dragos2004

am schimgat filtru si nu porneste

24 posts in this topic

Buna ziua am schimbat filtru de motorina si nu porneste am amorsat citcuitul si degeaga parca pompa este blocata am tras de pe retut cu ajutarea unei pompe si nu trage motorina deloc cineva ma poate ajuta va rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca spui si tu ce motor ai poate primesti ceva raspunsuri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este vorba de s40 ll 20d

Frate de 2 zile incerc sa o pornesc si nui dau de cap a venit vreo 4 mecanici si degeaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil au scos mufa de la injectoare iar in acest caz nu mai porneste .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet este vorba de s40 2.0d 2004

Si ce pot sa-i fac in cajul asta pompa nu baga motorina parca e blocata ce posibilitati am

Cand i dau la automat nu se misca motorina pe tur sant disperat

Va rog spunetimi cum sa-i dau de cap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie resetate erorile cu testerul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri a venit unu cu testu si a zis ca nu poate reseta erorile ca trebui demontata pompa si injectuarele curatate si reparata pompa ca el a vazut niste span in filtru si cica ar fi pompa stricata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate au span in filtru .

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine o duc la un servis sai reseteze erorile om vede daca prinde viata dupaia dupaia cum sa procedez sai trag cu pompa de mina de pe retur pina se amorseaza instalatia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la service pe degeaba. Or sa ti dea spray din greu, iti va gata bateria si tot nu vor face nimic. Fara tester original volvo vida dice nu faci nimic in caz ca respectivii pro mecanici au scos mufe. Ii jenant de usor de schimbat filtrul si cu un furtunas legat la o pompita cu sens unic tragi pana iese numa motorina fara aer(iti dai seama ca vine jetul complet de motorina) pui la loc si dai cheie.Porneste la sfert. Luna trecuta am schimbat si eu personal filtrul.Sunt la al 4lea schimb si la primul m am speriat cat span am(este si poza pe un topic mai vechi), acum dupa vro 2-3 bidonase de ulei gatate mai aveam pe fundul filtrului f putin span(comparatie cu prima tura) si la fiecare schimb,cam 15-17k km tot mai putin. Nu stiu daca este de la ulei sau altceva dar asa am patit eu.

Sincer cred ca ai numa persoane rau voitoare pe la tine pacolo

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Sincer cred ca ai numa persoane rau voitoare pe la tine pacolo

Prostia... si rautatea merg mana-n mana. Nu le poti separa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De prostie nu i am mai zis nimic pt ca nu a raspuns exact ce s-a facut la masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti dreptate pina la urma mam incapatinat sa o fac si a prins viata motorul lam pornit iam bagat pompita minune din filtru in pompa si am deschis ultimu injector si mia pornit multumesc mult de sfaturi daca ascutam dupa toti prosti care au venit demonta jumate de masina si tot nu faceau nimic multumes din suflet pt raspunsuri

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca era suficient sa dai mai mult la automat. Eu asa procedez la s80.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack, nu are treaba masina ta care e alta platforma, motor VOLVO cu pompa de aductiune in rezervor, cu motorul de PSA FARA pompa in rezervor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack, procedezi foarte gresit, in mod normal se pune contactul de 3 ori dupa care porneste fara probleme .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E belea daca nu ai mai schimbat filtrul pana acum. Dupa 10 schimburi devine rutina pornitul mai greu :smile:

 

Suna-ma maine sa-ti zic ce ai de facut.

 

 

 

edit: Acum am citit cu atentie ca ai pornit-o.

 

Data viitoare nu mai da la automat atat de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack, procedezi foarte gresit, in mod normal se pune contactul de 3 ori dupa care porneste fara probleme .

Ii pun contactul de 2-3-4 ori dar DEGEABA. Pana nu dau la automat de 2-3 ori...cate 10-15 secunde nu pleaca!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da acu macar am invatat sa chimb filtru de motorina dar cu spanu din filtru cum rezolv multumes incodata pt sfaturi asa e cand imi bag mina inainte sa intreg si masina este in posesua ma de nouo adica de 9 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze sriu de pe telefon si se mai intampla

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema am avut o si eu, dupa schimbarea filtrului de motorina masina mi a fost pornita de fiecare data cu spray cu toate ca din cate am auzit nu e bine deloc, dar alta metoda nu stiu, nu am pompa de amorsare .... nimic, e vorba de 1.6D din 2005. La prima schimbare i am dat la cheie vre o 3-4 ore si nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu trebuie sa ai tu pompa de amorsare ci mecanicul ce schimba filtrul trebuie sa monteze o pompa de amorsare ca de aia are clipsuri rapide pe traseul de motorina si de aia e mecanic . Altfel uzeaza prematur pompa de inalta .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi am luat o pompita cu 25lei si de cate ori schimb f motorina, trag cu pompita pana se umple cutia la loc si nu mai vine cu bule.O trag intr o sticla, cam 1l de motorina.Apoi dau cheie si de siguranta o tin turata cateva secunde bune.La a2a cheie pleaca perfect.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da acu macar am invatat sa chimb filtru de motorina dar cu spanu din filtru cum rezolv multumes incodata pt sfaturi asa e cand imi bag mina inainte sa intreg si masina este in posesua ma de nouo adica de 9 ani

Eu mi-am montat o pompita inainte de filtru pt a putea amorsa si pun pe cineva sa de-a la cheie si porneste , dar cand scot furtunele de la filtru le pun dopuri si asa nu-mi pleaca motorina .

Mecanicii ce au fost pe la masina cred ca nu stiau ca nu are pompa in rezervor , in fine bine ca ai rezolvat .

De cand am avut problemele cu ecu si apoi pompa de inalte ii bag ulei 2T si merge excelent .

Oricum baietii de pe for sunt super de treaba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now