Fulgerica

Probleme Ambreiaj V40 2003

11 posts in this topic

Salutare.Cine ma poate ajuta in rezolvarea misterului de la V40-ul meu nr doi?Am schibat tot ambreiajul complet,plus discurile fata acum 8 luni cred,totul a fost ok pana mai cu 2 luni in urma cand a inceput cosmarul iarasi.In relanti imi zornaie ambreajul dar unul foarte insistent,daca fac 2-3 pedale si las usor sa revina sus se mai diminueaza zgomotul.Acum sunt sigur ca a cazut iarasi ori rulmentul ori volanta cea pe care am pus-o noua nouta ca si rulmentul.Dar ce ma macina este ca discurile fata cele schimbate in acelasi timp cu ambreiajul si etrierele fata sau ovalizat din nou pentru ca imi batae la franare de imi sare volanul din mana.Asa a fost istoria si cu 8 luni in urma,Deci ce ar putea fi de imi distruge toate cele mai sus mentionate?Sa fie pompa de frana?(care banuiesc ca e aceeasi si pentru ambreiaj)sau sa fie tulumba de la servo frana?Macar sa gasesc problema inainte sa schimb iarasi totul si sa se duca naibii iar.Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tind să cred că sunt incidente separate. Ce discuri de frână ai pus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Categoric nu exista o legtura intre cele 2 fenomente! Pentru ambreiaj ai pompa separata, nu aceeasi cu cea de frana!

Discurile se ovalizeaza din foarte multe motive! Defecte de fabricatie, incompatibilitate intre disc si placuta, ai dat intr-o balta dupa o franare mai lunga...

Despre firma nu stiu ce sa zic... mai nou se ovalizeaza orice disc(ATE,TRW, Ferodo, Brembo,etc.)... cert este ca ele sunt foarte sensibile primi 1000-2000 de km, timp in care trebuie umblat frumos cu ele...

Parerea mea despre ATE nu a ramas chiar cea mai buna avand antecedente repetate(partial si vina mea)+ tot ce am citit.. dar la acelasi stil de condus, la mai multe masini din gama VAG,PSA,VOLVO nu am reusit sa ovalizez disc+placute TRW.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce discuri si ce ambreiaj ai pus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine totusi ca te-a tinut 8 luni ambreiajul...

Se da un s40 - 2003, 1.9d, 102cp...aproximativ 300oookm la momentul respectiv.

-plec cu el pe strazi pline cu zapada, circul toata ziua cu el si miroase a ars, a doua zi cand ma duc la masina refuza sa intre in orice viteza mai putin tr.2...am zis "gata, ambreiajul este pa si la revedere are ceva km ", duc masina la service cu ambreiaj-rulment-volanta Sachs in portbagaj si las masina la reparat.

O iau a doua a zi, toate bune si frumoase pana cand ziua urmatoare stateam la semafor si auzeam o bataie ciudata, ca de volanta, apas ambreiajul dispare zgomotul, iau piciorul de pe pedala apare zgomotul.....

Zic in gandul meu ca nu e posibil ca un ambreiaj Sachs de 2000lei sa cedeze dupa 200km...ma duc la service, au constatat mecanicii ca de acolo este sursa zgomotului si a ramas masina la demontat.

Ma suna peste 3h sa-mi spuna ca volanta este defecta, avea nu stiu ce nituri sarite...de data asta comanda service-ul alt ambreiaj ( LUK ) il monteaza si merge fara probleme si in zilele de astazi dupa 8oookm.

A trebuit sa stau aproape 3 luni cu banii blocati in ambreiajul Sachs pana cand a fost verificat si reverificat atat in tara cat si la Sachs Germany. Concluzia de pe nota de constatare care a ramas la magazinul de unde am luat piesele a fost "defect de fabricatie". Ne cerem scuze.

Edited by Dinoco
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, LuK este și producătorul OEM, din câte știu. Nu știu sigur la pa'zeciurile din generația întâi.

Sachs să-și vadă de treabă și să facă amortizoare ! ;D

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer nu stiu ce natie de ambreiaj a fost.am montat la cipilika la iasi ambreiajul.el a comandat volanta noua placa de presiune si discul au fost ocazie rulmentul a zis sa il las asa ca era bun.am plecat din tara si la 2 sapt a aparut iarsi un zgomot la ambreiaj,am dat jos am luat rulment nou 120 euro si alt disc tot ocazie dar bun.dupa toate acestea a mers fara probleme vreo 40 000 km cred si apoi sa dus naibii iar.am zgomotul ca atunci cand erau toate praf in ambreiaj.se poate sa fac modificare de la volanta bimasica la volanta normala ca pe modelele pana in 2000?pentru ca sincer mai bine o dezmembrez decat sa schimb iarasi tot ambreajul la ea.pacat de motor,caroserie si interior la ea pentru ca arata bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer nu stiu ce natie de ambreiaj a fost.am montat la cipilika la iasi ambreiajul.el a comandat volanta noua placa de presiune si discul au fost ocazie rulmentul a zis sa il las asa ca era bun.am plecat din tara si la 2 sapt a aparut iarsi un zgomot la ambreiaj,am dat jos am luat rulment nou 120 euro si alt disc tot ocazie dar bun.dupa toate acestea a mers fara probleme vreo 40 000 km cred si apoi sa dus naibii iar.am zgomotul ca atunci cand erau toate praf in ambreiaj.se poate sa fac modificare de la volanta bimasica la volanta normala ca pe modelele pana in 2000?pentru ca sincer mai bine o dezmembrez decat sa schimb iarasi tot ambreajul la ea.pacat de motor,caroserie si interior la ea pentru ca arata bine.

Dar tu ai văzut piesele noi? Ăsta ți-o fi pus piese din dezmembrări... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu a fost noua am luat-o cu el din magazin 17 mil.eu am dat banii la casa.si am fost acolo tot timpul montajului.deci volanta a fost noua.ce nu am specificat este ca am tractat cu ea o platforma cu un alt V40 pe ea.deci ........sa fie de acolo oare?prea mare greutatea a fost pentru ca carligul de remorcare este de 1400 kg.(platforma 600 kg+1700 kg masina=2300 in urma ei).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că ți-ai răspuns singur la întrebarea cu ambreiajul: placă de presiune și disc ocazie + rulmentul vechi, după care rulment nou + placă ocazie.

Astea în mod normal se schimbă toate cu piese noi, preferabil la set, deci de la același producător, și atunci - exceptând defecte de fabricație sau montaj - țin sigur peste 40 k.

Ovalizarea discurilor n-are legătură cu ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles,dar in cazul acesta cred ca va deveni de vanzare pentru cine o cumpara cu ambreiajul asa sa il schimbe el.eu nu mai bag nimic in ea ca ma cam mancat de bani pana acum.Ii sta bine in spate pe terasa atunci pana va veni cineva sa o ia.Am alt Volvica acum un pic tunatel merge bine raman la asta sigur.Putem inchide topicul atunci.Mumltumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now