Midnight Caller

Chiar nimeni ?

72 posts in this topic

Fetelor, v-am vazut in numar de 4 la ultima intrunire ! Chiar ati amutzit cu toatele ? Hai, ca aveti si voi un cuvant de spus, mai ales pe partea estetica ;)

Numai bine si sarbatori fericite !

Ca sa vezi ce fata ascultatoare sunt  ;) azi m-am inscris in club si sunt decisa sa activez in nume propriu, mai ales ca am primit critici ca intru pe forum cu user-ul altuia si fac prostii  ;D.

Apropo de pareri stiu ca fetele sunt capabile sa-si exprime parerile, dar sunt putin mai timide atunci cand e vorba sa si le exprime si in scris. Ca urmare, ma astept de la baieti sa-si incurajeze partenerele ca sa scrie aici, deoarece sunt sigura ca si ei au avut parte de incurajarile si suportul lor ori de cate ori a fost nevoie. Si, foarte important, sa nu uitam ca mai sunt si posesoarele de masini Volvo care, evident, sunt invitate sa se exprime si ele.

Acestea fiind zise voi incerca sa vin si cu informatii interesante, desi stiu ca voi baietii sunteti la curent cu tot ce "misca" in materie de Volvo.

Sarbatori fericite !

;)

chiar asa in afara de blondy nu mai e nici o fata care sa se afirme pe aici???

Este mai multe, da' este timide si este prea ocupate cu cicalitul partenerilor ;D

Sunt de aceeasi parere. Sustinatoarele marcii nu prea sunt prezente aici. :) Asteptam mai multa activitate.

Activitate?

Na activitate! Eu mi-am facut cont, cuminte, acum merg la somn, dar va spun eu ca vi se pregateste ceva...cu lansarea asta de c30 o sa aveti la prezentze feminine de nu o sa stiti pe unde sa mai iesiti.Asta daca unii isi fac bine meseria :P

Foarte bine, te foarte primim printre noi cu portierele larg deschise ;D

Sa vedem ce-o fi si cu C30-u' asta... tot ce sper e ca daca majoritatea vor fi conduse de femei... sa nu fie in trafic ca stelele... toti sa le vad dar ele nu vad pe nimeni ;D

Nu sunt misogin.... consider ca toate femeile sunt egale intre ele :P

In rest... numa' de bine !

Nu toate femeile sunt egale intre ele. Posesoarele de Volvo... sunt mai egale. Nu? ;)

Durata de viata a ambreiajului ?! ;D

diferenta este ca daca esti barbat si incerci sa iesi 'la agatat' cu volvo-ul nu te baga nimeni in seama.

Daca esti femeie ... ai toate sansele.

Deh, barbatii sunt mai 'cunoscatori' :) :).

Sau intervalul de timp pana folosesti asigurarea casco? :P

atunci spune-ne tu raspunsul corect ...

ma simt de parca as fi la RoBingo :P

Cred ca e off the topic dar mi s-a parut tare informatia ce o dau in continuare :

CONSTANTA. O soferita a fost amendata de politistii constanteni, dupa ce a reclamat ca i s-a furat masina din fata blocului, cand de fapt femeia uitase masina in parcarea unui hipermarket.

Convinsa fiind ca i-a fost furata masina, constanteanca a depus reclamatie la politie. Dupa cateva ore, i-a anuntat pe politisti ca si-a amintit ca a fost la hipermarket, de unde a plecat pe jos, uitandu-si masina in parcare. Pentru alarmarea nejustificata a autoritatilor, femeia a fost amendata cu 300 de lei.[/

- CARE E DIFERENTA INTRE UN BARBAT SI O FEMEIE DE A CONDUCE UN VOLVO ?- : ;)

pai simpla barbatul conduce femeia se lasa condusa

:D

si ar mai fi un raspuns.

Barbatul conduce ... femeia dirijeaza

The Luxury Cars Women Want

A study by J.D. Power identifies the cars and SUVs that were bought most by women in 2007. The most popular? Volvo

In the ongoing debate regarding the differences between the sexes, here is something to think about: The luxury car with the highest male ownership is the high-performance Audi RS4 (NSU). The car with the highest female ownership is the Volvo S40.

