onezero

onezero's voLOWvo

580 posts in this topic

am facut threadul asta ca sa impart cu voi ideile mele si modificarile pe care le-am facut, le fac si le voi face.

cand am luat masina

post-6070-0-48929000-1382598879_thumb.jp

prima modificare au fost schimbarea totala a becurilor din interior in LED si pozitiile tot LED mai putin cele portocalii [becuri portocalii, o tenta oarecum mai portocalie]

post-6070-0-20972700-1382598980_thumb.jp

a 2-a modificare au fost farurile

post-6070-0-51725700-1382599129_thumb.jp

a 3-a modificare a fost : la panoul de sigurante de la pasager [dreapta, la picioare] materialul acela imi tot cadea si atunci am facut o improvizatie cu o bucata de plastic, l-am prins si l-am re-montat. pot sa zic linistit ca pana acuma nu am mai avut probleme [ imaginea este informativa, nu ce am facut eu, deci poza nu este a mea]

post-6070-0-02865600-1382599258_thumb.jp

a 4-a modificare[curatare] a fost curatarea turbinei, intercoolerului, furtun de turbo, egr si ce-o mai ramas accesibil de la admisie, i-am modificat priza de aer[un fel de intake] si am repozitionat claxoanele oem

post-6070-0-29982800-1382599429_thumb.jp

post-6070-0-20232100-1382599457_thumb.jp

post-6070-0-92557700-1382599473_thumb.jp

oem fabrica

post-6070-0-09833800-1382599539_thumb.jp

modificarea mea

post-6070-0-04882200-1382599615_thumb.jp

post-6070-0-26586200-1382599576_thumb.jp

a 5-a modificare a fost portbagajul, am adaugat niste LED-uri ca sa fie o lumina ambientala

post-6070-0-86851100-1382599691_thumb.jp

am vrut sa am o muzica ca sa se uita lumea dupa mine dar la care am renuntat pt. ca nu-mi placea cum baraia portbagaju din cauza unei "table"

post-6070-0-92708200-1382599835_thumb.jp

a 6-a modificare[reparare] a fost un sensor de parcare la care am primit un raspuns de la reprezentanta volvo cum ca "este defect, trebuie inlocuit" cand colo a fost un fir intrerupt. am avut un ajutor mare, vedeti in poza

post-6070-0-79343700-1382599953_thumb.jp

aveam eroare "Anti-Skid Service Req." si remediera lui a fost deblocarea pistonasului din etrier, multumiri lui Bogdan G pt. sfat, altfel eram credca la o alta solutie de la cei din reprezentata cu inlocuirea etrierului si alte "bunatati" din partea lor.

post-6070-0-33716100-1382600399_thumb.jp

masina a primit si un alt set de jante pe 17

post-6070-0-73935800-1382600454_thumb.jp

post-6070-0-64671300-1382600488_thumb.jp

post-6070-0-71523100-1382600502_thumb.jp

am scapat de DPF si cu ocazia asta am vopsit shieldul. pun si alte poze cu alte elemente vopsite

post-6070-0-30111300-1382600606_thumb.jp

teava de tur ulei pe care am reusit sa-i rup capetele cand am demontat turbina, my bad. am cautat piesa de schimb dar n-am gasit si asa am ajuns la un strung, l-am sudat si ii mai bun decat cel original. unpic prea rigid dar nu-i bai, ca nu se misca

post-6070-0-48068600-1382600643_thumb.jp

post-6070-0-55845500-1382600756_thumb.jp

o poza cu motorul, din pacate noaptea

post-6070-0-10182900-1382600783_thumb.jp

si cam atat ce s-a facut la masina.

masina v-a primi si alte modificari, toate la timpul lor.

niste goodies si niste poze cu masina, printre care prima intalnire cu cei din VolvoClub[din Cluj]

post-6070-0-65316400-1382600893_thumb.jp

quality Nikkon potato

post-6070-0-40399600-1382600942_thumb.jp

alt meeting cu masini, quality nikkon potato

post-6070-0-46484900-1382601016_thumb.jp

masina mea si a lui unchiumeo[s60 2.5 t5]

post-6070-0-53919200-1382601142_thumb.jp

din cauza stickerului am +10 HP

post-6070-0-90806400-1382601241_thumb.jp

post-6070-0-09572600-1382601422_thumb.jp

post-6070-0-86094300-1382601379_thumb.jp

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestial sticker-ul cu turbina :))))))))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc! :D cand intra cineva in masina intotdeauna le arat stickerul:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

am scapat de DPF

Cum?

