Midnight Caller

Portiera... a incercat cineva sa o desfaca ?

5 posts in this topic

Salut !

Am si eu o intrebare la voi... as vrea sa schimb rolele si limbutza de plastic valurita care fac ca usa sa se deschida "in trepte" (sa stea deschisa un pic, jumatate sau complet). Este vorba de un ansamblu din INTERIORUL portierei (intre cele doua jumatati de tabla). A reusit cineva sa se prinda daca se poate desface mai mult la usa decat tapitzeria ? Cumva ca sa se poata ajunge si la sistemul de macara pentru ridicarea geamurilor, la "interiorul" usii practic.

Multzam anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un v 40 din 2001  eu am dat tot jos  si macara se desface relativ usor  data viitoare cand mai repar ceva am sa fac poze sunt nou pe forum . Eu repar singur masina mea  sunt mecanic si electrician am lucrat 4 ani insa m-am lasat de meseria asta si am continuat scoala ...

1 Fata de usa asa zisa tapiteria trebuie sa fie prinsa in clipsuri de plastic are in dreptu manerului 2-3 suruburi  si in parte de jos de tot vreo 2 park in orice caz trebuiesc desfacute toate suruburile inainte de a trage de fata de usa  :P

2 deconectezi mufele de pe acolo  de la oglinzi , twiter , butoanele de geam ,

3 ai o folie de protectie praf si zgomot o dezzlipesti

4 motorasu de macara este prins in suruburi de usa dar atentie motorasul invarte o rola care are cablu infasurat atentie sa nu sara cablu de pe ea !! altfel greu se mai pune la loc !! sina de geam (macaraua ) si ea este prinsa sus si jos

Asta am gasit in mare nu mai tin minte detaliat ca am desfacut-o anu trecut

Nu are cum sa fie greu  te uiti  in ce este prins apoi desfaci  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites