemul de alimentare şi la admisie. Când ai schimbat filtrele? Ştii sigur că au fost schimbate, sau ai plătit la service şi te-ai dus la cafea? Era şpan în filtrul de motorină? Dacă da şi dacă era mult, te poţi aşteapta şi la pompa de injecţie şi/sau injectoare. Desigur, calitatea motorinei are şi ea un cuvânt greu de spus.

La capitolul turbină, teoretic, e posibil ca sistemul (VNT) să fie îmbâcsit şi să nu se închidă/deschidă corespunzător la începutul/capătul cursei, adică la turaţii mici, adică fix la pornirea de pe loc. Nu e exclusă nici posibilitatea ca vanele să se înţepenească peste noapte şi să se mişte mai greu la început. Face figuri la fiecare pornire de pe loc sau numai cu motorul rece/cald? Nu scoate fum negru când are manifestările descrise? Verifică şi sistemul de vacuum.

Dar EGR-ul a fost curăţat vreodată?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă volanta ar avea un asemenea joc încât să simţi la pornirea de pe loc, ar trebui să sune ca toţi dracii. Maşina ar trepida. Nici nu cred că ar putea să aibă un asemenea joc încât să smucească maşina de mai multe ori la aceeaşi pornire. Poţi verifica pornind de pe loc cu a doua, când cutia de viteze/ambreiajul pleacă tot de la zero, dar motorul este mai turat. ;D ...dacă nu face, ar trebui să te gândeşti la sistemul de alimentare şi la admisie. Când ai schimbat filtrele? Ştii sigur că au fost schimbate, sau ai plătit la service şi te-ai dus la cafea? Era şpan în filtrul de motorină? Dacă da şi dacă era mult, te poţi aşteapta şi la pompa de injecţie şi/sau injectoare. Desigur, calitatea motorinei are şi ea un cuvânt greu de spus.

La capitolul turbină, teoretic, e posibil ca sistemul (VNT) să fie îmbâcsit şi să nu se închidă/deschidă corespunzător la începutul/capătul cursei, adică la turaţii mici, adică fix la pornirea de pe loc. Nu e exclusă nici posibilitatea ca vanele să se înţepenească peste noapte şi să se mişte mai greu la început. Face figuri la fiecare pornire de pe loc sau numai cu motorul rece/cald? Nu scoate fum negru când are manifestările descrise? Verifică şi sistemul de vacuum.

Dar EGR-ul a fost curăţat vreodată?

Am schimbat EGR-ul acum vreo 3 ani cred, filtrele s-au schimbat am stat acolo cu oamenii le-am vazut, cel de motorina era murdar ca tot timpul. Figurile apar aleator nu e o regula rece/cald, fum negru nu exista. O sa verific sistemul de vacuum si o sa fac testul cu plecarea din treapta a doua, acum ma gandesc ca poate s-a imbacsit ca in ultima vreme am circulat numai in oras si mi-ai mai luminat ziua ca nu e volanta (nu face ca toti dracii sau altceva). Mersi mult o sa revin cu un raspuns cat de curand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now