AlexS40

Tinichigerie si vopsitorie

22 posts in this topic

Salutare tuturor!

Din nefericire am ceva probleme la masinuta mea cu pragurile(rugina+2 gaurele) si as vrea sa le inlocuiesc. Asa ca apelez la voi sa-mi recomandati un tinichigiu bun si de incredere(daca stiti). Eu as vrea sa rezolv problema undeva la inceputul lunii iunie, plus ca as vrea sa vopsesc masina in totalitate.

Sper ca am postat unde trebuie, daca nu, rog un moderator sa corecteze.

Multumesc.

Edited by AlexS40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Anul trecut am cautat si eu acelasi lucru si mi s-a recomandat utilizatorul Claudiu2525. Nu pot sa confirm, pentru ca nu am avut bani sa fac masina atunci. Daca ajungi la o concluzie, te rog sa postezi rezultatul, ca anul asta nu mai scap fara o tinichigerie si vopsire integrala. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vino pana la mine sau la intruniri si o sa vezi masina mea iesita din mainile lui :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. O sa incerc sa ajung candva la o intrunire sa-ti vad masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate vin cu o veste proasta: colegii lui Claudiu2525 de la firma

sunt niste pungasi care m-au jecmanit de bani(250) pentru o reparatie

de rahat! imi intra apa sub roata de rezerva si mi-au facut reparatia

cu SCOTCH si cateva pensule de antifon! initial s-au straduit sa

ma conviga ca intra apa pe la luneta(450 lei), desi le-am spus ca nu s-a

intamplat miciodata in cei 6 ani de cand am masina; nici nu ma bagau

in seama, mai mult, cand am plecat, Andrei Constantin, Director General,

mi-a spus, foarte sigur pe el ca o sa intre apa pe la luneta ! curios, cand

am ajuns acasa, m-am uitat cu atentie in zona si am descoperit o fisura

in metal, care nu era inainte de "reparatie"; in plus, spoilerul e deformat,

nu mai sta lipit de caroserie, posibil sa fi tras de el ca sa lase apa sa se

scurga pe langa scoth-ul lipit de caroserie ...; cred ca daca ar fi lucrat

Claudiu2525 nu asi fi avut decat cuvinte de lauda, s-a purtat f frumos cu

mine, dar din pacate in perioada asta nu e la firma; lucratorul tot baga un

plastic pe sub fantele de aerisire de sub luneta ca sa ma conviga ca apa

intra pe acolo, adica urca in sus!! fantele sunt pentru a putea sa inchid usa

fara sa-mi sparga timpanele comprimarea aerului; nu credeam sa mai am

de-aface cu astfel de indivizi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum imi pare rau ca te-am trimis acolo :(

Culmea e ca tocmai Andrei a refuzat sa faca la masina mea "tiganie" si abia dupa insistentele mele au pus niste piulite ca distantiere...

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popey...cum e prins spoilerul/deflectorul ala de vant pe portbagaj? Am niste dublu-adeziv mai gros (aprox 1mm grosime). Ma gandeam daca e prins in suruburi...il desurubam, aplicam dublu-adeziv dupa care il insurubam la loc. Asta daca iti intra apa pe unde cred eu....la imbinarea dintre spoiler si portbagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e deformat!?! e prins in 2 suruburi mari in interiorul portbagajului.

multumesc , am si eu scoth dublu adeziv ; acum astept sa vad daca mai

intra apa, aia cu reparatia se laudara ca au facut proba ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack,de ce vorbesti tu se numeste ELERON iar de ce vorbeste Alex e SPOILER (bara)

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack,de ce vorbesti tu se numeste ELERON iar de ce vorbeste Alex e SPOILER (bara)

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Asa...uitasem denumirea (sa dau vina pe oboseala?!) Daca ajuta cu ceva...iti pot da si niste scotch care este foarte rezistent si foarte foarte lipicios. Stiu ca tine muuulte kg forta. Bafta!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa acea "reparatie" continua sa intre apa sub roata de rezerva!! mesterii

pungasi nu au testat la final desi s-au laudat ...; nu recomand nimanui sa le

dea de lucru, nu sunt meseriasi ci niste carpaci ! nici nu stiu unde sa ma duc,

imi este sila si sa le comunic "realizarea" ... o firma si un director general de

tot dispretul. :iconpuke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popey, de cate ori sa-ti mai spun? Te duci inapoi si le ceri banii platiti pe "asa zisa reparatie"! Daca nu vor, apelezi cu incredere la OPC, mai ales ca ai la mana hartia data de ei!

