contdezactivat

Intarziere pornire

23 posts in this topic

Salut

Cam de 1 saptamana incoace am observat ca dupa ce dau la cheie, porneste motorul dar imi raman becurile de SRS si ABS aprinse timp de ~5 secunde.

De asemenea, luminile din interior/bord si cele de la faruri se aprind cu intarziere (e cu DRL), doar dupa ce se sting martorii respectivi din bord.

E ca si cum ar realiza mai tarziu ca a pornit.

Are cineva idee la ce ar trebui sa ma astept?

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternator ? Pune un multimetru pe baterie, si roaga pe cineva sa porneasca masina, si urmareste cand se stabilizeaza tensiunea.. . S-ar putea sa ai fluctuatii, sau cand ajunge la pragul de incarcare normala, sa ti se stinga martorii din bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, o sa verific desi daca e de acolo imediat ar trebui sa o ia razna turometrul, cum am mai patit in trecut.

...Am observat ca nici releul de bujii nu mai face acel click specific, care il facea cand se oprea becul de bujii din bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva foarte asemanator patesc si eu la S60,dar face asa cam de asta iarna.

O lasa sa vad cand crapa,ce crapa :) Pana atunci benzina si talpa.D

Adi,daca afli ceva sa dai si tu de stire sa stiu la ce ma astept :P

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a fost bateria de vina nu mai avea amperi ,am pus o varta sylver de 100ah cu 830cc si invarte bine.Eu am rezolvat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria invarte bine nu da semne de oboseala,dar am sa încerc cu alta baterie sa vad dacă simptomul e la fel deși nu cred sa fie de acolo.Si eu banuiesc ceva in zona alternator-incarcare.

Dacă apuc mâine sa fac transfer de baterie revin cu feedback ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da... si la mine bateria se prezinta bine. Chiar am lasat farurile aprinse pe faza lunga vreo 40 de minute si nu a dat semne de oboseala.

Am vrut sa masor astazi dar nu am gasit multimetrul.

Sper sa nu fie buba la alternator, ca l-am reconditionat odata deja, acum vreo 30k km si alternator de 105A pentru seria 400 chiar nu am idee unde as putea gasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce ai avut buba Adi? La puntea de diode sau la miez? La Marian (Transporter) nu gasesti alternator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Adi,daca afli ceva sa dai si tu de stire sa stiu la ce ma astept :P

Am mai strans bornele de la baterie si momentan nu mai face. Cred ca la minus era problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc.

Trebuia sa imi pice mai demult fisa... de cand am fost la tine si m-ai intrebat daca am luat vreo greoapa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SA nu fie bateria de vina,prea putin curent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

La baterie m-am gandit si eu... poate nu mai tine curent ca lumea.

Dar am incercat sa folosesc bateria dimineata, inainte sa pornesc si: faruri sunt ok, geamurile merg ok, ventilatia ok, etc ok...

A inceput sa porneasca si nasol... cat sunt becurile alea aprinse in bord, sta la 4-500rpm si face un fum de zile mari. Imi e ca intr-o zi or sa cheme vecinii politia sau ceva. :smile:

Trebuie sa gasesc multimetrul si sa incep sa o caut babeste, ca la service nu am nici o sansa cu ea... chiar am intrebat intr-un loc dupa simptome si s-a lasat cu "desfacem motorul", "desfacem pompa", "desfacem injectoare"... din astea clasice. :D

Edited by Adi2727
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi , ce zici de contact ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi , ce zici de contact ?

Se poate masura cumva? Eu nu gasesc.

Am gasit multimetrul si masurat pe la ora 12 (nepornita astazi), zic eu ca era bine: 12,6V bateria, incarcare 14,2.

Masurat din nou la ora 18, dupa 15 minute de functionare, abia a ajuns 14,03

Sa zicem ca nu incarca suficient alternatorul dar de ce nu merge nici ventilatia cat sunt becurile alea aprinse, desi arata bine la baterie? Si observ ca nu are nici o legatura atingerea unei anumite incarcari, cu stingerea martorilor.

Incep sa ma gandesc la imobilizator... (?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate masura cumva? Eu nu gasesc.

Am gasit multimetrul si masurat pe la ora 12 (nepornita astazi), zic eu ca era bine: 12,6V bateria, incarcare 14,2.

Masurat din nou la ora 18, dupa 15 minute de functionare, abia a ajuns 14,03

Sa zicem ca nu incarca suficient alternatorul dar de ce nu merge nici ventilatia cat sunt becurile alea aprinse, desi arata bine la baterie? Si observ ca nu are nici o legatura atingerea unei anumite incarcari, cu stingerea martorilor.

Incep sa ma gandesc la imobilizator... (?)

E vorba de amperii de la pornire daca mai sunt toti la numar sau abia un sfert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea pricep cum ar putea avea toti voltii acasa dar sa mai aiba doar 200 din cei 800A promisi de catre o baterie OEM...

Pana la masuratoarea contrarie nu contest nimic, ca nu m-ar mira sa fie o defectiune ridicola care sa cauzeze toate minunile astea.

Multumesc.

Edited by Adi2727
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu azi am schimbat bateria,am luat-o dupa alta masina care a stat cateva luni dar a pornit.Este mai mare fata de ce am avut pana acum pe masina.

O vad zilele astea dupa ce se incarca bine daca mai face asa sau ce mai face.... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te astept cu rezultate... Daca as avea cu cine sa fac un schimb de baterie pe aici, as incerca si eu si poate m-ar scuti de alte batai de cap...

Totusi, am facut vreo 3000km in ultima luna cu ea, cam toate drumurile de noapte cu faruri, ventilatie si radio on... ma gandesc ca trebuia sa cedeze pana acum, mai ales ca, cunosc si am experimentat simptomele de releu de incarcare, alternator si baterie defecte... si ar fi trebuit sa inteleg ceva pana acum.

,,,Macar am invatat (la batranete) ce inseamna cu adevarat simbolul de baterie din bord: nu are nici o legatura cu bateria; se refera strict la sistemul de incarcare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un detaliu interesant, pe care l-am scapat pana acum: nu merg farurile, becurile interioare si ventilatia dar pompa de servo cu al ei consum de 70A, e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

scurt,ceva,sigurante cu contact imperfect,ia doua multimetre da panoul de igurante jos masoara tensiunea in partea de intrare in socul si pe siguranta in acelasi timp,si daca ai tensiuni diferite ,contact imperfect,,,cea mai grava defectiune'' pe care nici mama testerului nu o poate depista''.Pima regula la un electrician sa aibe doua multimetre.probleme rezolvate de mine la un cielo si mazda 3 cu doua multimetre.cat despre drl'' nu stiu ce sa zic oricum consuma 6v.Iar alternatorul la mine baga panala 14.6-14.7,uneori baga si 14.3,nui bai merge 14.1 lejer.,semnul de intrebare apare undeva sub 14.00v,de obiei pica: releul,diodele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin si eu cu un update. Face la fel si cu bateria mai mare,deci tind sa cred ca e vorba de ceva contact/masa imperfecta cum spune si colegul mai sus.

Daca ii dau de cap revin cu solutia!Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now