Bogdan Rogin

Problema geamuri electrice

47 posts in this topic

Am rezolvat problema cu geamul la un service din Sibiu, inclusiv functionarea butonului de inchidere centralizata si iluminarea celorlalte butoane. Din pacate nu stiu care a fost cauza deoarece mecanicul era plecat cand am ridicat masina, iar tipa de la receptie nu stia sa-mi dea prea multe amanunte. Ca si cost: piese 1 diblu de 5 lei care il aveam lipsa si 109 lei manopera. Mersi de ajutor thor si serge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

109 Manopera ca au dat fata de portiera jos si au lipit 2 fire????:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi 50 pt dat usa jos si 50 pt manopera rezolvat problema. restul is de 2 beri.

oricum tre sa ajungi la tester vida dice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roskatule e pomana 100 lei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E munca de maxim 2 minute de dat fata de portiera jos daca stii pe ce sa pui mana si ai o surubelnita in stea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, know-how ul se plateste. Poti sa platesti pe cineva care stie ce si cum si sa rezolvi problema in 2 minute sau sa bajbai toata ziua, sa strici eventual ceva si sa te coste mai mult. E valabil in orice domeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roskat, mai baiete tu ai idee ce vorbesti ? Eu am reparat zeci de astfel de masini cu fir taiat in usa si nu dureaza niciodata 2 minute ba mai mult am cumparat niste scule speciale pe care nu le are toata lumea fix pt a nu distruge fata de usa cand o desfaci iar firul rupt nu sta sa-l gasesti tu, el se afla intr-un manunchi de fire si trebuie masurat fir cu fir, intepat fiecare fir pt a putea masura . Nu faci asta in 2 minute sau poate tu ai reinventat electrica . EU cu schema in cap stiu clar ca firul alb se taie care e firul de LIN bus ce vine din fata, DAR si asa tot dureaza mai mult si repet am facut zeci de masini .

Fara 200 lei nu am facut niciodata o astfel de lucrare dar vad ca multi sunt cei ca tine care comenteaza la pret dar cand mergi undeva si iti rupe fata de usa, iti arde calculatorul pt ca nu stia omu ce fir sa lege iar paguba devine de ordinul sutelor de euro, ce faci atunci ? Crezi ca ala care lucreaza pe 50 lei isi asuma vreun risc?

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ziceam doar de dat fata de portiera jos ???

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi daca ai perinita care o umflii cu aer si scula aia de desfacut clipsurile alea automate, da dureaza 2-3min.

apoi ce a avut iulian ca hiba numai el ne poate spune daca a intrebat acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am si eu o problema cu geamul electric de pe partea soferului (V50 / 2010)... pe langa scartaitul cu care m-am obisnuit (inca imi fac curaj sa deschid usa sa gresez conform celor spuse mai sus), s-a rupt suportul de plastic pe care sta sprijinit butonul de deschidere-inchidere a geamului electric (suportul este un plastic alb cu 2 urechi pentru fiecare buton) . Am tot incercat sa identific componenta respectiva, dar nu am gasit nicaieri o schema cu o usa completa. Rog pe cei cu mai multa experienta sa ma ajute cu o schema, un cod sau orice poate fi de ajutor.

Multam fain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un singur buton nu o sa gaseti, decat consola cu totul. Daca nu ai indemanare, poti gasi pe cineva, care sa-ti mute un buton din consola, de la geamurile spate, la comanda soferului, iar la butonul cu urechiuse rupte, trebuie date gauri cu un ac incins, dupa care tai acul la dimensiune, sa stea butonul

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thor, cu 2 scule speciale (un fel de levier de plastic) desfaci fata de usa in 5 secunde iar cu tot cu suruburi nu dureaza mai mult de 45 secunde .Dar e nevoie de scule, fara scule risti sa lasi zgarieturi, sa spargi fata de usa si cine stie ce se mai farama .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am vazut cu levierul de care zici tu ca sa desfaci clemele alea mai smechere si apoi cu perinita de aer cu pompita ca sa desfaci incet tot.asa mi o facut cand mi a pus folie pe spate si asa are si larahau si mere brici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BogdanG, si cand "sasiul" din interior, cel prins in 9 (parca) suruburi si care are nituita de el macaraua ce-i de facut? :) Desfaci suruburile, dar el tot nu va veni jos. De-aia am uns eu sinele cu vaselina dintr-un spray cu pai, cat am avut acces prin cele 2 capace cu geamul deschis vreo 60%, sa scap de carait... As fi vrut sa demontez tot, dar niturile nu m-au lasat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine stie cunoaste :D

@Serge, nu stiu de ce nituri spui tu dar eu am desfacut cele 2 suruburi ce tin geamul, am ridicat geamul sus si l-am blocat cu power tape dupa care am scos macaraua cu totul . Ungi ce vrei sa ungi, montezi la loc macaraua, lasi geamul jos si il prinzi de macara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cumva o poza? Nu imi dau seama la care din cele doua suruburi te referi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi ai suruburile care strang geamul pe macara, sa stea fixe sa nu se miste. Le desfaci si cu mana tragi geamul pana sus. Eu am desfacut si ornamentele, chederele si am scos geamul de tot. Dupa care poti da si chederele care mai coboara in usa vreo 30cm.Acolo ruginesc din cauza la apa care se scurge.Dar daca nu vrei sa l dai afara cand esti cu el sus trebuie sustinut. Larahau are o ventuza mare cu care a tinut gemul fixat(macaraua fiind in pozitie jos de tot,daca l lasi geamul cade si face poc)ca sa poti umbla la macara si ce vrei sa faci acolo. Daca dai jos fata de usa iti dai seama ca nu i cine stie ce

ceva de genu http://www.clubaface...-mm-852777.html , dar la cat de usor dai geamul afara nu merita sa mai cumperi nimic.Asa poti curata si marginile la geam la care nu ai acces ele fiind inca in interior in cheder. Plus ca scoti chederul complet si il cureti,ungi.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut , am intampinat ieri o problema cu geamul , acesta s-a blocat intre-deschis , l-am ajutat cu mana (fiind pe autostrada , era destul de nasol sa merg cu el deschis) apoi am incercat putin sa il las jos si a mers dar cand l-am ridicat a cazut in jos (un sfert de cursa ) . Oare sa se fi stricat ceva ?? ma poate ajuta cineva cu o idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geamul sta pe macara pe 2 cleme cu cauciuc care l strange sa poata cobora cu macaraua cand apesi sa l deschizi.Daca s-au desfacut suruburile geamul prin frecare ramane in urma si iasa din cele 2 cleme.Trebuie desfacuta fata de usa si restranse alea 2 cleme.Banuiesc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam la o problema a macarealei in sine(motorasului , sper ca nu e) ... sper sa desfac , curat si sa fie bine :) .. oricum el a dat si eroare zilele trecute , am observat ca a agatat in zona in care a ramas azinoapte bolcat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut portiera , si am uns bine parghiile(si tot ce am vazut ca misca pe acolo) cu vaselina , dar problema venea de la cheder , partea din portiera dinspre botul masini , care era desprinsa si nu mai ghida bine geamul si de acolo sunete ciudate la inchidere deschidere , si un efort in plus depus de motoras . Acum merge bine , l-am coborat si ridicat de cateva ori.

Edited by Cristi Muresan
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now