CarpeDiem07

Probleme la acceleratie la peste 100 km/h.

23 posts in this topic

Salut tuturor! Volvo S60 an 2002 D5 163 CP 179.000 Km :Dupa ce am schimbat volanta (august 2011) am observat furtunasul de la Vacum scos din tampon(tamponul de langa turbina), in octombrie 2012 la service a observat cineva si l-a bagat la loc, de atunci porneste putin mai greu si pana la viteza de 100 km/h trage normal, dupa ce depasesc 100 se inmoaie, accelerez si nimic, chiar daca scad la 50 km/h si incerc sa accelerez brus, nimic. Am mai observat ca pa senzor presiune inalta, cred(cel din parte dreapta a motorului, cel cu mufa cu fir), picura motorina. Ce e de facut?post-5081-0-71858700-1357483275_thumb.jppost-5081-0-76112500-1357483326_thumb.jp

Edited by CarpeDiem07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor! Volvo S60 an 2002 D5 163 CP 179.000 Km :Dupa ce am schimbat volanta (august 2011) am observat furtunasul de la Vacum scos din tampon(tamponul de langa turbina), in octombrie 2012 la service a observat cineva si l-a bagat la loc, de atunci porneste putin mai greu si pana la viteza de 100 km/h trage normal, dupa ce depasesc 100 se inmoaie, accelerez si nimic, chiar daca scad la 50 km/h si incerc sa accelerez brus, nimic. Am mai observat ca pe la senzorul de presiune inalta, cred(cel din parte dreapta a motorului, cel cu mufa cu fir), picura motorina. Ce e de facut?post-5081-0-71858700-1357483275_thumb.jppost-5081-0-76112500-1357483326_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegule daca nu ai rezolvat te pot informa ca si eu am avut ceva asemanator si a fost din cauza lipsei de freon din instalatia de aer conditionat.

Spunea cineva la o reprezentanta ca la modelele 2002 daca lipseste freonul scade din putere. Din cauza unei erori de soft la modelele noastre intra protectia, daca nu are masina freon(citeste eroarea ca pe ceva grav). Astept sa vad ce raspuns imi dai. Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si masina mea asta vara nu avea presiune de freon dar masina tragea bine . Nu are treaba presiunea scazuta de freon cu lipsa putere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema, era de la turbina, am curatat-o si i-am reglat debitul de aer si acum trage de rupe, era foarte imbacsita si se blocasera palele, imi baga presiune prea mare si intra motorul in protectie, totul m-a costat 150 lei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde ai curatato ?sau cine tia curatato? e mult de lucru ?merita?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai probleme mai bine o lasi asa. Eu ca sa "curat" turbo, cand ies pe autostrada o las pe pilot la 3300 Rpm. Dupa cele 10 minute masina trage altfel. Diferenta o vei simtii in momentul cand mergi 200+ km fara sa mai iesi pe drumuri unde iti permit "forje".

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am probleme si eu ii dau peste 3.5rpm destul de des... la ce turatie intra turbo la s60d5 ?ai vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 700 rot/min 10% pana la 1500rot/min peste 1500rot /min 16% pana la 100%la 5000rot/min adica e VNT

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

aham...Mersi mult :) am vazut ca au un turbo lag imens...nu se poate reduce din pacate....oricum mersi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde ai curatato ?sau cine tia curatato? e mult de lucru ?merita? :smile:

In Craiova am curatat-o, maxim 2 ore(demontat, montat si curatat), de meritat merita, eu de ex. aveam palele blocate de la mizerie, era foarte imbacsita, am reglat si wastegate-ul si acum mananca pamantul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios cum ai curatat wastegate-ul din moment ce D5-ul nu are asa ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai scrie mare an 2001 cu wastegate iar masina din semnatura e 2002 fara wastegate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de unde ai tu informatia aia mr Ciocan dar nu este corecta, stiu ca e din VIDA dar este gresit pt ca daca te duci in parts nu ai decat un singur cod de turbina .

Daca te uiti in VIDA scrie clar, TURBOCHARGER (TC) with variable nozzle turbine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel putin la cluj daca masina e din 01 06 2000 ...masina e trecuta in talon 2001 ...chiar eu am inmatriculat un golf asa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo modelul se schimba odata cu terminarea vacantei de vara adica in septembrie. Daca masina a fost produsa in septembrie 2000 de ex este model 2001. Unele masini stau la dealeri o gramada si pot aparea "neconcordante". VIN-ul in schimb in mod normal este edificator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asa e :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu este v40 phaze 2

inmatriculat la data de 2000 12 13 prima inmatriculare in germania

la noi am 2001 in talon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce legatura are MY cu topicul nostru ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai gasit neconcordante in VADIS mai ales pe la 850 (care ma intereseaza direct)---dar deviem :D

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DOC, greseli se mai gasesc in VIDA/VADIS, important este sa verifici din 2, 3 surse si ai elucidat misterul .

Wastegate are numai D5254T .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca si-a rezolvat defectul anuntat in acest topic si isi "traieste clipa " de bucurie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa lasam omul sa se bucure iar noi sa despicam firul in 8 ca asa ne place . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now