Dan Lavric

Anti Skid Service Required

37 posts in this topic

Salut....am observat de o vreme..se aprinde anti skid service required. cam la 2 -3 saptamani..si am observat ca numai cand virez la stanga...de obicei cand parchez virez stanga..si se apride...dupa care sta aprins cateva minute iarasi se stinge. nu am posibilitatea sa ii citesc codul de eroare...cel putin nu acum....a mai patiti careva....ma gandesc sa nu fie un contact imperfect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti sa fi putin mai explicit....cum o pot rezolva...sau ce as putea sa fac...? o poza ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti sa fi putin mai explicit....cum o pot rezolva...sau ce as putea sa fac...? o poza ceva ?

Sau poti incerca sa o cureti, poate, poate scapi!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa curete ce ?

Poate cardul sa-l curete cumparand o spira noua .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

se merita sa iau una de la dezmembrari..ca am gasit....sau nou? nu face tot timpul...cam o data la 2 saptamani se aprinde..tine 5 minute dupa care se stinge..si totul merge bine..:)

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal, trebuie blocata in pozitie pe mijloc, cind se demonteaza iar la instalare, trebuie resetata.

De unde stii ca nu e rupta si cea de la dezmembrari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma poate ajuta cineva cu o schema...? un desen ceva ca eu nu prea am gasit...multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cateva luni in care imi aparea acest mesaj la fel ca si la tine si multe cautari pe net (in special pe site-uri din UK, unde am gasit pe cineva care a schimbat la service Volvo cateva module electronice - peste 1000 lire si fara nici un efect) am studiat cand si cum apare acest mesaj:

- daca opresc motorul in parcare, cu rotile strambe, atunci cand pornesc masina apare acest mesaj si sta aprins pana cand calculatorul isi da seama ca sistemul de rulare este in regula.

Corect pentru masina este sa parcam cu rotile drepte, dar la fel de corect este sa gasesc acest lucru in manual.

Eu cred ca nu e nimic defect, poate o scapare a fabricantului.

Daca se aprinde in mers si nu se stinge atunci ai o defectiune.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi sa aprins niciodata in mers...ai dreptate...sa aprins o data cand am pornit..dar masina era parcata cu rotile virate la maxim...cum ai spus tu...dar dupe ce plec de pe loc...merg 3 minute te stinge. o sa vad mai pe parcurs....ce sa zic....chestia e ca mi se aprinde foarte rar.....asta e a 3 oara in 5 luni..si fac zilnic cam 100km...majoritea prin trafic.

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dane, eu zic sa stai linistit. Maine la intalnire o sa facem cateva teste sa vedem daca se aprinde Anti Skid la masinile ce pornesc motorul cu rotile virate. O sa postez aici ce am constatat!

Mihai S60, multumim de idee si te asteptam la intalnirea de la Penny!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cateva luni in care imi aparea acest mesaj la fel ca si la tine si multe cautari pe net (in special pe site-uri din UK, unde am gasit pe cineva care a schimbat la service Volvo cateva module electronice - peste 1000 lire si fara nici un efect) am studiat cand si cum apare acest mesaj:

- daca opresc motorul in parcare, cu rotile strambe, atunci cand pornesc masina apare acest mesaj si sta aprins pana cand calculatorul isi da seama ca sistemul de rulare este in regula.

Corect pentru masina este sa parcam cu rotile drepte, dar la fel de corect este sa gasesc acest lucru in manual.

Eu cred ca nu e nimic defect, poate o scapare a fabricantului.

Daca se aprinde in mers si nu se stinge atunci ai o defectiune.

Nu exista asa ceva, pune testerul pe masina si vei vedea ca spira e la 0 grade cu rotile virate in loc sa fie la cat este in realitate, sau altfel spus de ce la unii nu se intampla? Eu parchez cu rotile in toate directiile, nu s-a aprins nimic. La unii da SAS-ul eroare cand e cald afara, asta este una din probleme si e reala, la altii insa da eroare cand e rece afara(cazuri rare) iar la altii cand sunt rotile strambe iar asta cu rotile strambe e clara si testata de mine, la punerea contactului ai 0 grade dupa care cate grade sunt real dupa care se blocheaza la 720 grade sau pe acolo si da eroare, chiar daca ai rotile drepte si nu da eroare la rotirea volanului senzorul citeste aiurea si baga valori de genul 720grade, 600 grade si se blocheaza pe acea valoare .

IN mod normal nu trebuie sa dea eroare iar marea majoritate a S60-urilor nu au ANTI-SKID SERVICE REQUIRED in bord, asta in statistica reala nu din burta .

Eu personal am curatat vreo 2 SAS-uri si degeaba iar la unul chiar am umblat si la reglaj si degeaba tot nu merge . Hai ca in RO e mult praf da uite ca se strica si in SUA si in Germania .

@Dan, nu ai ce face cu SAS din demontari, e la ghici. Cumpara unul nou si ai rezolvat problema, este 230 USD la voi .

PS> poti schimba SAS-uri de 2000E, daca nu calibrezi SAS-ul si nu-l montezi corect este egal cu ZERO .

