vpr

Proiect 1.9 Di D4192T2

82 posts in this topic

Da' bine, nu ma astept sa.mi traga ca una de 150 de cai, dar parca si pentru 102 cp, are momente cand nu trage, in deal de ex daca sunt sub 2000, mai ca mai mult scade turatia, si mereu ii dau inferioara si facand o comparatie cu Zafira B parintilor 1.9 cdti de 120 de cai daca nu ma insel.....la cuplu nu se compara, trage mult mai bine Zafira, insa tot Volvo.ul imi place mai mult. Chiar daca si Zafira e foarte buna si nu mi.a facut niciodata probleme, V-ul cu 5 ani mai vechi, nu trage asa,dar se simte ca e mult mai rafinata, pare mai solida si se vede ca.i facuta cu simt de raspundere.

Si sa spunem ca daca ar fi ceva defect de nu trage cum trebuie, ati avea idee cam ce ar putea fi?

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuplul este cel care misca masina - care "trage". Trebuie sa vezi pe o diagrama de cuplu la motorul tau unde ai cuplul maxim vs. RPM si acolo sa o tii mai ales cand urci un deal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Iulian! Tind sa cred ca este ceva in neregula cu motorul / "softul" lui...

Am aceeasi motorizare si crede-ma ca trage masina de "rupe". Este adevarat ca nu pleaca cu "scart" (decat daca vreau eu :D), acceleratia este relativ "elastica" dupa 150, insa per ansamblu este o motorizare ok! Si tocmai pt ca are "cuplu" din belsug, se catara ca o pisica inclusiv cu 5!

  Deoarece este (culmea) silentios si are niste "reprize" deosebite, am fost intrebat adesea daca este benzinar. Motorizarea asta (probabil si partajarii cutiei) se simte cel mai bine intre 140 si 170 si chiar daca nu sunt genul, in situatii "delicate", impreuna cu  V-ul meu am "ingropat" multe masini... ;)

Nu stiu cati km are masina ta, insa pt inceput verifica turbina, parametrii pt turbo, EGR-ul, traseul admisiei de aer si eventual distributia.

Cand ai drum prin Buzau, te astept la o cafea si la un "drive test" pentru comparatie... Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin si eu . Imi plac drive testurile. :)). Si eventual tragem o concluzie buna pt iulian

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@avx, sa stii ca si eu am fost de multe ori intrebat "e benzina, nu?". E foarte rafinat motorul. Masina nu e obosita, are 190000, si nu pot spune 100% ca sunt reali ca totusi traim in Romania si intermediarul roman, s-ar putea sa fi umblat la ei dar sunt sigur ca daca nu-s reali, sunt aproape de adevar pentru ca mansonul de la schimbator e impecabil, cauciucurile de la pedale nu sunt roase, scaunele nu sunt roase, rupte, portierele se inchid foarte usor, deci masina e foarte buna.Fostul proprietar pare ca a intretinut-o, motorul arata foarte bine, insa masina a fost radiata de fostul proprietar in italia din 2013 pana in acest an cand a cumparat-o romanul de la care am luat-o eu. In acesti 3 ani in care a stat cam in soare, s-a copt buretele la plafonul de pe care cadea panza, s-a copt volanul care era din spuma/cauciuc. Deja le-am schimbat si ma gandesc ca daca a stat atata timp sa nu fie si ceva pe la motor infundat, desi pe tester nu da erori.

     As vrea sa mai intreb ceva......eu pe panoul de clima nu am butonul "DSA".....cum aflu daca v-ul meu are ceva sisteme de siguranta, gen esp, abs cred ca are standard:) Nu cred ca o sa am drum la buzau prea curand, mi-ar face placere. Daca o sa am drum, cu siguranta va voi contacta. Sanatate!

 

Edited by Iulian Puscasu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dsa.ul ala e un fel de esp. Tot controlul tractiunii este. Daca nu ai dsa inseamna ca nu e dotata cu functia respectiva. Abs au toate. Airbags in bord si volan,in scaune si cortinele laterale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si plafonul deja. Da, am cortine, sips bags si alea frontale, dar mi.e cam frica de faptul ca n.are nimic de control/asistenta a stabilitatii, nu prea am condus iarna si mi.e sa n.am probleme. Presupun ca nu se poate monta un astfel de sistem, nu?

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now