Guest Bullet

BMW 520i vs Volvo 850

22 posts in this topic

Cum spune si titlul,  am de ales intre cele doua. Nu stiu daca are vreo relevanta, dar vreau sa o iau din Germania.

BMW - pro -piele, A/C, cica 150000 ?!, 1991cc, deci asigurare si impozit mai mic

      - contra - e bmw :toothy9:, confort, e prea comun, nu stu cum stau cu tabla..

Volvo - pro - confort, 170de cai, e mai noua, imi place exteriorul mai mult ca la BMW,tabla

        - contra - la banii care-i am nu am gasit nici unu cu A/C, 24xx cc, asig mare, impozit la  fel,consum mai mare ?  ???

A avut cineva ocazia sa le posede sau testeze pe amandoua ? Va rog dati-mi niste sfaturi obiective. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai idee cate modele 520i au existat?

Din 1986 pana in prezent, de-a lungul a 4 generatii... E28, E34, E39, si cea de acum, E60. Mai toate cu subdiviziuni, facelift, etc.

Cat despre tabla... Doar nu or fi facute cu tabla de Galati... Come on, e masina premium, ca si Volvo...

Fii si tu mai specific la ce vrei, atat la modelul de BMW, cat, binenteles, si la Volvo.

Anyway, 520i e entry model si, pana la E60-ul actual (care are 170 CP), un pic cam submotorizat pt. gustul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze ca n-am specificat e vorba de e34 1991 cu motorul m50, 1991 cc, de 150 de cai. Masina vreau sa fie fiabila in primul rand, sa consume putin (cat se poate pentru 150-170 de cai) :D, confortabila, la nevoie sa aiba putere si cam atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Eu am avut 4 bmw-uri pna acum 3 dintre ele au fost 520.Intorceam caoul pe strada cand vedeam vreunul. 850 nu am avut dar iti recomand,am avut ocazia sa ma dau cu unu de 2500 turbo benzina.MANANCA BMW-ul desi incredibil.Vb de 520.Eu as opat pt 850,apoi vin chestii de genul,pragurile daca e de prin 90 sa fie mai slabute,directia de pilda cu rotule sup. inf. bucse,brat m-a costat 1500 ron,cele de pe la noi sunt mai forjate,exista si bune dar...vb din propia experienta.Tot MUPPETS-ul care vrea masina si apuca la BMW apoi ii da....E rezistent la impact asta pot sa-ti spun sigur mai ales frontal,dar si 850-ul nu e de lepadat. Si eu cum spuneam am fost fan BMW mult timp si sunt,da rparca parca ma trage inima mai tare la Volvo.CL. e una P...mea isi ia BMW,barbatii :D

Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut eu spre Targoviste o mini-cursa cu un 520  :D  In 850-ul meu erau 3 persoane + bagaje iar in Bmw soferul singur.

Intr-a 3-a cu piciorul blana pe acceleratie l-am pierdut - tocmai cind turbina se bucura, plina de viata :D  Cred ca s-a speriat, ca nu s-a mai apropiat de mine  :D  :D  :D

Daca gasesti un 850 -sa aiba un caiet de service viabil, de incredere, ca altfel...incep micile bucurii  ;)

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut BMW doar seria 3....asa ca nu nu ma bag la 520.......super multumit de BMW. Dar....am avut norocul sa devin posesorul unui 850, mai finut, mai slabut, nonturbo, doar 10 valve in loc de 20, doar 144 CP in loc de 200-300......dar intretinut ca la carte....ei asa se face ca la 240km/h ma simtem a-l naibi de singur pe autostrada....in CH ca pe aici nu a-s incerca....scuze nu vroiam sa vorbesc de viteza....dar ca feeling ????....pai am dat 9000 euro numai pe taxe sa am aici masina asta...pt ca senzatia sa persiste....in rest decizia i-ti apartine :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si inainte de a deschide acest topic eram cam 70% hotarat pe Volvo iar cu ajutorul vostru am ajuns la 95%  ;). Care ar fi principalele ucruri la care ar trebui sa ma uit/sa incerc/testez cand ma duc sa-l vad ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

520 E34, chiar si cu M50, e entry model si sub motorizat.

Daca ar fi fost vorba de 525 de 192 CP era alta poveste. SI asa e corect sa le compari, ca am inteles ca de la Volvo vrei motor de 2,5 litri.

Dar daca e vorba de 520, tot Volvo iti recomand si eu.  :D

PS - De ce tot vorbesc de entry model? Pentru ca in general la modelele astea, optionalele sunt putine, iar daca vrei sa adaugi ceva ulterior, vei descoperi ca nu ai macar cablajele... Ma refer la un OBC, tempomat, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 modele frumoase ,la tabla stau binisor amandoua  ,banuiesc ca 850-ul va fi mai nou decat 520-ul .