The RS4 has a starting price of $66,910 and can zoom from 0 to 62 mph (that's 100 kilometers per hour) in 4.8 seconds. The S40 has a sticker price of around $24,000. It doesn't really matter how fast it can go from 0 to 60. What does matter is that it aced the Insurance Institute for Highway Safety's frontal crash test.

It does not take a psychologist to conclude that men are more likely to buy cars with their heart and women with their head. At least that seems to be indicated by the results of J.D. Power & Associates' Power Information Network's most recent survey of the cars with the highest percentage of female ownership. Not surprisingly, there wasn't a sports car to be found in the top 10. Instead, there were sensible, entry-level cars and small SUVs that emphasized safety, quality, reliability, and value.

Of course, that is not to say there's aren't thousands of women don't enjoy driving fast or wouldn't choose a Maserati over a minivan given the choice—but these women would seem to be the exception. To arrive at its conclusions, PIN surveyed hundreds of dealerships around the U.S. through the end of August, 2007. The nationwide PIN sample includes about 24% of U.S. retail automotive sales, including both loans and leases, luxury and non-luxury brands, but excluding fleet sales. J.D. Power, like BusinessWeek, is a division of The McGraw-Hill Companies (MHP).

What Do Women Want? Volvo

Not only did the S40 nail the top spot; the Volvo brand dominated the top 10 with three winners, which, along with the S40, included the V50 wagon at No. 7 and the S60 sedan at No. 9. Volvo was also the No. 1 luxury brand for female ownership overall, at 42.5%, vs. a luxury-brand average of 35.8%.

So how does this popularity translate to sales? Year-to-date through August, women bought or leased more than half (53%) of the Volvo S40 sedans retailed in the PIN sample, which is fairly representative of the total market. However, that doesn't necessarily mean good news for the struggling Swedish automaker, which is a division of Ford Motor (F), because sales as a whole for the model are weak. As of August, North American sales of the S40 were 13,513, which was down about 17% year-to-date. Overall, Volvo's North American sales were off 9.4% to 72,476, according to Automotive News.

Men clearly still buy the majority of cars. For example, the racier and more expensive BMW 3 Series is the perennial sales leader in the entry-luxury sedan segment, and is increasing its domination. Through August, 3 Series sales were up about 25%, to 97,039, according to Automotive News. But it didn't even make it on to PIN's top 10 list of women's favorite luxury cars.

Across the industry, including non-luxury brands, women bought 37.3% of new vehicles in 2007 through August, based on the PIN sample data. Looking beyond luxury cars to include all price categories, the S40 was the fifth-most-popular model for female buyers. The most popular, according to J.D. Power, with 58.3% of all female buyers, was the Volkswagen (VOWG) New Beetle. Including non-luxury brands, Suzuki (SZKMF) was the No. 1 brand purchased by women this year, the data said.

Reinforcing the PIN data, a separate customer survey by another market research and consulting company, San Diego's Strategic Vision, showed many of the same Volvos at the top of a similar list for the previous model year (the most recent one available), including the S40 at No. 1.

Known Quantities

"We're known for one thing. We 'own' safety," said John Maloney, vice-president for marketing communications at Volvo Cars of North America in Irvine, Calif. "Safety is sort of a foundational value for everyone. But on a relative basis, it is more important to women," says Maloney.

Nevertheless, Volvo is trying to expand beyond its "safe" image. The company's new brand message continues to emphasize safety while still aiming to convince consumers that its cars are also rugged and fun to drive (BusinessWeek, 9/14/07).

"I can't tell you I have one single piece of Volvo research that says, 'Voila! Here's where women are more concerned about safety than men.' I don't," admits Maloney. But individual women will tell you so.

"Safety was the reason I got into it, that I got interested in Volvos," said Gretchen Adams of Afton, N.Y., a quilter who also happens to be a board member and vice-president/events director of the Volvo Club of America, which is also based in Afton, in central New York State. She said she and her husband both drive Volvos daily, and they have driven nothing but Volvos since about 1970, when they bought a two-tone, 1959 Volvo station wagon. They nicknamed it "the Pizza Wagon," for its red-and-cream paint job.

