zack

Xc90 2009 d5 geartronic 6+1

40 posts in this topic

Este cea mai corecta alegere, vorba aia, unde a urcat Subaru a urcat si XC70-ul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce parere aveti de masinuta asta: http://www.autovit.ro/volvo-xc-90-C26415640.html

Cred ca a avut bara fata schimbata/revopsita....deoarece nu are suportul de numar tot cu primus auto. Oare ce echipare este? O cunoaste cineva? Ma duc maine sa o vad. La pret e "chiftea" si imi place ca este manuala...(scap de riscul de a da peste o automata care nu a avut schimbul de ulei facut...de aici urmand sa cedeze..) + ca, consuma mai putin. Nu-mi place ca n-are navigatie si farurile cu lupa...dar fac rabat la dotarile astea...macar sa fie tehnic si optic BUNA.

ps: Ciudata grila fata de sub sigla ca este gri deschis.

ps2: Scaunele si volanul arata foarte bine...pare sa aiba km reali.

ps3: De ce are 180 cp? Nu trebuiau 185?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna '' chiftea '' ? este un Momentum .Te -ai intrebat vreodata cu ce tip de cutie este motorul protejat ? cu una manuala cu care il tii ''pe rosu'' la turatii cand si cat vrei tu sau cu una automatica care schimba viteza la momentul optim ? nu mi-as face iluzii ca fac economie mare la carburant cu una manuala ! are 136 kw , 185 cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit cuvantul "chiftea" pentru ca este ok la pret. Am vazut masina azi si are 2 julituri pe usile din spate si o zgarietura pe bara spate. Nu-i o problema din punctul meu de vedere deoarece am unde sa le fac...cu 750 ron. Maine ma duc sa vad masina aceasta : http://www.autovit.r...-C26370309.html la urma ramanand sa ma decid pe care o voi cumpara.

Xc90-ul mai de sus, cel negru are schimbata arpia fata dreapta dar nu pare sa fi avut un incident major avand toate geamurile originale, farurile, radiatorul, etc. Are cateva mici indoituri pe tabla pe ici pe colo si cateva julituri (de la unghii de fete banuiesc) pe fetele usilor dar la banii ceruti pe masina este ok. Masina trage foarte bine...ramane sa vedem la care ma decid si sa o iau la puricat. In caz ca voi gasi nereguli la cea care o voi verifica, ramane sa ma intorc la cealalta si sa o iau la puricat. Prin luat la puricat inseamna : Diagnoza, ridicat pe rampa si controlata de jocuri, eventuale scurgeri de lichide,etc si nu in cele din urma o verificare amanuntita la podea, praguri, lonjeroane deoarece nu vreau sa ma trezesc cu o masina care a fost facuta din 2...una :D

ps: Ma gandesc ca cea manuala este mai usor de intretinut si cauzeaza mai putine probleme (deoarece este mai simpla).

ps2: Eu la s80 cand ies pe autostrada...mereu ii dau ture mai multe 3000+....si crede-ma ca motorul merge mult mai rotund fata de mersul dupa regimul de oras.(la care vede de asemenea ture atunci cand se poate).

ps3: Xc90-ul negru dupa vibratiile aproape inexistente are tampoanele si volanta ok. O julitura costa mult mai putin fata de un motor, o turbina obosita.

As vrea sa stiu daca stie cineva una dintre masinile aratate mai sus. Tin sa va zic ca xc90-ul negru are nr de inamtriculare B 34 MLM. Raman recunoscator ptr info.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa draga Zack, XC90-ul este o masina grea iar volanta bimasica tine mai putin decat o cutie automata iar unghiularul are de suferit mai mult la cutie manuala, vorbesc din experienta nu din postarile altora de pe net .

Daca pui in balanta cat costa reparatia cutiei automate si cat costa ambreiajul si volanta+bucsa unghiular +unghiular + haldex vei vedea ca esti mai avantajat cu o cutie automata .

Conteaza si stilul de mers, daca masina este protejata atunci manuala este alegerea ideala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca o voi lua, repet: Masina o sa fie condusa de maicamea. Ea nu e genul "sa fie prima la semafor", sa calce pedala pana la fund. Are un stil de mers normal...nici "mosesc" dar nici sportiv. Ce-mi recomandati sa schimb la masina inafara de ulei motor + filtre? Sa schimb si uleiul din cutie si din diferential?

ps: La cea gri automata avea avrege-ul de 12,7 si la asta manuala avea 9,6. E o diferenta mare de consum...chiar daca e sau nu real, este o diferenta intre ele de minim 1,5-2 l / 100 km de mers in oras.

ps2: De ce zici bogdan ca ar fi mai protejate componentele mentionate de tine de o cutie automata fata de una manuala?

Share this post


Link to post
Share on other sites
De ce zici bogdan ca ar fi mai protejate componentele mentionate de tine de o cutie automata fata de una manuala?

Automata livreaza puterea mai "fluent, lin" decat o manuala => mai putine socuri in agrenajele transmisiei (unghiular, bucsa unghiular, diferential, tampoane, volanta in cazul manualei).

Nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta asa este. Daca tragem o linie cred ca este tande pe mande...manuala strica componente mai repede (desi conteaza si stilul de mers) dar consuma mai putin....automata consuma mai mult si cand pica costa mult sa o repari, gasesti greu meseriasi (desi din cate am inteles o puteam repara la service-ul meu unde imi intretin masinile),mai costa si schimbul de ulei + filtru (nu mult ce-i drept).

ps: Xc90-ul are capota fata oem din aluminiu/material care nu rugineste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate Volvo-urile platforma P2 au capota de aluminiu .

Sa o stapanesti sanatos, acum ca ai facut pasul nu mai conteaza care era mai buna iar la automata AISIN nu se schimba filtrul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps: Xc90-ul are capota fata oem din aluminiu/material care nu rugineste?

In principiu,toata caroseria este tratata in asa fel incat nu rugineste.

Se-ntampla doar daca in urma unui eveniment este reparata necorespunzator.Si mai nou,am vazut ca si spalatul are un rol in asta,adica trebuie sa o spalam la spalatorie din cand in cand,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Cand ar trebui sa schimb uleiul acestei cutii? (momentan am 95.000). Si ce ulei ar trebui folosit?

De asemeni, care ar fi un service de incredere care ar putea sa faca asta? (Primus sau altii?)

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ar fi trebuit sa-l schimbi deja,pe la 80000.

Mergi la Primus,daca nu ai alta solutie de-ncredere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Bogdan. O sa ma duc zilele astea la service-ul la care merg si cu s80-ul sa ii schimb uleiul, filtrele, kitul de distributie, lichidul de frana si ma gandeam si antigelul.

ps: Am luat masina care mi s-a parut cu cei mai reali kilometri, persoana care a avut-o are 59 de ani...si sta la curte. Sper sa ajung cu ea la intalnire saptamana viitoare sa o vedeti si voi.

ps: Vreau sa ii schimb si uleiul de la haldex...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cea neagra de mai sus. Manuala, echipare momentum, 2007, 105 sau 108 mii de km care par cat se poate de reali deoarece arata prea ca noua atat tapiteria de piele (care este bej) dar si volanul masinii (care este de culoare cacao cu lapte). Are mici julituri...indoiturele dar astea o sa le rezolv pe toate...sper ca intr-o luna sa arate ca noua cum merita sa arate. Singura problema a masinii este "spira" de la volan pe care o voi schimba. Pretul dat este 13800 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now