SEBASTIAN_RACINGCODE

Drag Racing Bucuresti 19 Mai by Legal Racing

79 posts in this topic

Se mai fac inscrieri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut doar nu va anuntam la spartul targului.

Puteti gasi fisa la linkul curse.legalracing.ro . O completati si o trimiteti la office@legalracing.ro .

Acestea sunt de fapt preinscrierile , inscrirea facandu-se la fata locului dimineata in ziua cursei insa cei care se preinscriu au drept de premtiune la inscriere.

Locurile sunt limitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu te-ai uitat atent:

"Buna ziua,

Va confirm preinscrierea.

Puterea conform careia se face incadrarea este 211x1.6x0.95=321cp, iar clasa este G."

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca o masina care are scris pe talon 210 cai este incadrata la un asemenea eveniment la...321 cai - va doresc cit mai putina tristete pe traseu - celor care participa.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

in regulament este explicat exact modul de calcul al clasei...

fiind vorba de curse in mod cert sunt avantajate masinile destul de modificate, cele stock pot participa si poate ca o fac de placere, iar ulterior grupelor sunt libere cine cu cine vrea ...

Cred ca nu te-ai uitat atent:

"Buna ziua,

Va confirm preinscrierea.

Puterea conform careia se face incadrarea este 211x1.6x0.95=321cp, iar clasa este G."

Mai avem si noi scapari, iar cand consultasem lista nu am vazut, ea se face in doua locuri si apoi se cumuleaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, Sebi. Atunci sa reformulez: de unde stiti ca o masina este "destul de modificata" la inscriere online? Poate veni un om cu o masina stock sa se dea cu altul, cam de aceeasi putere in talon ca sa vada cum "sta", ca doar la astfel de evenimente isi poate forma o parere. Si atunci, afla dupa un calcul aiurea ca va concura cu unul cu aproape 100 de cai mai mult decit el.

Mie mi se pare o prostie.

Masinile modificate se vad de la o posta, chiar si fara sa ridici capota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da stiu ce spui si in parte ai dreptate.

Totusi fiind curse este normal sa aibe castig de cauza o masina foarte modificata.

Daca vor sa se inscrie si masini stock sau mai putin modificate nu pot emite pretentii la castigarea grupei respective insa nimeni nu le ingradeste dreptul de a participa.

In aceasta ierarhie este mai greu sa castigi cu o masina stock.

Totusi dupa grupe sunt cursele la liber unde fiecare se da cu cine vrea sau ii poate gasi un partener chiar organizatorul astfel incat cusele sa fie echilibrate.

Noi nu stim cat de modificata este o masina, iar online se fac preinscrieri, inscrierea se face si se valideaza in dimineata cursei. Preinscrierea online este un fel de rezervare a locului de participare.

De asemenea ne bazam pe buna credinta a participantilor si pe vigilente celorlalti. Noi mergem sa organizam evenimentul si nu putem face cu ei politie insa daca sunt prinsi ca triseaza sunt descalificati.

Mai mult inscrierea se face pe baza de cerere-declaratie pe proprie raspundere iar completarea ei gresit poate fi interpretata juridic ca fals si uz d fals. Este un document oficial al competitiei.

La aceasta etapa acestea sunt regulile si chiar daca nu acopera toate situatiile sunt cele mai echitabile pentru ca nu pot sa pun egala intre un Volvo de 2l turbo de 200cp si un Evo x de 2.0l de 295cp sau un Mercedes AMG A de 2.0l si 340cp. Or fi tot 2.0l turbo dar baza de plecare fiind atat de diferita este clar ca diferente vor fi mereu in favoarea celor mai puternice.

Nu exista un mod de departajare mai bun, kiar placerea se face la libere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"pentru ca nu pot sa pun egala intre un Volvo de 2l turbo de 200cp si un Evo x de 2.0l de 295cp sau un Mercedes AMG A de 2.0l si 340cp"

Eu chiar asta nu am inteles-o. Daca nu poti pune egal intre un Volvo 2.0 turbo de 210 cai si un Evo 2.0 de 295 cai, atunci cum naiba asa reiese din calcul ?? Ce sanse are Volvo-ul contra Evo-ului sau AMG-ului ? None. Daca stii de la inceput asta, de ce sa te mai inscrii, sa te dai la sfarsit contra logane sau cielo-uri modificate ?

Inseamna ca la inscriere conteaza doar capacitatea motorului - poti sa ai 210 cai sau 395 ca AMG-ul, ca tot motor de 2.0 este, am dreptate ?

In fine, scuze pentru intrebari, nu am nici o intentie sa supar cu ceva dar chiar eram curios si vroiam sa ma inscriu. Apropos - se pot face inscrieri doar la libere ? Ca umar la umar cu un Evo sau Amg chiar e de ras.

Bafta participantilor si multe bucurii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

La liniutele astea conteaza foarte mult greutatea , vine un Renault 5 cu 180 cai si 700 kg si rupe masini de 350 cai , sau de ce nu un 480 :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca daca ar fi citit regulamentul si nu ar fi discutii dupa auzite... treaba ar fi simpla si nu as fi luat in bascalie. Stiu ca nu asta e intentia dar sa crezi ca nu ne-am gandit...

Volvo 2.0 turbo de 210HP ajunge in clasa data de puterea rezultata: 210x1.6x0.95 = 319.2 deci rezulta clasa G(300-375)

Evo X 2.0 turbo de 295HP 295x1.6x1.12 = 528 deci rezulta J(de la 525 in sus)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer mii de scuze daca am gresit cu ceva cu aceste intrebari/ganduri/randuri.