Confort mai bun la Volvo ,la consum Volvo ia cu aprox 1.5-2l mai mult in oras (500 cm3 in plus ). Oricum sunt prea multe BMW-uri pe la noi asa ca un 850 in plus n-ar strica.

Off topic: Colega Opus .... 240 km/h cu 144 CP???  Stiam ca viteza maxima la Break-ul tau e undeva in jur de 205 dar, poti prinde o panta frumusica si la 1,5 tone poate ,poate ajungi la viteza aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi la ce ar trebui sa ma uit la un 850 cand vreau sa-l cumpar ? Au ceva bube din nastere ?

Piese gasesc numai pe original ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa functioneze ABS-ul, climatizarea daca este semiautomata, capacul la torpedou, incalzirea in scaune daca exista, furtunele de vacum de la motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colega Marian 78.......vad si eu care e viteza constructiva a masinii mele......dar acul era infipt in 240, eram pe autostrada in linie dreapta, patru persoane si poate intrebam pe cineva din vreo masina vecina daca ma inseala informatia din bord dar nimeni nu era in jurul meu......oricum mai spre vara ma duc in CH si fac o poza celor  care spun ce spun.....dreptate tuturor le dau dar nici ce am vazut in bord nu e de lepadat....Caz inchis....pana in vara :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evaporatorul de la AC - ca e o groaza de bani manopera si sa-l schimbi. Daca 850-ul a mers fara filtru de polen...sigur e dus sau pe duca.

Bube din nastere - sau mai bine zis defecte de fabricatie:

-compresor aer - prost, se strica repede - trebuie desfacut periodic si aranjat...cam o data la 3-4 ani daca vrei sa te tina.

montare imbecila a evaporatorului - trebuie dat jos tot bordul,consola centrala, etc.  pina ajungi la el.Deci cind se strica ala si nu-ti tine presiunea freonului(trebuie mereu adaugat freon) trebuie altul nou.

-heater-ul - adica caloriferul - nu e fiabil, atunci cind crapa iti inunda mocheta si pute...se schimba cam la 10 ani sau cind e cazul.

-modulul de ABS - contacte imperfecte la mufe (se foloseste fludor ecologic care crapa in timp in jurul conexiunilor.Trebuie dat jos si refacute lipiturile mufelor...

-rotita de la kilometraj - cea originala cam in 10 ani i se rup dintii - trebuie dat jos tot bordul pentru a schimba o piesa minuscula din plastic cu 15 dinti...

Astea asa rapid - din cite imi aduc aminte. Oricum, fiecare masina cu bubele ei, nu te ingrijora. Intreaba de istoricul masinii - daca se poate afla, ce defectiuni au fost remediate, consumabile schimbate in termen, etc.Iti poti da seama de multe chestii despre masina - citind printre rinduri sau de raspunsurile (sovaielnice) primite.

Si ca la orice masina SH, iti doresc sa ai si putin noroc - iti va trebuii sigur !

Numai bine si tine-ne la curent cu ce ai gasit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pentru Opus: unde te duci in CH ? Eu asta vara - in iunie am avut un contract in Lausanne  ;) 

  M-am plimbat si pina la Montreux - facind poze cu statuia lui Fredy Mercury ...Poate ne vedem pe-acolo, cine stie cit de mica e lumea  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrixx.....noi ramanem pe zona Zurich [ Warth,Frauenfeld].....poate 3-4 zile prin Tessin pt ca zona e fenomenala......si daca ne mai raman bani de benzina poate trecem si in "Franta"...... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW -ul la piese este ceva mai ieftin ptr. că sunt mai multi producători ca la volvo.

La tablă sunt destul de tari amândouă poate Volvo are un + la capitolul ăsta.

Motorizarea este mai nervoasa la Volvo faÅ£ă de capacitatea cilindrică (deci impozit mai mic la putere mai mare ) dar consumul este un pic mai mare .Asa că de unde pierzi din altă parte câştigi.

Nu o să ai nici o dată consum mic si putere mare asa cum vrei tu, rebuie să faci un compromis la un moment dat , sau o cale de mijloc.

   

Opus : verifică-Å£i kilometrajul ăla că poate ai un pinion mai mare la ceas , căci un break de 144cp nu are cum să prindă viteza aia. De regulă vitezometrele arată mai mult decât real dar nici chiar asa.  ;)

Te sfătuiesc să iei un GPS cu tine când mai faci un test ca ăsta ,ptr. că ăla nu te poate păcălii asa de tare , ÅŸi prea multe probe nu te sfătuiesc să faci la viteze asa de mari, ÅŸi să ai masina bine echipată cu frâne si cauciucuri de viteză bine echilibrate , ÅŸi bineânÅ£eles un drum perfect. :77:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si încă ceva  ptr. OPUS :lămureÅŸtemă ÅŸi pe mine pe ce ai dat tu 9000E taxe la înmatriculare , când cu 4500-5500E o luai de-a gata aici "bobocică".

