liviutlv

Posesor nou de S60

43 posts in this topic

Salutare

Tocmai am castigat licitatia pentru un S60 , 2011, D3, 163 HP din imaginile de mai jos.

Ce sfaturi aveti pentru mine la inceput de drum?

Cat costa o revizie la masinuta asta? Tocmai am sunat la VOLVO Bucuresti si mi-au cerut 1500 RON pentru revizie.

Se poate schimba limba din meniu in engleza?

Multumesc,

Liviu

post-8214-0-43820000-1431003990_thumb.jp

post-8214-0-45720000-1431003991_thumb.jp

post-8214-0-43961400-1431003992_thumb.jp

post-8214-0-44372800-1431003993_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Liviu,

Bine ai venit printre noi - felicitari pentru achizitie. Sa ai parte numai de bucurii si cat mai multi kilometri.

Revizia cam atata este - 1500 RON in mod normal, fara alte consumabile - la Volvo ma refer. Motorul este exceptional - 2L 5 cilindri aluminiu conceptie Volvo. Consum in Romania mediu cam 7.4 - cu oras Bucuresti. Se poate duce usor in 460 Nm / 180 HP.

Se poate schimba limba in ecranul principal din dreapta. Pentru schimbarea limbii in afisajul de la ceasuri sugerez sa apelezi la un dealer Volvo.

Daca ii faci reviziile la timp si cu ce trebuie, si ai grija de ea, si ea va avea grija de tine si nu iti va parea rau - iti va oferi o placere deosebita la condus. Atat din partea mea ca sfaturi de inceput.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia in alta parte este cca 1000 lei cat despre motorul exceptional de 2L nu pot spune decat ca sunt probleme cu garnitura de chiulasa si cateodata mai ia foc DPF-ul, in rest de consumat consuma cat un D5 .

Limba se poate schimba si in alta parte .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan.. Cum se manifesta problemele descrise de tine mai devreme?Masina e cumparata din Belgia, deci banuiesc intretinuta. Inteleg ca ma poti ajuta cu schimbarea in lb engleza? Daca da la ce pret?

Maverik de principiu as vrea sa apuc pensia cu masina asta . Ms de sfaturi oricum . La Tucson cu piese originale mi s-a cerut tot cam in jur de 1300-1400 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Tocmai am castigat licitatia pentru un S60 , 2011, D3, 163 HP din imaginile de mai jos.

Ce sfaturi aveti pentru mine la inceput de drum?

Cat costa o revizie la masinuta asta? Tocmai am sunat la VOLVO Bucuresti si mi-au cerut 1500 RON pentru revizie.

Se poate schimba limba din meniu in engleza?

Multumesc,

Liviu

Sa o stapinesti sanatos.Iti trebuie sa zicem un stage zero care la diesel este un pic mai altfel decit la benzinar in ideea ca spui ca o vei tine mult timp de acum incolo.Schimbarea limbii este un moft inainte de a vedea problemele majore ce pot sa apara dupa peste 160ooo de rulaj.In fond ce consideri ca e mai important sa faci din punctul tau de vedere acela sa il incepi :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia in alta parte este cca 1000 lei cat despre motorul exceptional de 2L nu pot spune decat ca sunt probleme cu garnitura de chiulasa si cateodata mai ia foc DPF-ul, in rest de consumat consuma cat un D5 .

Limba se poate schimba si in alta parte .

De ce trebuie sa speriati omul - de unde stiti voi statistic vorbind ca sunt probleme cu asa ceva? Daca a fost o singura problema cu un singur motor inseamna ca deja este o statistica?

Ati avut voi EXACT aceste motoare - 5 cilindri 2L diesel din 2010? Sau aveti motoare de 2.0 diesel vechi de 10 ani pe masini?

Masina are 160.000 km si se pare ca e functionala. Eu am avut acest motor cu tuning cu tot si nu am avut niciodata aceasta problema. Consumul depinde de stilul de condus si aglomeratie, insa ca si consum este cu 0.5 - 1 L / 100 km sub D5 - am avut ambele motoare.

Doamne fereste sa isi ia cineva o masina si sa caute sfaturi pe aici - il faceti sa planga inainte sa vada masina. Va pricepeti de minune sa stricati bucuriile oamenilor, si pe gratis pe deasupra.

Edited by maverick
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] as vrea sa apuc pensia cu masina asta . [...]