Some Like a Lexus

"It's kind of ingrained, I don't even look at other cars at this point, because I trust them [Volvos], and because I like to keep my vehicles for a while. I get tired of the throwaway mentality in the U.S. When I buy a product, I like to know I can hang on to it for a while," she said.

If Volvo is synonymous with safety, Toyota's Lexus Div. is synonymous with quality and reliability. (It has won the J.D. Power dependability survey 13 years in a row. See the full 2007 list of the most dependable cars (BusinessWeek, 8/9/07). Lexus had fewer Top 10 female-owned models than Volvo, but the Lexus was the No. 2 luxury brand overall, in terms of female ownership, at 41.2%, according to PIN data.

In liking Lexus, women are little different from men, since Lexus has been the No. 1-selling luxury brand in the U.S. since 2000. The biggest reason for the brand's high overall female ownership is the Lexus RX model, a car-based SUV typically purchased for family use. The RX is the single biggest-selling Lexus—at 67,686 units year to date—and ranks sixth on the list of the 10 most popular female-owned luxury vehicles.

Primary Decision Maker

Tom Libby, senior director of industry analysis for PIN, noted that most of the models in the most popular luxury list purchased by women are at the entry level for their respective brands, all of which have MSRPs of under $40,000.

"You're not going to get that many single women buying an $80,000 vehicle. To some extent, the lower the price, the higher percent female," he said. According to Libby, to determine the percentage of ownership, PIN looked at the finance contract to see if a woman was the sole owner or the top signer. The data do not include marital status.

Colleen O'Dea, sales manager for Kundert Volvo of Hasbrouck Heights, N.J., said it is not at all uncommon for women shopping alone to come in and buy or lease a Volvo. She believes most of them are married. "It's probably a household decision, but it happens all the time that women are picking the car, picking colors and the equipment. Maybe 10 or more years ago, women would do that, and then the men would come in and negotiate, but today it's just the opposite. The woman is definitely the primary decision-maker," she said. O'Dea said that according to Volvo statistics for the Northern New Jersey sales region, 63% of the S40 buyers for the last 60 days were female.

No Condescending Salesmen Allowed Another sign of the changing times is that women are increasingly knowledgeable about cars. As a result, men and women indicate that they are equally satisfied with the automotive sales experience, at least according to the most recent J.D. Power Sales Satisfaction Index. Both sexes gave the dealership where they bought or leased their new car an identical satisfaction rating of 847 on a 1,000-point scale—a record high for the 20-year study.

Of course, there are some dealerships where salesmen treat less well-informed women condescendingly, or suggest that they "come back with their husbands," assuming that the man is the real decision-maker. "You do still hear that sometimes, although in my case, I would kill any of my salespeople," O'Dea said.

"Women want a vehicle and an experience with the dealership that says she is respected for the smart choice she made, that she is an expert at knowing what she wants," said Shedroff of Strategic Vision.

Four-Car Garage

Tricia Patricco of Union, N.J., a self-described "Volvo Girl" and another Volvo Club board member, said she tries to underplay the fact that she's a Volvo expert, if a salesperson tries to take advantage of her.

"I think people are more savvy than they used to be, what with the Internet and all the sources of information. You know what a dealer's margin is, what a reasonable amount of profit is for them, and the fact that you start negotiating at that point. If you don't do those things nowadays, you'd have to be pretty dumb," she said.

Patricco and her husband currently have four Volvos—two daily drivers and two vintage cars that they take to Volvo Club events—so it's impossible for her to play dumb in front of her friends. "They all know I'm a maniac."

Sursa: http://www.businessweek.com/autos/content/sep2007/bw20070920_795863.htm

Daca tot e vorba de fete, sa va zic si eu...

Azi, spre deosebire de celelalte zile, am avut de facut cateva drumuri prin oras. Aglomeratie mare, nebunie, cei din Bucuresti, in mod special, stiu cum se circula aici… Am incercat si eu sa mai fentez strazile mai mari si am tot luat-o pe diverse stradute. Insa cand era vorba sa intru si eu din nou pe o artera mai mare am cam asteptat sa-mi dea si mie voie cineva sa intru in alt rand de masini.