Eu am dat aici pe un 850 cu 210cp -3500E si cu încă 1000E mai am luat unul la fel si identic de rezervă ptr. piese, lovită pe partea dreaptă ,( ÅŸi în două rate.)

Dacă-mi dădea cineva un avion degeaba :-\  tot nu plăteam taxele astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dumyg, vreau si eu un 850 ptr. piese, sa zaca aici in fata blocului - pentru 1000 de euro  :crybaby:  super bun, pretul ala, sa stii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei daca nu tac lumea ma face zapacit sau mincinos................voi incerca faza cu gps-ul......in rest pana nu vad altceva masina mea nu stiu cu cat merge dar eu cred ce am vazut in bord..................iar la taxe.....acum nu scormonesc dupa chitante dar.....5300 a fost taxa lui peste, 2100 vama,masina nu e din EU, 2500 RON amenda pt ca mi s-a adus masina la casa scarii si nu am avut tranzit vamal, mi s-a mai cerut si ceva spaga  de seful vamii din Targu Mures cica amenda e mai mare......mere verzi....iar restul cred ca am dat pe la RAR pt omologare si ce-o mai fi fost...............Si stii de ce am dat atatia bani.....pt ca am primit-o cadou si cacatii din sistem nu au vrut sa o pot conduce..........acum mananc Eugenie cu mustar dar am ce mi-am dorit si chiar de m-a costat f mult nu mi-am aplecat capul in fata sistemului si in loc de un logan conduc un 850......care prinde 240km/h....cu doar 144 cp.......ce sa i-i fac, daca asa vrea el.....cat despre incercari....am facut-o doar o data, masina era in stare perfecta......si probabil o voi mai face o data.....dar tot pe autostrada in CH.......si acum lasati-ma cu interogatoriu.....sa ne vedem la o bere ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

opus, din partea mea - tot respectul pentru ca ai facut tot ce ai putut sa ai ceea ce ti-ai dorit, putina lume face asta.Pe 99% dintre romani i-a speriat taxa asta pusa de magarii astia...si eu gasisem una in Lausanne - cum ti-am zis - impecabila

a unui sef de bar. Si stii cum o dadea la ziar ? A donee...Donata adica !!! Dar nu am avut bani de taxe, vami, etc. Stii cum e in Elvetia daca esti proprietar de mai multe masini  ;) E cool faza aia cu numerele care se schimba de pe o masina pe alta - pe cind si la noi ?...  Dar nu am avut bani de taxe, vami, etc.....

Cu faza cu kilometrajul nu ma pronunt contra - eu mai mult de 230 nu i-am dat, chiar daca mai putea  :D Nu am cauciucuri ZR - asa ca m-am potolit pina la primavara  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut am eu un volvo 850 din 92 2500 i benzina 170 cai 20 valve cu km realii 238000,consumabile schimbate proprietar, masina are abs,aer cond,dublu clima manuala,incalzire in scaune,4 geamuri electrice,trapa,stergatoare faruri,piele mixta,jante,f bine intretinuta,pret 3950 euro neg 0746011794 brasov

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut    uite io am avut si BMW 520 si acu am un volvo 850 din acelasi an 92 si comparatii:

la dotarii:are optiuni volvo k bmw de 1000 de ori ,motoru mult mai dur si mai rezistent ,tabla ?????nu rugineste niciodata ,stabilitate .....aman2 sunt masini mari......confort interior .....nici nu mai trebuie sa ti zic  consum ......cam la fel ...acu depinde cat de grea ai talpa .....forta?=un 520 ,24v =150cv 6 cilindri:un 850 glt 5 cilindri )(motor mai mare ...)) 170 cv ......si cand o calci !!!!!se simte !!! 8)javascript:void(0);

Cool  plus .....uite ....io pe asta mii l am luat din strainatate ....si acolo toti romanii au BMW uri ...orice model orice an ........iar la banii pe care i avem am preferat sa iau o masina mai ..........aparte de3cat restu lumii si nu mi pare rau nici in ziua de azi ....in primu rand daca ti iei bmw la mana 2 a e alergat ,bmw e masina de fuga si de vitezomanii .....volvo......e o masina mai de (oameni seriosi) ......asa k un volvo la mana 2 a nu l iei asa de OBOSIT/......CRED IO .\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now