12 posts in this topic

Salut!

Pornind de la titlu si etichetele subiectului, are cineva idee ce poate fi? Eu banuiesc ca poate fi vreun fir la masa, doar ca nu stiu la care se refera.

Simptome: 2000 rpm la relanti, iar in mers (ca inca merge) de cate ori apas ambreiajul se accelereaza singura tot pana la 2000 rpm, la pedalare nu accelereaza cu putere.

Mai scoate si un zgomot un pic altfel decat daca as fi turat-o eu (poate de necaz nu mai aud bine).

I-am curatat clapeta si EGR.

Cine stie va rog sa imi dea un raspuns din experienta.

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La o prima vedere pare a fi clapeta

P1221 - generic throttle response malfunction

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la un tester dedicat Volvo si revino cu eroarea interpretata specific pe volvo. Codurile cu P1 sunt specifice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica... generice :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica specifice, caracteristice fiecarei marci. Cele cu P0 sunt generice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codul este din 'gama' volvo, dar cel mai bine tot dice-ul spune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris la etichete ce se spune despre eroare: cylinder shut off exhaust valves short circuit to ground.

Edited by kurisuchian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa eroarea aia ai probleme cu clapeta de shut-off, de care s-a discutat in alt topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la un service si au descoperit ca injectoarele 1 si 4 nu functioneaza. Dupa un usor dat din umeri m-a sfatuit sa caut pe cineva care ar putea sa le curete. Eu mă gândesc să nu cumva sa nu functioneze din alt motiv.

Unde este acea clapeta de shut off?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe traseul de admisie la intrarea in motor. E ca un "Y" in care intra doua furtune groase si un conector electric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat! Clapeta de acceleratie era dusă! Multumesc pentru răspunsuri. Mi-a mers bine in prima zi , dar acum merge in valuri cand accelerez undeva intre 1500 si 2000 rpm. Nimic aprins in bord, si cu teama de a nu deraia de la topic voi incerca sa caut pe forum. PS: cand folosesc pilotul automat nu se simte.

Edited by kurisuchian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now