blackangel

Distributie pusa rau?

9 posts in this topic

Salut !!

Am desfacut astazi capacul de la distributie si am observat ca nu este pusa cum trebuie sa fie pusa , imi amintesc cand am fost sa o schimb mecanicii de aici din Italia .. au facut semnul alb cu markerul din poza ! nu le am cu asa ceva de asta si apelez la voi.. :smile:)

post-2631-0-99411000-1351333232_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nimic deoarece mecanici si-au facut propriile marcaje pt. a nu gresi nemailuand in calcul varianta originala a semnelor de fabrica.Daca ar fi pus-o gresit masina nu ar functiona bine sau deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mai multe rotatii ale motorului ajunge si acolo unde vrei tu sau mai departe, sa ma explic: numarul de dinti ai curelei nu este divizibil cu numarul de dinti ai pinionului. Asa ca acel semn il poti gasi mai in fata sau in spate sau acolo unde vrei tu,

Share this post


Link to post
Share on other sites

sandro... mersi ..

MariuSB... nu ai inteles.. stiu ca se opreste in diferite locuri acel semn ..:) faza e ca mie mi-a fost montata distributia dupa alt semn semnul alb si nu acela original ..!

o sa revin si cu un video in legatura .. cu turatia .. pierde din forta .. raman fara acceleratie.. trepideaza relantiul.. toate dupa ce se intalzeste motorul! momentan am demontat mai multe .. galerie .. ETM(si curatat).. furtune .. de la vacuum ..

astept idei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia se pune se pune la punct (se aliniaza) dupa semnele FIZICE ale rolelor, nu dupa dungile de carioca ale curelei, ce draq.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrix pai pe role au facut alte 2 semne :) inteleg ca pe o rola trebuia facut dar pe a 2 a rola nu cred deoarece este semnul din fabrica .. parerea ta matrix .. din attach care e ?

aprop in legatura cu pierderea de putere dupa ce se incalzeste motorul in sarcina ramanand fara acceleratie .. rateuri, fluxarii de relantiu dupa de la ce pot fi uneori chiar mi se opreste motorul . termostatul abia l-am schimbat nu am nici un matror aprins in bord ..! vreo idee ? am demontat ETM-ul l-am curatat .. am scos MAF-ul aceeasi treaba .. cineva imi spunea ca poate fi de la termocupla .. dar vad ca ventilatorul porneste ! temperatura apei nu urca mai mult de limita normala ..! ideeeeei ?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cate detalii dai atatea si primesti, ai spus tu la inceput ca nu merge bine? Nu, ai lasat de inteles ca totul e ok si doar carioca te supara. Ce e de facut ti s-a spus deja : TESTER !

Share this post


Link to post
Share on other sites

eram doar curios daca e pusa bine ..:))

in legatura cu cealalta intrebare sa rezolvat ..

am citit in ziar.. si chiar de unde alimentam se punea apa in benzina ..am alimentat din alta parte si toate bune :) multumesc de sfaturi

Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now