liviutlv

City-Safety -test

17 posts in this topic

Salutare,

Ma gandeam sa va anunt ca am testat City Safety pe al meu Volvo, folosind in mod evident o patura.

Merge! Si daca nu ai centura, ai toate sansele sa zbori prin parbriz!

Bafta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testul a decurs asa:

2 prieteni

1 bucata patura.

I-am pus sa tina patura fix in fata masinii la o distanta de 2 metri.

Am bagat in viteza I, si am lasat-o sa mearga.

A mers un pic, si la un moment dat o frana brusca. Dar brusca nu gluma.Mesaj in bord: Car has been stopped by City Safety.Nu am avut centura pusa, si am facut cunostinta cu plafonul un pic, eu fiind mai inalt .

La testul 2 am pus centura. Frana la fel de brusca, Mult mai bine cu centura.

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu, pana la 60 km/h

LE: 30 km/h "responds to vehicles at a distance of up to six metres and is active at speeds of between 4 and 30 km/h."

Edited by paunionutz
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca de la o viteza in sus nu se mai garanteaza oprirea 100% ci doar limitarea efectelor coliziunii prin reducerea cât se poate de mult a vitezei. Asta o face si un sofer atent la drum, desigur. Oricum, e bine ca se face ceva si pentru neatentiile inerente sau pentru situatii neprevazute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu va jucati cu City Safety fara centura - la 30km/h zbori prin parbriz.

Ultima generatie de City Safety este mult mai performanta, insa din ce stiu eu: la diferenta de pana la 30km/h evita total impactul, iar intre 30-50 km/h atenueaza foarte mult - evident depinde de carosabil, anvelope etc.

Din acest motiv a aparut Collision Warning si ACC - ca sa extinda City Safety pana la 200 km/h.

De asta e bine sa ai pachetul de Driver Support, sau mai nou in generatiile noi Intellisafe - te scoate din multe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In orice caz, e bine de stiut ca functioneaza asa cum este descris in cartea masinii.

De altfel nu cred ca ar fi bine sa nw bazam doar pe city safety!

Per total: o tehnologie buna !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Dupa experienta mea city safety intra si la bariere daca te apropii prea repede (cel putin la modelul cu driver support si adaptive cruise control)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

City Safety intra si la bariere intr-adevar :smile:. Dupa parerea mea, la fel intra si cu/fara Driver Support + ACC - indiferent de viteza intra CW (daca este activat si respectiv setat ca sensibilitate - distanta mare, medie, mica) iar daca ai ACC activ atunci intervine ACC indiferent de viteza.

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asta cu barierele nu e chiar placuta. Mai ales pe autostrazile din Franta, la punctele de taxare :(((

Din cate stiu eu, pana la 60 km/h

LE: 30 km/h "responds to vehicles at a distance of up to six metres and is active at speeds of between 4 and 30 km/h."

28 Mph:

Ce tacaniti :))):

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am testat si eu azi City Safety si nu mi-a dat niciun rezultat.Am pus in fata o folie gri ce acoperea toata masina pe inaltime si latime si nu s-a oprit.In dreptul senzorului era curat si nu stiu care sa fi fost cauza ca am incercat de mai multe ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iei piciorul de pe acceleratie sau calci ambreiajul, am impresia ca nu mai functioneaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

City safety recunoaste forma la autovehicule si oameni (omul trebue sa fie de cel putin o inaltime nu mai tin minte excat inaltimea)

CIty safety intra in actiune daca crede ca masina o sa aiba coloziune cu un pedestrian sau alt autovehicul, daca soferul apasa ambreajul sau frana atunci se dezactiveaza si parca masina trebue sa aiba o anumita viteza minima ca city safety sa se activeze.

In principiu city safety reduce impactul cel putin la modelele vechi cum ii si al meu din 2011.

Daca vrei sa incerci cum functioneaza, ia un burete, trebue taiat in forma unui om (as zice ca cel putin 150 cm inaltime) , incercat de a lovi cu masina la 30 kmph cu piciorul pe pedala de acceleratie.

S60-ul meu are adaptiv cruise control si driver support ca sa fie activ viteza masiniii trebue sa fie peste 40 mph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei mai trebuie sa fie si ceva reflectorizant pentru masini - numarul de inmatriculare. 

Asa cum a spus colegul Gfieraru mai sus, City Safety ar trebui sa opreasca masina la diferente de viteza mai mici de 30 km/h, iar pana in 50 km/h sa limiteze foarte mult impactul. La oameni daca nu ma insel inaltimea minima este 80 cm, insa mai nou ultimele generatii parca nu mai au limita de inaltime - se aplica la fel si la biciclisti. 

ACC pleaca de la 30-40 km/h in varianta cu cutie manuala si (de) la 0 pe cutie automata - din motive lesne de inteles. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update la test: Am vrut sa parchez mai aproape de un gard viu, si a intrat in functiune. Frana completa.

Sper totusi in trafic sa nu am nevoie vreodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In trafic mi-a intrat mie de doua ori city safe, este bun )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now