MagiCool

Problema Ambreiaj C30 1.6 benzina

11 posts in this topic

Salut,

De curand am intrat in posesia unui Volvo C30 2008 1.6 benzina.

Cu doua zile in urma am intampinat urmatoare problema:

In timpul mersului pedala de ambreiaja a devenit foarte moale iar la scurt timp mesajul "LOW BRAKE FLUID STOP SAFELY"

A doua zi am vrut sa duc masina la service pentru verificare insa dupa pornire nu mai puteam sa schimb vitezele, cutia ramanea blocata in treapata selectata inainte de pornire.

Dupa ce am completat lichidul de frana am putut sa pornesc masina, am urcato pe rampa si se observa scurgerea lichidului la imbinarea motorului cu cutia de viteze.

Masina are aproape 80.000 km, ambreiajul cupleaza destul de jos si nu lasa impresia ca ar avea alte probleme.

Am inteles ca este o problema generala recunoscuta de producator, m-as putea adresa reperezentatei pentru remediere?

Se pare ca in 2011 a avut loc un Recall legat de acesta problema:

http://www.vosa.gov....eText=Blank&tx=

Multunesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, te poti duce la reprezentanta ori poti lua legatura cu BogdanG aici pe forum. Ideea e...cand ai cumparat masina ai si testat partea mecanica, electrica, numarul de km? E dezamagitor cand vezi urmatorul inceput de mesaj: "Buna ziua, de curand am intrat in posesia unui Volvo C30....

Cu doua zile in urma am intampinat urmatoare problema/ probleme..."

Adica nu inteleg oamenii care inca sunt orbi si nu pricep ca masini din 2008 la 80 mii km nu prea exista. Daca mai este si import e clar ca e umblata si modificata. Atat de mult incanta numarul asta mic de km? Atat de mult incat sa spui lasa ca nu ma intereseaza ca huruie, baraie. Are 80 mii, a fost intretinuta, e "aproape full fara piele", etc etc. Apoi lumea vine pe forum, posteaza problema si cere parerea oamenilor care la randul lor se intreaba..." Ce a fost in capul lui?" Daca deschizi autovit-ul sunt 13 anunturi. Din cele 13 anunturi cel putin 10 sunt masini cu km aranjati si care ascund diverse probleme ascunse. Nu vreau sa inteleaga lumea gresit, scriu din prisma unui om care si-a permis sa cumpere un volvo abia la 160 mii km. Iar acum am 202 mii. Am pus anuntul pe autovit sa schimb/ vand masinia sa cumpar tot volvo, tot benzina dar facelift. Nu a sunat nimeni. Ba, chiar nimeni. Acum ca roman am 2 variante. Una , las masina asa si o tin la vanzare pana se gaseste careva destul de interesat ori daca nu direct km modificati, carte service modificata, istoric aranjat si cam asta e. Doar ca unii dintre noi suntem mai cinstiti si nu ne ocupam cu inselatul oamenilor. Mai empatizam si cu cel care ar fi interesat de masina pentru ca este posibil sa devenim colegi pe forum, apoi prieteni de intalniri auto, etc. Asta ca o paranteza. Revenind la problema ta..daca exista un recall la noi probabil fostul/ fostii posesor(i) ai masinii ar fi facut deja acest lucru. Raman la parerea sa-l contactezi pe BogdanG si sa-i faci o vizita la service. Toate cele bune.

Sent from my iPhone using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ioane este o masina pe benzina care a facut 13-14000 km pe an, ce ti se pare ciudat?

@MagiCool Cel mai probabil s-a spart rulmentul de presiune (membrana lui). Pentru schimbarea lui trebuie demontata cutia de viteze de pe masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MagiCool,

Salut,

Recallul respectiv s-a facut in UK, nu stiu daca au facut recall si in RO, partea cealalta ii ca la recallul respectiv si-au dat seama ca plasticul care conecta pedala de ambreaj si mechanismul de ambreaj se distorsiona sau se rupea, dar asta nu producea scurgerea lichidului hidraulic.

Dat fiind faptului ca pierzi lichidul hidraulic inseamna ca undeve pe traseu intre pompa de ambreaj si ambreaj undeva etansitatea este compromisa.

Fiindca scurgerea ii jos poate sa fie conducta sau slave cilinder/ rulment de presiune cel mai probabil, dar asta o sa afli cand o sa fie desfacut.

Sper sa nu am dreptate si sa fie dar o problema minora.

Edited by gfieraru
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca curge intre motor si cutie este clar de la rulmentul de presiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Multumesc pentru raspunsuri,

@nionut76 - sunt total de acord cu tine insa:

- am cautat aproximativ 3 luni pana am gasit acesta masina

- masina a fost achizitionata de unicul proprietar de la Primus Auto

- are istoric la zi (carte service / facturi / casco / verificare la Primus Auto inainte de cumparare)

- masina a fost vanduta in urama achizitiei unui V40 cutie automata

Nu sunt foarte surprins de defectiunea aparuta, tinanad cont ca masina a fost condusa de o doamna care a dorit sa treaca pe cutie automata.

Sunt foarte incantat de acesta masina si nu am vrut sa aduc o ofensa acestui brand.

Cred ca totul tine de modul de exploatare si intretinere a masinii.

O zi buna,

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un c30 din septembrie 2008 si inca nu are 50000 de km.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu odata problema asta si nici vorba de ambreiaj sau rulment de presiune. Ce-i drept, la S40. Pur si simplu s-a gasit un furtun desfacut sau pus prost. Cu putin timp inainte se facuse revizia ( la Primus Auto) si se schimbase lichidul de frâna si placutele. Vezi sa nu fie acelasi lucru, sau mai rau, acelasi mecanic...Asta era in anul de gratie 2007...

Edited by mariusdaniel
Ortografie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MagiCool, ai rezolvat-o?

eu am un c 3o din decembrie 2oo7. azi am patit fix acelasi lucru, dupa un drum pe A2, unde am rulat cu 13o... ambreiajul moale, nu mai intra in viteza. abia am intrat in bucuresti. sunt primul si singurul proprietar si, surpriza, @nionut76, am 49 d mii de km la bord...

ce fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic, rulment ambreiaj spart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat cutie de viteza la 1.6i asa ca orice e posibil .

Dacă e rulmentul nu e panica pt ca este pe original Fomoco în stoc .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now