Madalinovici

probleme acceleratie 440 1.7 turbo

12 posts in this topic

buna ziua detin un volvo 440 1.7 turbo 120cp 1989 si de ceva vreme intampin probleme cu acceleratia si cu relantiu imi sta turat la 1000 intarzie acceleratia si cand accelerez brusc la 2500 de turatii incepe sa traga intrerupt si pusca pe toba am umblat cu el la mecanicii si cam degeaba un mecanic a mia spus ca e posibil sa fie de la supapa mers in gol relanti pentru ca daca scot mufa din el nu face nici o schimbare precizez ca asa am cumparat masina si vanzatorul a spus ca daca are putina benzina intrerupe acceleratia dar oricata benzina are tot la fel reactioneaza am facut schimb de distributie filtre bujii ulei cam tot ce tine de consumabile orice sfat e binevenit va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca te ajuta , dar fiind benzina ar trebui sa ai clapeta de acceleratie , care se murdareste se blocheaza agata (o spun din experienta cu un alt motor pe benzina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un update sa oprit masina in mers si nu mai porneste nicicum inca nu am apucat sa ma uit la pompa de benzina daca lucra sau nu dr cand pun contactu nu se aude sa lucre deci luni o dau jos sa o verific si sa incerc sa curat clapeta de acceleratie multumesc Cristi Muresan de sfat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eventual mai sapa pe forum sa vezi daca nu gasesti ceva despre testare, stiu ca nu se foloseste testerul DICE ci altceva.

Si poti da jos furtunul de alimentare si sa rogi pe cineva sa puna contactul sa vezi daca lucreaza pompa

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara si tie, Madalinovici si bine ai venit printre noi. Speram sa si ramai dupa ce-ti vei rezolva problema, chiar sa ne tii la curent.

Fa un strap intai la releul de benzina - de regula "cad" mai repede decit pompele. Si parca era si o siguranta pentru pompa de benzina la 440.

Cunoscatorii modelului ii rog sa vina cu lamuriri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Mie imi pare mai degraba o problema de aprindere dar verifica sub capota dupa cutiuta de autodiagnoza. Daca are asa ceva, putem incerca mai multe.

Ai aici indrumar de folosire, citeste tot topicul:

Share this post


Link to post
Share on other sites

An nou fericit tuturor! Am dat jos furtunul de alimentare de la pompa si intre timp ma ajutat un prieten care dadea la automat si nu venea nimic am dat pompa jos am pus un plus si un minus de la baterie direct pe pompa si nu face nimic din fericire am avut o pompa de bmw 520 functionala am verificat pompa cu fire functioneaza am montato in rezervor am dat la automat degeaba nu porneste am scos furtun de alimentare nu vine benzina am dat pompa jos am masurat cu aparat de masura daca vine curent cand pun contactu sau cand dau la automat si nimic zero intrebarea mea ar fii unde se afla siguranta si releu de la pompa de benzina?am gasit ceva sigurante si relee in opusul filtrului de polen dar nu are schita care de unde is dar leam verificat una cate una si sigurantele aleea erau bune va multumesc pentru raspunsurile date si pentru ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

"The relay panel is mounted just behind and below the headlight switch - actually right behind the diagnostic plug. Access to this relay is from beneath the dash. Remove the driver's-side under-dash flat plastic panel with a Torx screwdriver (T20) you only need to remove the three screws at the front edge). You should be able to access the relay from there."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub capota nu e nici un releu pentru pompa de benzina. Alea sunt pentru alte chestii.

Releul care il cauti e in spatele torpedoului, trebuie sa il scoti afara. Acolo gasesti 2 relee (unu e rosu) pe un soclu si o siguranta intre ele.

Poate te ajuta si schemele de aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc pentru ajutor am gasit siguranta de 7.5 in spatele torpedoului langa un releu care era arsa acum voi cauta si releu ca imi cupleaza pompa doar cand dau la automat dar porneste si merge masina trage turatia continu nu mai intrerupe decat acceleratia intarzie am sa curat sambata clapeta de acceleratie sper dupa sa se rezolve dar surubu care il are la clapeta ce face defapt ca o incercat un mecanic sa'mi regleze ceva de acolo dar cam nici o schimbare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

La surubul ala nu se umbla; regleaza CO2, e pentru gaze dar chiar nu se umbla acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate inchide se dezmembreaza masina Va Multumesc pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.