Edited by serge

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am tot interesat de DPF off-uri si l-am facut partial. acasa am luat flexul, l-am decupat, am scos ce era in interior, am lasat doar catalizatorul si l-am dus la sudat dupaia am mers cu masina la un tip care se ocupa de dpf off si mi-a rezolvat el partea cu softu. ce enervant era limp mode, chiar daca dpf-u era curat instant m-a bagat in limp mode..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, vroaim sa te intreb ceva de modificarea facuta admisiei. Ai masurat cumva presiunea aerului in zona respectiva? Cea stock mi se parea ca e cu fata spre radiatoare, o chestie buna avand in vedere ca radiatoarele sunt o restrictie masiva astfel incat aerul se ingramadeste in fata lor si creeaza o zona cu presiune mare. Acum admisia vad ca e indreptata spre fata, de unde poti beneficia mai putin de acest aspect, si poate doar un mic castig la viteza daca se comporta ca un ram air scoop..

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretic, orice air scoop daca este indreptat corespunzator are rol de a duce aerul din fata inspre filtru[daca este filtru de aer, daca nu direct in turbina]. sunt mai multe modele, rotunde, patrate, etc. si amplasate pe la intercooler, in far sau in farul de ceata[locasul acela] eu am ales varianta mai eleganta si mai putin vizibila pt. ca atunci cand merg cu masina, aerul intra cumva fortat in traseul de admisie spre filtru, de aia l-am orientat invers. repozitionarea claxoanelor, oarecum nederanjanta pt. fluxul aerului [daca este o gaura mica si pe acolo trece nu?] le-am repozitionat pt. ca nu-mi placea cum arata grila cu doua "coarne" [vazut de aproape].

de cand l-am montat si am circulat cateva drumuri n-am simtit nimic legat de inbunatatire, poate cu un filtru de aer sport si o carcasa inchisa isi face efectul, dar la filtru stock nu ai ce, si daca n-are aer tot trage ceva din imprejur.

asta mi filtrul de aer sport pe care trebuie sa fac cumva un capac ca sa pot sa am aerul care-mi vine din air scoop sa ramana acolo. altfel, fara capac, ar trage numai aer cald de la motor si n-am facut nimica. asta v-a fi urmatoarea modificare. un capac pt. filtru de aerpost-6070-0-19311200-1382606932_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea era sa profiti de presiunea formata in fata radiatoarelor, care este mult mai mare decat efectul pe care-l obtii indreptand priza de aer in directia deplasarii.

Asta daca presiunea de sub capota e mai mica decat cea din fata radiatoarelor, altfel nu o sa curga nici un pic de aer in directia aia, va fi pe dos chiar.

Fara sa masori nu o sa stii daca modificarile merg in directia buna, s-ar putea sa faci mai rau chiar si sa pierzi.

Iti zic asta nu ca sa iti critic munca, apreciez ca esti pasionat de aia am postat. Dar ce crezi, baietii aia de la volvo cu sculele si banii lor nu se gandeau si ei sa intoarca priza de aer spre fata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

orice critica sau opinie e bine-venita:d eu aleg dupaia daca o ascult sau nu. cu priza de aer am facut in felul urmator, am dat drumul la un ventilator si dupaia la un compresor de la distanta sa vad daca ajunge aer pana la filtru, si la cat de mica era presiunea sau "viteza" aerului totusi se simtea cum ajunge la filtru.

inspiratia mea o fost de pe un alt forum unde cineva si-o facut tot asa o priza de aer doar patrata si a pastrat aceeasi conducta spre filtru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi plac mult primele jante. Nu stiu de ce le-ai schimbat, dar gusturile nu se discuta.

Misto si faza cu claxoanele. Cred ca am s-o fac si eu.

Am o intrebare: Unde te-ai legat cu subwooferul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai nice sunt cele originale :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu tine acum. Eu cand am avut jante dinalea,nu ai zis nimic :smile:

S G S3 on J B

Hai ma ca n-am stiut :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu imi dau seama ce ai facut la faruri :)...si noile jante arata foarte bine

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu am reusit sa imi dau seama ce a facut la faruri,probabil un polish.

Tizule,asta e acum...;)

S G S3 on J B

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D... le a vopsit pe interior.Este ca in jocul ala sa cauti diferente in poze.Sus albe, jos negre
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce bine ca ma intelege cineva, multumesc thor! da, is vopsite pe interior. un detaliu mic ce nu-l vezi dar cand sta un s40 cu farurile nemodificate si s40 meu se vede diferenta.

referitor la jante, mie nu-mi place idea de masina neagra jante negre.

pt. subwoofer iti trebe un High-Low converter si le legi la difuzoarele din spate. daca faci rost de unul iti fac o poza cum le-am legat eu, restu tragi firul 12v de la baterie spre portbagaj, trebuie sa dai o gaura in firewall [depinde cat de gros tii cablu], ground poti sa legi usor, ai unde sa-l prinzi. referitor la subwoofer, cati W vrei sa pui? daca pui 300 RMS o sa se auda doar cand deschizi portbagajul sau rabatezi scaunele din spate, asta daca e s40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa...acusi vazui si eu,bre.