O saptamina frumoasa !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU ai gresit cu intrebarea cu nimic dar sunt oameni care vad si cred apoi ca este inechitabila departajarea iar noi tocmai la asta ne-am gandit sa fie cat de cat echitabile clasele.

Sper ca ai realizat ca Volvo de 2.0 si 210hp e la cateva clase distanta de Evo X sau altele de acest gen.

De exemplu Mercedesul A de 340HP stock se incdreaza conform 340x1.6= 544 deci cam in aceeasi grupa cu Evo ceea ce nu e deloc deplasat.

Atentie la grupe s-au facut mici ajustari.

A – sub 90cp

B – intre 90 si 115cp

C – intre 115 si 150cp

D – intre 150 si 200cp

E – intre 200 si 250cp

F – intre 250 si 300cp

G – intre 300 si 375cp

H – intre 375 si 430cp

I – intre 430 si 550cp

J – peste 550cp

Nota: O clasa este constituita daca sunt minimum 6 participanti care au luat startul. Daca clasa nu se constituie masinile inscrise in aceasta clasa intra automat la o clasa superioara.

Nota : Puterea exprimata in cp se obtine inmultind puterea exprimata in kw cu 1.36.

16. Mod de incadrare in clase

- Coeficienti pentru supraalimentare (Cs)

Pentru turbo – 1.6 (benzina) si 1.4 (diesel)

Pentru compresor sau N2O – 1.3

- Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)

Tractiune fata - 0.95

Motor central - 1.15

Tractiune 4×4 - 1.12 (se aplica pentru puteri mai mari de 200cp)

Mod de calcul al incadrarii in clase: P x Cta (daca e cazul) x Cs (daca e cazul) = Pf

P - puterea de fabrica a motorului care echipeaza masina la momentul cursei

Pf – puterea finala conform careia se face incadrarea in clase

As vrea sa vad mai multe Volvo la start!!!

Edited by SEBASTIAN_RACINGCODE

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOO, s-a inscris VLP ! Bravo !

Poate reusesc sa ma inscriu si eu, chiar daca vor rade multi de noi :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce sa rada cineva de voi?

Si eu m-am inscris cu un BMW E30. Masina are pe dyno 220-230HP si intru in groapa cu lei intre 250 si 300.

Pe viitor ne gandim sa luam in calcul si fisele dyno pentru dictarea grupei.

De ce sa rada cineva de voi?

Si eu m-am inscris cu un BMW E30. Masina are pe dyno 220-230HP si intru in groapa cu lei intre 250 si 300.

Pe viitor ne gandim sa luam in calcul si fisele dyno pentru dictarea grupei.

Usurati masinile la maxim asta e un castig destul de la indemna oricui. Sigur daca nu vorbim de inlocuirea pieselor cu unele de carbon.

post-349-0-04550500-1368593264_thumb.jpg

Edited by SEBASTIAN_RACINGCODE

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sebastian,

Am tot asteptat sa apara invitatie pe site-ul cu pricina dar se pare ca nu e terminat. De unde si cum face rost de 2 invitatii?

Multumesc

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zice pe site ca se poate intra si fara invitatie! In caz contrar vreau si eu 4 invitatii!!! Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe care site? Ca pe cel pus aici uite ce zice post-550-13686148017182_thumb.jpg

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a hotarat la indemnul Domnei Prefect de ilfov sa se intre pe baza de tabel cu semnatura.

Deci cine vine intra pe baza de tabel, trec nume premule, ora acces act indentiate si semneaza.

Accesul pentru spectatori se realizeaza doar din Soseaua Bucuresti-Urziceni, dupa iesirea din Voluntari veti vedea panoul urias cu China Town, aveti banda speciala pentru a putea face stanga in complex.

Accesul spectatorilor este GRATUIT.

Taxa parcare:

  • 10 RON turisme
  • 15 RON dubite
  • 20 RON platforma cu masina

Capacitate parcare - 5000 masini!

Accesul Moto - gratuit

Acces pietonal - gratuit

PROGRAM: 12.00 - 18.00

!!!ATENTIE!!!

Aveti in vedere faptul ca spectatorii vor sta pe iarba! Va rugam sa va incaltati corespunzator pentru a rezista fara dureri de spate cele 6 ore.

!!!ATENTIE!!!

Se anunta o zi foarte calduroasa asa ca va recomandam, pentru a evita orice probleme de sanatate, sa purtati imbracaminte deschisa la culoare si sa aveti sepci sau alte accesorii pe cap. Nu ne dorim sa plecati acasa cu o durere de cap cauzata de insolatie

La fata locului veti gasi toalete si locuri amenajate special de unde puteti cumpara mancare si bautura.

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trimis si eu cererea de inscriere - sper sa pot si participa concret.

Sper sa poata cineva filma si poza profesional evenimentul si fie ca acest show sa devina o permanenta in Bucuresti !

Multa distractie si adrenalina, atit concurentilor cit si spectatorilor ! Ca o viata avem, sa o traim cit putem de puternic :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bafta!

Si noi speram sa facem multe evenimente dar ca peste tot depindem mult de primul.

Deci incep sa se ingroase randurile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trimis si eu cererea de inscriere - sper sa pot si participa concret.

Florine, la ce ora vei fi acolo? Ajungi odata cu Vlp?

Venim sa va sustinem :D :D :D!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now