Noi te credem, însă nu-ţi ştim vârsta... poate urmează să ieşi la pensie în septembrie... ;D

Serios vorbind, ce revizie îţi trebuie?! Nu poţi tu cumpăra uleiul şi nişte filtre şi să le schimbi?! Chiar îţi imaginezi că mai şi verifică cineva ceva pe-acolo?

Mav, maşina are 160000 km pe bord. E din Belgia...

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Heim,

Tocmai de asta inclin sa cred ca a fost intretinuta cum trebuie pana acum - este pe leasing operational Arval - este in interesul lor sa o intretina corect tinand cont de faptul ca dupa expirarea contractului scot bani suplimentar din vanzarea ei.

Judecand dupa nr. de km, a facut 40.000 km / an - daca ar fi avut ceva probleme ar fi facut pana acum.

Liviu bucura-te de ea si intretine-o cum trebuie conform cartii de service si cu materialele recomandate - ulei, filtre cum scrie in carte - si nu vei avea probleme cu ea. Avem membri aici care intretin masinile conform cartii si au peste 250.000 km fara nicio problema.

Te asteptam sa ne intalnim sa ne arati masina ca sa avem motiv sa ne cunoastem si sa vezi cu ce ne ocupam noi de fapt - suntem si din astia pe forum, care facem mai mult decat sa povestim de masina in sine - o folosim ca mijloc pentru altceva mult mai important.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] peste 250.000 km fara nicio problema. [...]

P-asta n-o mai cred... ;D
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mav sunt putini cei care isi permit un S60 nou si care mai intra si pe forum, sa posteze. Masina ta, nu a "cunoscut" decat reprezentanta odata pe an si atat. Spre deosebire de tine, Bogdan lucreaza intr-un service si s-a axat pe Volvo. El se loveste zilnic de ele si poate sa fcaa o statistica.

Statistic vorbind, 75% din cei care posteaza una sau mai multe probleme pe forum, intra, obtin informatii si dispar, fara a mai spune si rezolvarea, sau care a fost problema pana la urma.

Sa-mi aduc aminte de posesori de S60 care au schimbat 2-3 yale + manere in garantie, ca nu se mai deschideau usile? De posesori de XC60 care au schimbat cate 2-3 curele de accesorii in garantie si inca 2-3 dupa, ca se rupeau la 20000 de km?

Mai era cineva, care a schimbat o planetara in primii 5000 de km, la un S60 nou!

Cei care posteaza pe aici, suntem noi, cu rable de 10-15 ani, pe care incercam sa le raparm in fata blocului si nu se mai merita sa mergem la reprezentanta (comparand pretul masinii, cu pretul reparatiei).

Masinile de la Roche, cum sunt intretinute? Eu am vazut/ analizat 3 pana acum si singura care era cate de cat ok, era "cheala" si fara taxa platita. Celelalte 2, erau de dus la remat! Masini de firma, in leasing "intretinute"

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor, multumesc de raspunsuri.

Acum sa va iau pe fiecare in parte.

1: Inainte de VOLVO am avut un Peugeot 307/2006 1.6 benzina, luat la 50.000 km reali din Romania. Acum l-am vandut cu 77.000 km si nu am facut decat reviziile la el.

Mai am un Hyundai Tucson, 2007, 2.0d, 4x4 care l-am luat la 134.000 si in care am bagat circa 2000 de euro pe putin pe langa revizii. La ultima revizie la Hyundai dealer mi-a cerut in jur de 1300 RON.

Morala: Sper sa am noroc de masina cum a fost Peugeot-ul, de care toata lumea s-a ferit si acum a ajuns la tata socru.

2: Masina este cumparata de pe CARXP , locul de unde le cumpara majoritatea samsarilor, le dau km inapoi si le vand ca noi. Eu am preferat sa o vad asa cum e , patata, zgariata, etc, decat sa am alte surprize.

3: Am luat deja legatura cu un prieten care lucreaza intr-un magazin de piese auto, i-am dat seria de sasiu, astept oferta de pret pentru revizie + distributie. Nu le comand pana nu vad cartea service, dar ma pregatesc sufleteste.

4: Acum ma chinui sa aduc masina: Ca idee Belgia e nasoala rau ca numere provizorii. 100 Euro verificare tehnica obligatorie , 250 Euro numere+ asigurare. Am gasit varianta pe platforma, mi-a cerut 500 Euro pana la Ploiesti. E ok parerea mea.

