yachtmanblue

Achizitie S60 SH - informatie

61 posts in this topic

Buna ziua,

De mai bine de o luna incerc sa achizitionez un Volvo S60 la mana a doua de pe site-urile din Olanda sau Belgia si am am pus ochii pe o masina insa apare o "sarma" ceva suspect si am rugamintea daca puteti sa ma ajutati sa imi ziceti daca face parte dintr-un sistem anume din porbagaj. Poza mai jos. In momentul in care voi fi fericitul beneficiar voi reveni si cu pozele, eventual diferite informatii despre masina.

Va multumesc pentru raspunsuri.

post-8471-0-29854900-1437989637_thumb.pn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este de la sistemul de rabatare a banchetei din spate,sper sa nu gresesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

De mai bine de o luna incerc sa achizitionez un Volvo S60 la mana a doua de pe site-urile din Olanda sau Belgia si am am pus ochii pe o masina insa apare o "sarma" ceva suspect si am rugamintea daca puteti sa ma ajutati sa imi ziceti daca face parte dintr-un sistem anume din porbagaj. Poza mai jos. In momentul in care voi fi fericitul beneficiar voi reveni si cu pozele, eventual diferite informatii despre masina.

Va multumesc pentru raspunsuri.

Salut,

Acea sarma nu are ce sa caute acolo, in pozitia aceea cel putin.

Inca ceva: atentie la km si la garantie / post-garantie.

Succes cu achizitia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Multumesc pentru raspunsuri. E un site de licitatii on-line si nu poate fi vorba despre garantie. Masinile sunt la final de contract leasing sau leasing operatiunal si sunt valorificate. Pe langa sarma asta vad ca si carpeta are o taietura in partea stanga ceea ce ma face sa cred ca ceva este in neregula. Cautam alta. Abia astept sa o gasesc pe a mea :) si daca o sa mai am intrebari voi mai apela la expertiza voastra ca si detinatori al acestui model de volvo.

O zi placuta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Oricand cu mare drag - ai grija atunci la numarul de kilometri - s-au mai auzit cazuri cand in momentul cand au dus-o la dealer au iesit si cu 100k km mai multi din service - de fapt cei reali.

Alternativ, ar merita poate sa cauti o masina SH si la dealerii din Romania:

- ai posibilitatea sa o iei cu garantie, chiar daca este SH

- ai garantia de kilometri reali.

Mult succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia ti in calcul încă 1000E pe langa pretul masinii pentru întreținere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se prezinta un S60 D3 la 185 000 km lund in calcul un scenariu ideal cu revizii facute la timp ? Flotelor de obicei li se face revizia la timp si doar la reprezentanta, modul de utilizare a masinii e o loterie asta nu se poate afla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasta este masina pentru care am licitat si am castigat in prima faza. A doua faza este sa vedem daca proprietarul imi da sau nu masina in termen de 48 ore din pacate. Este aceeasi masina cu portbagajul prezentat in prima postare. Masina are 185000 km rotunjit.

post-8471-0-33091100-1438091406_thumb.jp

post-8471-0-98061300-1438091408_thumb.jp

post-8471-0-30341900-1438091412_thumb.jp

post-8471-0-17389100-1438091415_thumb.jp

post-8471-0-87893600-1438091417_thumb.jp

post-8471-0-14381200-1438091421_thumb.jp

Edited by yachtmanblue

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate mitul cu flotele super intretinute a cam disparut. Ai de a face cu soferi de toate categoriile. Sunt femei care nu se pricep, care nu umbla la ulei decat cand se strica masina si nici atunci chiar. Am vazut si auzit cazuri de oameni de vanzari care avand volvo pe mana dat de companie nu aveau timp sa se duca cu masina in service avand sarcini trasate pentru rezolvarea unor probleme in companie. Au trecut de revizie cu cel putin inca o revizie. Dealerul le-a comunicat ca au pierdut garantia dar ei au folosit masina mai departe. Conteaza foarte mult de la ce companie de leasing operational sunt aduse masinile. Si ca la orice produs ai acolo un termen de exploatare, o durata. Dupa un anumit nr de km trebuie sa te astepti ca pleci la drum si nu mai ajungi la destinatie.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect adevarat ca, in definitiv, orice cumparator de sh isi asuma un risc. Este o loterie, insa pentru o persoana ca mine, care nu isi permite aceasta masina noua si si-o doreste, sh-ul este singura varianta. Luata de la un operator de flote ma face sa cred ca am sanse mult mai mari ca masina sa fie intocmai cum o prezinta, km, daune, etc., decat daca as lua de la un samsar care probabil tot asa o achizitioneaza dar ii mai da km inapoi sau o cumpara pe o firma naspa si nu plateste tva-ul, existand probabil riscul sa imi bata anaf-ul la usa. Totusi sper sa nu ai dreptate in privinta acestui s60 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate mitul cu flotele super intretinute a cam disparut. Ai de a face cu soferi de toate categoriile. Sunt femei care nu se pricep, care nu umbla la ulei decat cand se strica masina si nici atunci chiar. Am vazut si auzit cazuri de oameni de vanzari care avand volvo pe mana dat de companie nu aveau timp sa se duca cu masina in service avand sarcini trasate pentru rezolvarea unor probleme in companie. Au trecut de revizie cu cel putin inca o revizie. Dealerul le-a comunicat ca au pierdut garantia dar ei au folosit masina mai departe. Conteaza foarte mult de la ce companie de leasing operational sunt aduse masinile. Si ca la orice produs ai acolo un termen de exploatare, o durata. Dupa un anumit nr de km trebuie sa te astepti ca pleci la drum si nu mai ajungi la destinatie.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ioane... iar dai exemple aiurea. Eu am un prieten care conduce un Renault Kangoo, iar cand trebuie dusa in service, o lasa in firma, i se da o alta masina sa mearga cu ea si de asta se ocupa parcul auto sa o duca si sa o aduca. La mine la firma (unde avem gunoaie de masini), eu duc masina in service si iau alta. Intr-o companie, pe langa oamenii de vanzari exista si alti oameni cu functii mai putin importanete, care se pot ocupa de astfel de probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ai noroc sa o aduca in 48 de or eproprietarul si apoi s ao stapanesti sanatos si fara incidente!

