ctobescu

Schimbare piston presiune ambreiaj/ambreiaj Volvo xc70 2006

9 posts in this topic

Sunt posesorul unui Volvo xc70 2006, motor D5 185 CP. Am cumparat masina cu 145 000 km, am facut intre timp eu 30 000 km, deci are acum 175 000 km. In urma cu 2 saptamini, am inceput sa pierd lichid de frana pe care trebuie sa il completez la 700 km , caci raman fara ambreiaj!

Se pare ca pierde lichidul pe la cilindrul/rulmentul de presiune de la ambreaiaj. Schimbarea lui necesita dezmembrarea transmisiei, destul de anevoioasa.

Ati patit probleme asemanatoare? Daca da, lichidul de frana a afectat si ambreiajul? Luni o sa ma duc sa fac lucrarea la un service si o sa vad mai exact ce s-a intamplat acolo.

Anterior am avut un Volvo S60 cu care am mers 300 000 km fara sa umblu la masina.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu S60-ul cu care ai mers 300.000km... l-ai avut de la 0km ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo S60-ul l-am cumparat cu 130 000 km la bord si am mers eu cu el 170 000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta banuiam... :) Poate fostul proprietar i-a schimbat ambreiajul la 100 si un pic de mii km... Si atunci ajungi cam la aceeasi cifra. Poate a fost rulat doar pe drumuri lungi si nu s-a actionat ambreiajul. Poate doar un lot prost de piese... Cu asta ma ocup, si am avut rulment de presiune LuK care curgea DE NOU ! L-am luat inapoi pe garantie, i-am vandut omului SACHS, si ghici ce rulment era inauntru ! LUK ! Ei bine, masina merge si in ziua de azi...

Concluziile le tragi singur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in SACHS vine FTE si iti bagi picioarele !

Eu unul recomand OEM, chiar daca vine impachetat si ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut reparatia. Pisotnul era praf, se rupsesera inclusiv table din el si circulau prin ansamblu disc/placa de presiune. Ambreiajul mai tinea vreo 20-30000 km. Problema este ca pentru a face lucrarea trebuie sa dai cutia jos, iar ca sa dai cutia jos trebuie sa dai tot motorul jos. Motorul este urias iar operatia este foarte grea. Trebuie un service care sa mai fi facut lucrarea sau sa aiba o ehipa si dotare buna.

Partea buna este ca , dupa ce ma dat motorul jos, am facut si distributia foarte simplu si elegant.

Sugestia mea dupa experienta asta: la al doilea schimb de distributie, dati mororul jos sci faceti o revizie completa cu schimbare ambreiaj si distributie. Lucrarea este mai ieftina ,calitativ mai buna si cu costuri optimizate.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un drum mai lung, dupa reparatia mentionata, am descoperit ca nu mai functioneaza pilotul automat si crede ca nu mai cupleaza spatele- mi se pare ca plec greu de pe loc pe zapada si gheata. Mi s-a gugerat sa merg sa resetez calculatorul. Stie cineva ce implica operatia asta sau care pot fi cauzele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ce erori ai in bord? Uite cum le poti vedea:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand au pus unghiularul la loc probabil nu au pus bucsa unghiular/pusa gresit sau pur si simplu era bucsa unghiular tocita .

Pilotul automat nu functioneaza pt ca cel mai probabil e scoasa mufa de la senzorul pozitie pedala ambreiaj SAU exista alte probleme la masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now