Posted 17 Oct 2013 · Report post Comparativ cu faptul ca schimbatul limbii la P1 costa ~1000 de ron, doar limba [...]N-a zis nimeni că aia e puţin, dimpotrivă. Ai zis ca e prea mult pt a misca niste oglinzi si a ridica un geam, [...]Eu n-am scaune electrice, sunt împotriva pedepsei capitale... ...deci nu mi-ar mişca nici oglinzile, aşa că mai rămâne să ridice/coboare automat geamurile, să şteargă extra ce s-a mai scurs după spălarea parbrizului, să-mi mai scrie în bord ce-i spun eu să scrie şi altele câteva, care presupun un minim de efort din partea şoferului (apăsări de butoane). Păi, pentru zece milioane, apăs butoanele alea toată viaţa (maşinii). Acuma, punctate câteva curiozităţi: - oare nu dăunează să se activeze automat dezaburirea şi să tot meargă. Nu se ard rezistenţele? La mine, când am luat maşina, era arsă şi rezistenţa oglinzii din dreapta şi liţele pentru dezaburirea lunetei? - acelaşi lucru e valabil şi pentru încălzirea în scaun. Din câte ştiu, lui Mr. G i-a fost arsă rezistenţa dintr-un scaun, deci se mai ard şi alea; - litrii din rezervor sunt indicaţi la fel cum îi indică acul din bord? Dacă da, n-are nicio valoare, acul stă la maxim foarte mult iar când începe să scadă scade mai repede până la jumătate, pe urmă, sub jumătate, scade de-a dreptul vertiginos. Cu alte cuvinte, nu cred că mai am 35 de litri când acul e la jumătate? Afişajul ce spune? 35? - merită să se coboare şi să urce automat toate geamurile? E nevoie de toate, nu ar fi mai bine doar unul, cel de care e nevoie? Are rost să se uzeze doar aşa? - valabil şi pentru lock/unlock uşi şi haion; - la aprinderea proiectoarelor de ceaţă simultan cu faza lungă, la trecerea la faza scurtă se sting proiectoarele sau rămân să bată-n ochii agentului rutier? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2013 · Report post - acelaşi lucru e valabil şi pentru încălzirea în scaun. Din câte ştiu, lui Mr. G i-a fost arsă rezistenţa dintr-un scaun, deci se mai ard şi alea; - la aprinderea proiectoarelor de ceaţă simultan cu faza lungă, la trecerea la faza scurtă se sting proiectoarele sau rămân să bată-n ochii agentului rutier? Si la mine s-a ars incalzirea in scaune, dar se arde de la urcatul cu genunchiul pe scaun, cand am facut diverse la masina Proiectoarele se aprind la aprinderea fazei lungi/flash, dupa care se sting 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2013 · Report post - litri in rezervor cu siguranta nu va indica corect (foloseste aceasi sonda de nivel, litrometru) - sa ridice sau sa coboare geamurile este foarte util, de multe ori incui masina si uiti un geam coborat sau e foarte cald si atunci le cobori pe toate, se aeriseste cateva minute si e altceva In final toate sunt doar pentru comoditate si pretul e cam sus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Oct 2013 · Report post @Doc, mai mult ca sigur acest "device" nu este pt tine, pe mine ma intereseaza inchiderea automata a usilor la plecarea de pe loc iar aceasta optiune costa 200 lei, iar optiuni ca rabatare oglinzi cand incui masina, semnalizare x ori la atingerea usoara a manetei si deschidere/inchidere geamuri din telecomanda nu exista la dealer. Asadar aceste optiuni nu se pot calcula in bani dar cu siguranta fac mai mult de 1000 lei pt un pasionat . 5 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Oct 2013 · Report post Eu i-am dezactivat închiderea automată a uşilor, pentru că se uzau broaştele degeaba. La orice drum, blocare-deblocare la fiecare oprire şi ştii şi tu ce înseamnă drum lung cu copil mic. De câte ori se închid şi se deschid inutil toate uşile plus haionul? Aia nu e uzură? Eu am schimbat două, deja. Sincer, tot ce uzează inutil componentele mi se pare inutil şi nu pot să spun că nu sunt pasionat, doar că nu sunt pasionat de şmecherii de-astea automate, de telefon smart cu android. De exemplu, în acest week-end, din pură pasiune, am dat jos torpedoul, motoraşul de la climă, l-am "fund"ăţat, l-am lubrefiat. Nu era cazul, nu mergea perfect, nu făcea sunete suspecte şi tot am făcut-o. De ce? Din pasiune (de a strica ). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 (edited) · Report post De fapt tu strici masina cu mana ta doctore, nu se strica singura pt ca e proasta . Eu nu am schimbat la XC70 decat un arc, 2 amortizoare, 4 suporti motor si un cap de bara in 4.6 ani . Edited 21 Oct 2013 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2013 (edited) · Report post [...] Nu era cazul, nu mergea perfect, nu făcea sunete suspecte şi tot am făcut-o. [...]Am greşit acolo, am vrut să spun "mergea perfect". Ăla e tipul de întreţinere care-mi place. Ce-am reparat nu s-a mai stricat, încă... Edited 21 Oct 2013 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2013 · Report post I-am pus softul pentru park heater timer si i-am facut proba cu telecomanda masinii si rezultatul este pozitiv , porneste din telecomanda masinii heaterul . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2013 · Report post E alta viata cu software-ul pus, cand e frig afara, dimineata te trezesti, si masina e calda 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2014 · Report post Activat functia drl pe proiectoare ,adica cum au xc 90 my 2012 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2014 · Report post Acum ai nevoie de niste proiectoare LED . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2014 (edited) · Report post Dap,ar merge dar nu cred ca gasesc pentru modelul meu. Edited 22 Jan 2014 by adrian mangalia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2014 (edited) · Report post tare treaba asta ! unde se poate gasi interfata si cat costa [momentan+transport]? Edited 22 Jan 2014 by onezero Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2014 · Report post Si din ce buton al telecomenzii se porneste heatrul ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2014 · Report post Se apasa pe deschis de trei ori foarte repede max 5 secunde Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2014 · Report post Interesanta " jucaria " ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Ce producator este? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post V O L V O T E C H . E U olanda. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post @Onezero, dupa ce iti iei masina Volvo e buna si o astfel de jucarie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post Adriane, dupa ce-l pornesti din telecomanda cat timp functioneaza heaterul daca nu te urci in masina? Se poate opri din telecomanda? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2014 · Report post 60 min functioneaza odata pornit . Se poate opri cu aceiasi comanda de pornire . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2018 · Report post Ei, si-a mai luat cineva, intre timp, acest CFE? Pe mine tare ma tenteaza, insa citind topicul am vazut ca initiatotul zicea ca acest CFE este "legat" de VIN-ul masinii, in timp ce pe volvotech, la CFE-classic ei zic: " The CFE can be used in any supported Volvo, and is not bound to the particular Volvo it was originally bought for. " La CFE Plus nu zice nimic de genul asta. Iar pretul a ajuns la 265 E. As fi curios daca mai sunt utilizatori de CFE si cat de util li se pare (in afara de partea cu incalzirea, care la masina mea nu se aplica). Share this post Link to post Share on other sites