Astept un raspuns pozitiv vineri cand ne vedem la Penny!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule, nu stiu cum sa te fac sa intelegi, tu esti tanar si energic, om de

toata isprava, eu sunt batran si satul sa am deaface cu neispravitii aia,

imi e rusine mie de felul lor de a fi ...; cum sa-ti spun, asi da orice sa nu-i

mai vad in tot restul zilelor mele, asa ca am sa cumpar eu ceva antifon si

am sa astup locul pe unde intra apa, am vazut asta cand ploua mai tare ...

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popey, omul din greseli invata!

Mergi la ei sa-ti iei banii inapoi pe reparatie ca sa fii impacat. Eventual suna-l si pe Claudiu si explica-i ce au facut colegii lui (treaba proasta si de mantuiala pe bani multi)!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Nu cred ca intra apa pe sub roata de rezerva, ca nu prea are pe unde, tot de sus se prelinge si se aduna sub roata de rezerva.

Cel putin asa era la mine dar eu am V.

Imi intra apa si la spalatorie si la ploaie, pana am descoperit una din cauze, este vorba de masca din plastic din interiorul porbagajului, am atasat o poza in care am marcat cu rosu zona unde intra apa.

Acum imi intra apa doar din cand de la ploaie, dar nu la orice ploaie.

Am tot zis ca o sa dau placajul jos din portbagaj, presar cu ceva praf/ faina in jurul roti de rezerva si ma duc cu ea la spalatorie, dar nu am ajuns.

post-824-0-05003600-1401650090_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apa ajunge sub roata de rezerva chiar din zona de sub cheder,

acolo unde "meseriasii" au pus scotch si au completat cu ceva antifon;

sigur, nu are cum sa intre de sub roata doar nu ploua in sus!

cand o duc la spalatorie nu am pe nicaieri apa in portbagaj, am mai

scris asta, insa m-am exprimat gresit, dar era de inteles totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am vopsit integral masina si am rezolvat problemele de tinichigerie in Decembrie. Am asteptat acum sa vina primavara si sa treaca 6 luni ca sa va pot oferi o parare utila.

Am facut operatiunea la un atelier din Voluntari IF, la recomandarea unui coleg de pe forum, a costat 3300 lei ( cu o reducere pentru ca am venit recomandat de pe Volvo Club), vopsit la cuptor, toate piesele inclusiv montaj/demontaj, a durat cam doua saptamani. Antifonarea si tinichigeria rezista bine dupa o jumatate de an, rezultatul pe tabla a fost spectaculos (masina mea arata foarte rau dpdv lac si matuire). Cand s-au montat inapoi elemente de caroserie, praguri, mustata fata care era rupta lateral, spoiler fata despins din prinderi, oamenii mi-au facut mici reparatii si acum totul arata mult mai bine, pe o masina de 17 ani. Vopseaua propriu-zisa a fost ceva made in Korea, daca imi aduc bine aminte, dar nu pun mana in foc. Mi s-a vopsit si marginea de sus a usii soferului, langa geamul lateral, care avea un cheder exterior din plastic caucuiucat, sau asa ceva, care lipsea.

Puncte negative: dupa remontarea elementelor de caroserie am avut mici probleme de electrica (plafoniera nu mai functioneaza corect la senzor de incidere usa, un side marker mort). In plus, a trebuit sa demontez alarma de fabrica Volvo din motv de alarme false, dar aici e posibil sa fi fost problema de senzor habitaclu, pentru ca am schimbat in toamna tapiteria de la plafon si s-a umblat la senzori (cablurile erau coapte complet, ca mai toata cablaraia de pe masina). Vopseaua de pe chederul din usa soferului mentionata mai sus s-a cam dus.

Per total am fost multumit, mai ales ca nu am cerut retusuri ulterioare, pentru ca mi s-a parut aiurea sa cer asta in primavara, dupa 3-4 luni de iarna si conditii mai grele. Colegii care vor un numar de telefon ma pot intreba, daca vreti pun si poze cu masina.

O sa incerc sa ajung si la o intalnire din sectorul 1 Penny, daca vrea cineva sa vada "lucrarea" pe viu, pentru ca de ceva timp locuiesc mai aproape de locul de intalnire. Daca are cineva intrebari, shoot! :smile:

LE: multumesc colegilor pentru recomandari si ajutor!

Edited by ipo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze cu masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andu, in poze nu se vad defectele!! Defectele se vad cel mai bine cand e soare afara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze cu masina?

O sa incerc cateva in weekend, daca e vremea buna. Ce e frumos se vede mai putin in poze, iar defectele nu vreau sa le exagerez, pentru ca deocamdata sunt minore si nu am insistat pentru retus. Daca vrei sa vezi cum a iesit lucrarea pe viu, da-mi un DM, sa vezi masina cu ochii tai si sa iti formezi o parere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze cu masina?

Vrei sa iti "spoiesti " masina la un pret competent? :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu eram curios de cum a iesit masina (culoare), nu si de defecte!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now