Ceea ce vreau sa va spun de fapt este ca am constatat, cu supriza  ::) , ca soferii care nu ma lasau si pe mine sa ies dintr-o straduta mai mica, erau…soferite  :)

Dupa ce am dat marunt din buze, m-am consolat cu gandul ca nici una nu conducea Volvo  ;D

Salutari la toata lumea! De vreo saptamana sunt fericita posesoare a unui Volvo S60 2,4T. Pentru barbatii iubitori de Volvo: sa stiti c-o sa-l si conduc :P. Stati linistiti, o sa am grija sa nu-l busesc si sa nu incurc traficul desi sunt incepatoare. O sa am ceva probleme la parcari (masina mi se pare imensa). Stiu ca mi s-ar fi potrivit un C1 sau un Peugeot 107, dar imi place Volvo de foarte multi ani, pur si simplu n-am rezistat sa nu cumpar unul.

Ce-mi place la Volvo? Pe langa faptul ca e fiabil, puternic, confortabil, sigur etc, are un design aparte. Adica este de ajuns de stilat incat sa nu vezi niciodata un manelist cu ceafa lata la volanul lui (scuze daca am facut vreo gafa).

O sa revin cu impresii despre cum se conduce, eventual va anunt cand mi-a iesit prima parcare laterala:P.

O zi buna tuturor! 

Sa-l stapanesti sanatoasaaaa si sa te bucuri muulti multi ani de el. Dar chiar era necesar sa fie turbo ? :P

In alta ordine de idei... din ce oras esti tu ? Ca sa vedem daca sunt parcari destul de mari ;D

@marius80_eugen : nah ca nu esti singurul misogin ;D

@betty : Daca esti din Bucuresti de ce nu incerci in poligon la Ilioara ? Intrarea e 2 RON si daca reusesti sa-ti calci pe inima si sa mergi prin gropile de acolo, ai o gramada de locuri unde poti incerca parcari, garari si altele.

Sa te bucuri sanatoasa de el si bine ai venit in randurile noastre. Cat despre parcarea laterala, eu nici acuma nu-mi parchez volvo-ul lateral cu spatele :D.

Initial am vrut sa fie Volvo S40, nu conta prea mult cat de puternica. Am aflat ca se fabrica in colaborare cu Nissan si-am renuntat la idee, vroiam Volvo 100%.

Asa ca am cautat S60, am dat search pe site-urile de vanzari auto si am pus min 150 cp. Am vazut ca ma incadrez ca bani la 200 cp si n-am mai stat pe ganduri:P. Nu-mi strica deloc niste calutzi in plus, iar sunetul pe care il face motorul e demential, mai ales cand intra turbina!!! Si-mi mai place un lucru la ea: are jenti de aluminiu, cu talonul foarte jos, iar suspensiile sunt sport.

In legatura cu parcarile, o sa-mi iau de luni ore la scoala de soferi sa ma acomodez cu traficul din bucuresti si cu locurile stramte de parcare.

S40 cu Nissan ? Stiu ca modelul pana in 2004 s-a facut impreuna cu Mitsubishi, in fabrica NedCar din Olanda (practic e aceeasi masina cu Mitsubishi Carisma, doar caroseria difera), iar S40-ul nou (2004->) a avut motoare de la grupul PSA (Peugeot, Citroen) pentru diesel si Mazda, ford si Volvo pentru varianta benzina.

Da-ne te rog mai multe detalii :)

Din pacate nu stiu mai multe detalii, mi-a zis un prieten. Il intreb si iti transmit. Pentru mine nu conta cu ce marca e facut in colaborare, vroiam sa fie doar 100% Volvo. Sa nu-mi spui ca si S60 model 2001 s-a facut in colaborare cu careva:P

Ford a cumparat Volvo in 1998. Ask kadudu ce scrie pe bord pe spate ;D

Happy-happy joy-joy :D