priest

Achizitionare S60

85 posts in this topic

Pai are si lant , ala nu se schimba , dar are si curea care se schimba la un anumit interval , pt motorul tau nu il stiu dar posibil sa fie undeva intre 180 -240 k .

Piesele le poti comanda de la colegii de pe forum Mc , roberto etc.

Eu as opta pt o curea continental ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motor ai ? (Cod motor)

Nu de alta dar in alta ordine de idei mai zicea cineva pe aici ca T2-ul de la D5204 are 2 turbine.Confunda cu T10-le de pe XC-uri (,D5244) iar T5 (D5204) are doar 150cp si nu vine pe S60.Ce este de litraj sub 2 are o turbina la diesel pina acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motor ai ? (Cod motor)

Nu de alta dar in alta ordine de idei mai zicea cineva pe aici ca T2-ul de la D5204 are 2 turbine.Confunda cu T10-le de pe XC-uri (,D5244) iar T5 (D5204) are doar 150cp si nu vine pe S60.Ce este de litraj sub 2 are o turbina la diesel pina acum.

FS 5251...163 cai

Pai are si lant , ala nu se schimba , dar are si curea care se schimba la un anumit interval , pt motorul tau nu il stiu dar posibil sa fie undeva intre 180 -240 k .

Piesele le poti comanda de la colegii de pe forum Mc , roberto etc.

Eu as opta pt o curea continental ...

Ce se schimba la 180K? cureaua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cureaua +role si pompa de apa ... la motorul meu d5244t13 se schimba la 180k , la 1.6d se schimba la 240k . Presupun ca si la al tau se schimba la un interval mare (nu clasic-ul 70k)

Cu lantul nu ai nici o treaba. Ele este intre cele 2 camshaft-uri motorul fiind 20 valve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit undeva in cartea service dar nu mai stiu daca la S60 sau XC 90. Dar spunea ceva si de intervalul de timp.

Gata... scria in aia de la XC 90...se schimba la 150.000 (s60, V70, xc70, xc90, s80) la motoarele 5 cilindri diesel. motor: D5244T4- D5244T7. Al meu motor nu apare. Daca se rupe cureaua asta e vreo problema?

Edited by priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Foarte mare.

Mda...deci axele cu came (are 2...asa cum a spus colegul Cristi ) sunt angrenate de catre arbore ... prin lant. Deci nu are ce sa se intample (sa indoaie supape...etc). Motorul meu are cod: D5204T2

Edited by priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nunu, are 2 came angrenate prin lant intre ele legate de un pinion si acela e invartit de curea

Daca nu stii sigur nr de km , schimba distributia si esti linistit.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nunu, are 2 came angrenate prin lant intre ele legate de un pinion si acela e invartit de curea

Daca nu stii sigur nr de km , schimba distributia si esti linistit.

Stiu nr. de Km. Vorbeam ca idee sa stiu ceva despre motorul asta. Atat. Ciudat...Am inteles ca ar avea un intinzator care daca se rupe cureaua elimina treaba cu supapele. Cum, nu stiu. Oricum sunt interesat de o schema pe care o caut de 2 ore si nu o gasesc.

Edited by priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca pe volvopartswebstore.com

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

120oookm -Distributia si auxiliara interioara iar la 60oookm auxiliara exterioara sau toate la max 10 ani daca nr de km nu este intrunit. Posibil sa mai ajustezi in minus km daca se circula des prin oras

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now