5: Dupa cum vedeti trebuie sa-i iau huse avand in vedere culoarea scaunelor. Aveti recomandari unde pot gasi ceva de calitate?

6: M-am uitat pe Mobile dupa acelasi model si e una la vanzare cu 300.000 km , deci se poate ajunge si acolo.

Ma bucur sa vad ca grupul Volvo este activ, si ca idee, faptul ce m-a determinat sa aleg Volvo este urmatorul:

Conform studiilor facute in 2013 si 2014 prin Germania si mai nou prin Romania, proprietarii cei mai multumiti dintre toate marcile de masini , sunt cei de VOLVO.

Asta cred ca spune destul de multe.

O zi buna va doresc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vei avea noroc ,stai linistit.trebuie sa o bibileasca cineva pe indelete ,mecanic vorbind sa vezi ce si cum ,dupa care te va tine mult si bine daca o ingrijesti.Ti-o vindea si un samsar exact cum este dar mai plateai tu Tva -ul si comisionul de licitatie :smile: Aveai tot aceeasi masina fara modificari insa trebuia sa ii cunosti.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cineva cu S60 din Ploiesti? A mea mai dureaza pana vine si sunt curios de niste chestii. Ciudat e ca am cumparat masina asta ca si cum as fi cumparat un televizor de pe EMAG :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Nu stiu cu S60 modelul tau, insa eu iti pot raspunde cu drag. Cu S60 model anterior este iulirx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Liviu , am un s60 d3 2011 achizitionat in ianuarie anul acesta. Daca ai vreo intrebare sunt aici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuzati offtopicul...

La concursul VOLVO ,de acum ceva ani,ce motor aveau pe masinile de plimbat?Tot asta de 2 litri sau era ala de 2.4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Liviu , am un s60 d3 2011 achizitionat in ianuarie anul acesta. Daca ai vreo intrebare sunt aici :smile:

Salut,

Cat te duce o revizie?

La ce consum sa ma astept?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima si singura revizie pana acum constand in filtre si ulei m-a dus in jur de 6-7 milioane nu mai tin minte exact, dar a fost facut la un service mic de cartier unde am stat numai langa ei pana au terminat, per total am fost multumit!

Am luat masina cu 157000 km , adusa din Luxemburg , am avut la ea istoric si carte service insa nu reiesea de nicaieri ca ar fi fost schimbata distributia asa ca m-am dus la Primus unde m-a costat in jur de 30 de mil distributie+placute frana spate+ curea alternator+un semnalizator oglinda care era spart. Desi am citit multe posturi negative despre ei , am ramas impresionat de profesionalismul lor. Daca as fi schimbat distributia la serviceul de cartier probabil m-ar fi costat mai putin dar nu aveam garantie . In ceea ce priveste consumul eu am cutie automata si sigur am un consum mai mare decat tine : am scos si 5,9 in exterior si in oras in jur de 8 cred, cel mixt ajunge la 7,5 dar sincer nu prea sunt atent la consum. Sper ca ti-am fost de ajutor! Iti zic in mod sigur ca ai facut alegerea corecta in privinta masinii ! You will love it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am service-uri bune in zona unde sa pot face schimbul de distributie, oricum voi merge la Primus pentru o diagnostica si un update de soft. Stie cineva daca ala se face contracost?

In privinta consumului nu ma astept la mari surprize, Tucsonelul imi ia acum in jur de 7 la ext si 9-10 in oras, dar asta pentru ca i-am pus anvelope mai late.

Voi ce anvelope recomandati pentru S60?

Cattani, cati km ai acum cu masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am fost la Primus aveau oferta la revizie era inclus si update soft, fara revizie este contra cost probabil. Am 163000 km acum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha.....exact atat are masina care am cumparat-o eu.

Sper sa ma tina macar pana la 250.000.

Ce dimensiuni ai la anvelope?

Recomandari ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

235/45/17 . De iarna Nokian si de vara Goodyear, asa am avut si la vechea masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat ulei ,filtre, plus update soft ...si verificare masina ..total ...cost 1587 ron..din care manopera 427 ron ..cam astea sunt costurile la vovlo s60 d3 2011 ,20l, 5 cilindri...la Todorut TM.

Edited by Vyc7
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyc7 sa inteleg ca Tm inseamna Timisoara?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,exact Timisoara la dealer Volvo ...atat am platit eu .acum o luna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now