contdezactivat

Incalzire electrica aeroterma interior

31 posts in this topic

Dupa uzura "cea mai mare la pornire" cum bine zici vine uzura sa-i zicem pe termen lung si anume functionarea la rece, ungerea poate fi perfecta dar uleiul isi face treaba cand este cald nu rece iar daca se incalzeste mai repede la relanti atunci esti un om fericit (vara in sarcina la 350C afara si urcand pe Dealu Negru poti sa te racoresti la radiator) glumesc, sa sti ca nu exista motor sa se incalzeasca in relanti mai repede ca in sarcina, inca nu s-a inventat. PS pana si masinile "de curse" fac tur de incalzire la ei este nevoie sa incalzeasca chiar si anvelopele nu numai motorul.

Edited by mariusb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cind este motorul rece,nu trebui sa depasesti 1500 ture si daca mai ai si -15 20 grade afara si esti in mers,eu cred ca,curentul ala rece care il ia motorul in bot,il face sa se incazeasca mai greu decit ar sta pe loc......

Scuze de off topic.Fiecare cu parerea lui.

Probabil nu simteam timpul cum trece,fiind la ceai.

Merita o proba!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Singura varianta este sa gasesti un sistem din ala cu bujii si ti-l montez eu.

Ti-l pot face temporizat,automat,sa nu porneasca decit cind este sub 7 grade in masina si sa se opreasca la 50-60 grade temperatura motorului.

Ala dupa cite am vazut eu la MB,iti grabeste incalzirea cam cu 5 min decit este fara el.

Si asta ar fi o treaba dar din ce am mai observat recent, e cam de parking heater.

Daca nu gasim un loc pentru ala, poate luam in calcul varianta cu bujiile dar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar bujiile la ce sunt alimentate 220V sau bateria masinii? Daca ai curte si ai sursa de 220V poti monta o incalzire electrica la blocul motor cu un ceas temporizat...Daca nu ai sursa de curent cred ca singura varianta rezonabila este un parking heater.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

La bateria masinii... dar cum am spus, mai sunt niste aspecte, altele decat incalzirea motorului, pe care nu le tin minte sa le fi avut la 440...

Parkig heater e ideal dar nu stiu daca e loc.

BTW, nu ai niste dimensiuni de gabarit (locul ocupat) la el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ardicu-rile 091b care le-am montat erau cam 30 x 30 x 20 cm ca dimensiune. Webastoul e mai mic dar are si puterea mai mica (cam 1kW mai putin).

Aici am o poza de la kitul (aproape) complet de la o Ardic

post-5223-0-27852600-1390827978_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now