Guest avaleriu2000

dece atata presiune ???????

12 posts in this topic

salutare

azi am avut probleme cu titia mea , plecand de dimineata spre munca pe plevnei masina a dat simptome ca se ineaca de 2 ori (mici bruscari) si dupa aceea o pocnitura sub capota ,am oprit m-am uitat si mansonul ala verde era rasucit dat la oparte de la locul lui ,dece atata presiune??? , l-am pus l-a loc si a mers masina . intorcandu-ma spre casa aceeasi poveste dar acum s-a rupt ,am fost pe la niste magazine nu am gasit asa manson asa ca am improvizat ca romanu sa pot ajunge acasa am legat o punga .

  astept niste pareri , poate stici care ar fi cauza , asa ca am atasat si poze sa vedeti concret despre ce este vorba

post-0-12877846622661_thumb.jpg

post-0-12877846625351_thumb.jpg

post-0-12877846627988_thumb.jpg

post-0-12877846630423_thumb.jpg

post-0-12877846633244_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand am spus ca GPL-ul nu e bun pentru masini, am tot fost contrazis. Am spus ca GPL-ul da rateuri in admisie, dar NUUUU, ca instalatiile din ziua de azi secventiale bla-bla-bla. Dezactiveaza GPL-ul si mergi pe benzina pana rezolvi problema. Sau arunca-l cu totul ca numai probleme o sa ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IN 4 ANI DE GPL NU CRED CA E GRAV CRED CA TREBUIE SA CURAT PLAMANUL ALA LA GAZ  NU AM FACUT ACEST LUCRU PANA ACUM , SI GPL E BUN  LA APROAPE 100000 KM CAT A FACUT MASINA ASTA CU GPL  MIRAMASI SA NU FIE BUN , DAR NU VB AICI DE GPL  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai filtrul de aer ? Negru, plin de praf sau mai merge ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

IN 4 ANI DE GPL NU CRED CA E GRAV CRED CA TREBUIE SA CURAT PLAMANUL ALA LA GAZ  NU AM FACUT ACEST LUCRU PANA ACUM , SI GPL E BUN  LA APROAPE 100000 KM CAT A FACUT MASINA ASTA CU GPL  MIRAMASI SA NU FIE BUN , DAR NU VB AICI DE GPL  ;)

Nu te supara, dar de ce tipi la noi?   :(

On topic. Fie ca vrei, fie ca nu, ce ai patit tu acolo se datoreaza unui rateu serios. Iar rateul asta se datoreaza GPL-ului. Considera-te extrem de norocos ca a sarit un furtun si nu a luat cu el si debimetrul. Dar data viitoare, cine stie...

Sper ca nu ai de gand sa combati efectul, punand ceva furtun serios acolo, ci ca mai intai te edifici asupra cauzei. Ca altfel norocul cu debimetrul si altele din intake nu se v-a mai repeta... CUm tii la GPL, rateul va veni din nou, iar cu un sistem cedeaza la punctul cel mai slab, nu vrei ca asta sa fie o piesa ceva mai scumpa decat furtunul ala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu tip la mimeni ficare interpreteaza cum doreste era un punct de vedere ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

avaleriu - s-a interpretat ca ai tipat  pentru ca ai scris cu litere mari tot mesajul, aici ne se cearta nimeni ;)

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

matrix  nu tip dragul meu ca nu am motive inca mai ales la voi , ok pe viitor am sa incerc sa nu mai scriu cu caractere mari sa nu mai se inteleaga gresit  ;)

  filtru ar cam trebui schimbat ar cam fi 1000 km pana la schimbarea de 10000!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca undeva langa clapeta de acceleratie vine un furtun mic care are o bariera antifoc in caz de detonatii in admisie. Verifica sa nu fie colmatat si ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ai 100000KM pe GPL numai tu, si cine stie câti Km mai are si de din-ainte,

se poate să te fi lăsat ÅŸi vreo supapă din chiuluasa, căci mersul pe gaz este ieftin dar si motorul se distruge mai repede deoarece lucrează pe uscat.

Cei ce merg pe GPL e bine să folosească numai uleiuri f bune si aditivi tot timpul.

Dacă tot î-Å£i mai face asa după ce il mai reglezi s-ar putea să-i faci un RC la chiuluasă.

De regulă o chiuluasă ce merge pe benzină ÅŸi este exploatată cum trebuie  tine in jur de 300-400mii de KM.  La GPL se injumătăÅ£eÅŸte kilometrii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

numai eu ca eu am pus gazul pe masina ,sunt curios dupa revizia la gaz sa vedem comportamentul , a fost prima oara in 100.000 de km cand am avut probleme , sa vedem dupa revizie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now