La modelele pana in 2007 astea sunt by default, poate de aceea nu am dat prea mare importanta. My bad :D

Legat de jante,daca aveai si o folie pe geamuri si vopseai spitele in culoarea masinii se schimba radical ''situatiunea'', parerea mea. Subwoofer-ul e bun daca ai un nivel de sonorizare mai slab pe masina.Chiar isi face treaba,dar ma indoiesc sa nu se auda chiar si unul de 300 RMS. Totusi S40-ul nu are cea mai buna insonorizare... Bucura-te de update-uri,cat inca nu incepe sa cada una alta la ea :evil6:

Oricum,felicitari pentru munca si pasiunea depusa! Sa te tina mii de km,fara incidente!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am High Performance Sound si ma gandeam ca daca ii pun subwooferul atunci sa mai pot strange cate un surub...vezi-ti de treaba:)) numai cand deschideam portbagajul se auzeau tobele, si daca rabatezi scaunele din spate aia cum arata? oricum, la High P. Sound nu-ti trebe subwoofer ca se aude foarte bine.

folia v-a fi chiar pe sfarsit, trebuie sa-mi schimb parbrizul pt. ca asa de rau mi-o crapat, am o dunga in fata ochilor, inca vreo 60-70 cm si ii dintr-un stalp in altul:))

acum legat de insonorizare, poate eu is mai norocos:> am o insonorizare de aia de n-auzi mare lucru de afara [sau mi se pare mie]

nu fi rau :)) ca atunci cand incepe sa cada una alta vine varianta simpla: cand nu porneste ii dai un ciocan, daca nici atunci ii dai cate trebe.

multumesc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce bine ca ma intelege cineva, multumesc thor! da, is vopsite pe interior. un detaliu mic ce nu-l vezi dar cand sta un s40 cu farurile nemodificate si s40 meu se vede diferenta.

referitor la jante, mie nu-mi place idea de masina neagra jante negre.

pt. subwoofer iti trebe un High-Low converter si le legi la difuzoarele din spate. daca faci rost de unul iti fac o poza cum le-am legat eu, restu tragi firul 12v de la baterie spre portbagaj, trebuie sa dai o gaura in firewall [depinde cat de gros tii cablu], ground poti sa legi usor, ai unde sa-l prinzi. referitor la subwoofer, cati W vrei sa pui? daca pui 300 RMS o sa se auda doar cand deschizi portbagajul sau rabatezi scaunele din spate, asta daca e s40

Eu am de 5 ani un subwoofer de 300W JBL cu o statie Alpine 700W, un condensator de 1.6 si n-am avut probleme cu muzica niciodata.

Ground-ul l-am tras de la un surub de sub bancheta spate, plusul clar e tras din baterie cu o siguranta de 15A (exact ca a ta), remote-ul pentru statie l-am tras din bricheta (Mersi Bogdan G) iar intrarea o am tot de la difuzorul dreapta spate.

Se aude intr-un mare fel, mai ales dupa ce am antifonat portbagajul si am mai pus chedere pe sub plastice pe la airbag, consola de sus si portiere.

Ziceam ca n-am avut niciodata probleme, dar in timp ce scriu imi amintesc ca acum cateva zile mi-a facut figuri casetofonul in sensul ca se aprindea, dar dupa ce porneam motorul se stingea. Acum vad ca nu mai face...cine stie ce a avut.

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate so saturat de muzica pe care o asculti si vrea altceva:)) glumesc

remote-ul l-am tras din panoul de siguranta tot de la slotu de bricheta, i-am mai pus si un switch in caz ca nu vroiam sa-mi mai bubuie capu

nu aveai probleme in portbagaj? ma refer nu-ti baraia tabla ? mie de exemplu cateodata imi "chitzaia" cotiera si toata bucata care vine din waterfall [nu stiu cum se numeste]. trebe sa rezolv cumva problema, credca o sa pun chedere, inca nu stiu.

mie nu mi-a facut probleme casetofonul. si tu ti-ai legat subu la boxele din spate? alte metoda nu vad de aia intreb daca ii alta sa-mi zici :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate so saturat de muzica pe care o asculti si vrea altceva:)) glumesc

remote-ul l-am tras din panoul de siguranta tot de la slotu de bricheta, i-am mai pus si un switch in caz ca nu vroiam sa-mi mai bubuie capu

nu aveai probleme in portbagaj? ma refer nu-ti baraia tabla ? mie de exemplu cateodata imi "chitzaia" cotiera si toata bucata care vine din waterfall [nu stiu cum se numeste]. trebe sa rezolv cumva problema, credca o sa pun chedere, inca nu stiu.

mie nu mi-a facut probleme casetofonul. si tu ti-ai legat subu la boxele din spate? alte metoda nu vad de aia intreb daca ii alta sa-mi zici :D

Nici eu nu stiu alta metoda, dar nu e domeniul meu. E posibil sa fie si alte variante.

Pai am antifonat portbagajul ca nu distingeam bassul de zornaitul ala metalic enervant :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am renuntat la el, varianta mai simpla :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

da:)) acuma masina e un fel de pick-up:))

la sub :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now