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oky. pai atunci o sa iau unul nou si gata..ca am de gand sa tin masina. Ce sa zic...o sa desfac maine sa trag cu coada ochiului..nu ma bag sa fac nimic..vreau sa vad..daca are mult praf..etc..! Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ce faci pe acolo, ca trebuie desfacut airbagul si volanul. Vezi sa nu dai spira peste cap, ca se invarte usor. Cel mai bine lipeste o bucata de banda izolier pe ea sa fie in aceeasi pozitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand am desfacut volanul am prins spira cu surubul din volan pentru fixare si ca sa fiu si mai sigur am dat si o bucata de izolier.

@Dan-intai de toate scoate borna "-" sa nu te trezesti cu airbag-ul pe tine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista asa ceva, pune testerul pe masina si vei vedea ca spira e la 0 grade cu rotile virate in loc sa fie la cat este in realitate, sau altfel spus de ce la unii nu se intampla? Eu parchez cu rotile in toate directiile, nu s-a aprins nimic. La unii da SAS-ul eroare cand e cald afara, asta este una din probleme si e reala, la altii insa da eroare cand e rece afara(cazuri rare) iar la altii cand sunt rotile strambe iar asta cu rotile strambe e clara si testata de mine, la punerea contactului ai 0 grade dupa care cate grade sunt real dupa care se blocheaza la 720 grade sau pe acolo si da eroare, chiar daca ai rotile drepte si nu da eroare la rotirea volanului senzorul citeste aiurea si baga valori de genul 720grade, 600 grade si se blocheaza pe acea valoare .

IN mod normal nu trebuie sa dea eroare iar marea majoritate a S60-urilor nu au ANTI-SKID SERVICE REQUIRED in bord, asta in statistica reala nu din burta .

Eu personal am curatat vreo 2 SAS-uri si degeaba iar la unul chiar am umblat si la reglaj si degeaba tot nu merge . Hai ca in RO e mult praf da uite ca se strica si in SUA si in Germania .

@Dan, nu ai ce face cu SAS din demontari, e la ghici. Cumpara unul nou si ai rezolvat problema, este 230 USD la voi .

PS> poti schimba SAS-uri de 2000E, daca nu calibrezi SAS-ul si nu-l montezi corect este egal cu ZERO .

Sunt curios daca la xc90-ul mamei da rezultate o curatare. E foarte mult praf, (de fapt ciuciuleti de praf), frunzulite si alte "obiecte" sub ornamentul volanului. Am incercat sa suflu cu pistolul de aer prin zona aia...dar degeaba. Am ajuns la o concluzie: Ori e defecta, ori e mizerie ori o lipitura "rece" (dand eroare peste 17 grade C cand iau stanga de volan). La s80, are momente cand da eroare tot in partea stanga. Am impresia ca in momentul in care las rotile virate maxim la stanga ma mai trezesc si eu cu "anti skid".

ps: Totusi o curatare inainte de a schimba spira...merita. (asta cand o faci de unul singur). Macar ai "incercat" si nu ai mustrari de constiinta.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu aveti ce sa reparati de spira volan, trebuie cumparata una noua .

E destul de scumpa, dar nu se poate curati, nue bine ce vreti sa faceti, o puteti omori de tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tocmai a spus Bogdan mai sus ca a curatat 2 si fara nici un rezultat.Nu inteleg de ce o tot tineti cu curatatul, cand e buba internationala si nu una de Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tocmai a spus Bogdan mai sus ca a curatat 2 si fara nici un rezultat.Nu inteleg de ce o tot tineti cu curatatul, cand e buba internationala si nu una de Romania.

Si daca Bagdan zice sa sarim in cap ca numai asa se desfunda DPF-ul, trebuie sa-l credem?

Lasa omul sa o curete, ca oricum isi cumpara alta!

Dane, eu zic sa o lasi asa sa vezi cum se manifesta in timp!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate il stim cu totii,nu vorbeste din auzite sau sa se afle in treaba,plus ca problema curatatului s-a mai incercat si prin alte locuri fara succes.

Daca are chef de desfacut,sa desfaca,sa curete,n-are decat.Dar nu e rezolvare la problema lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit aici pe forum ca si-a curatat cineva spira la un xc90 si ca nu a mai dat eroare!! Parerile sunt impartite. Cand ai bani de una noua nu vad de ce nu poti sa o cureti/repari pe aia veche. Si asa e stricata.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andu iti multumesc pentru invitatie. Imi propun, daca va intalniti si saptamana viitoare sa vin si eu. Acum am un V40 de care sunt mandru.

Legat de aparitia mesajelor, am inceput sa caut pe net dupa ce intr-un an a aparut de 5-6 ori. Prin metoda pe care am descris-o imi aparea, atunci cand am testat, aproape mereu. De atunci au mai trecut ani si a aparut doar in aceasta situatie si foarte rar. Eu nu sunt specialist, e doar ce am observat pe o singura masina.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata luam noua! :smile: Deocamdata nu fac nimic...o sa vad in timp...dar am sucit azi volanul..stanga dreapta...de am transpirat...nu sa aprins nimica.. :smile:) ce sa zic...o sa vad mai pe parcurs...Multumesc tuturor pentru ajutor

Edited by Dan Lavric
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now