Legat de noroc,in ziua de astazi poti lua masina noua si sa te lase cu ochii in soare asa ca...

Ce pret ? Poti sa0mi spui site-ul as vrea "sa arunc un ochi"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am primit masina. Mai insist. Trebuie sa existe undeva si S60-ul meu. :)

Total cu taxe si transport pana in Romania 12 000 eur. Nu pot licita decat dealerii auto, comerciantii de masini etc. pers. fizice nu.

Site-ul se regaseste in poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o firma in Galati care se ocupa de achizitie si transport. Achizitie de pe carsontheweb.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,am un volvo S60 rdesign an 2011.1.6 ,se poate vede temperatura la apa si cum?

Edited by holguin28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

@holguin28

Daca doresti sa intrebi daca arata pe bord temperatura raspunsul este nu, si eu nu stiu nici un meniu ascuns prin care sa verifici.

La S60 MY13 se poate seta clusterul pe race si acolo arata si temperatura lichidului de racire.

Raspunsul la intrebarea de mai sus este ca se poate verifica foarte usor temperatura lichidului de racire cu tester prin OBD sau un termometru in lichidul de racire in vasul de expansiune.

Edited by gfieraru
Adaugare recipient.
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Tot incerc sa imi gasesc S60 ul meu si nu reusesc. Ajutati-ma cu cateva pareri privind masina de mai jos, in special asupra tapiteriei, cat este de pretentioasa la intretinere si cum se comporta in timp. Masina are un pret de 12500 euro , motor de 1.6 si 142000km, Belgia. Orice parere este apreciata.

 

Multumesc,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Capture1.PNG

Capture2.PNG

Capture3.PNG

Capture4.PNG

Capture5.PNG

Capture6.PNG

Capture7.PNG

Capture8.PNG

Capture9.PNG

Capture10.PNG

Edited by yachtmanblue

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Tapiteria este pe cat de frumoasa pe cat de pacatoasa - daca este textil - detailing este necesar pentru protejarea ei. 

Pana acolo, mai bine ia VIN si verifica km - daca este masina de leasing atunci ar trebui sa fie tot istoricul acolo, cu tot cu revizii. 

Din ce am vazut eu, masina e fara Driver Support, cutie manuala, cu ecran pe 7" - mi se pare cam mult, la km astia - mai bine gasesti in Romania. 

 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ce faci cu olanda si belgia, ca azi a venit un baiat cu DOUA masini saracul, ambele de Olanda. Una lovita si reparata, la 86.000km, si cu eroare "din viitor" la 190.000km, si cu a doua la 106.000km, data cu mai mult bun simt inapoi de la 187.000km (ultima eroare) si cu probleme la 3 din 4 injectoare.

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari , a venit vremea sa schimbe mama masina , si m-am gandit la un v60 / v70 d5 215 cp , si as dorii niste sfaturi , ce am gasit prin germania , se invart in jur de 200 000km , sa caut ceva mai scump si cu km mai putini ? Cam ce probleme apar la acest motor , pot aloca in buget de 20.000 maxim , am gasit pe mobile.de masini cu 13 000-15 000 euro . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare dragi forumisti.Sint fost proprietar de V50 de care am fost foarte multumit timp de 4,5 ani.

Ma bate gindul sa cumpar un s 60 2012 cu motor de 2 litri 163 cp dar nu stiu mai nimic despre el si as vrea sa imi

spuneti daca se poate :

1 Ce provenienta este?

2 Filtrul de particule este ca la v50(adica cu acel aditiv)?

3 Distributia la cit km.se schimba prima data?

4 Ce probleme au in general aceste motoare si daca sint mai costisitoare decit 2.0D?

5 Citi litiri de ulei intra in motor?

Edited by dann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor Volvo generatie mai noua ,DPF "uscat" ca orice Volvo 100% si in rest doar atentie  de unde cumperi si la ce rulaj..Saltul este mare de la ce ai avut la ce vrei sa cumperi si asta spune multe finaciar vorbind despre intretinere .

Indiferent cit de mult te-ai agita la MY2012 NU poti gasi ceva care sa ruleze fara probleme (cit de minore ar fi macar) 2,3 ani intrucit nu cumperi de noua masina.

Odata ce cumperi o masina care nu are carte tehnica dovedita  real la reprezentanta   ,de indata  treb sa ii faci distributia ,eventual auxiliara daca se cere,care sa fii linistit iar de rest nu vad ce sa te mai preocupe ,vezi ,ulei motor sau alte consumabile.:)

In general ,daca de rest merge bine , te vor "anunta" in timp piesele care cer sa fie schimbate pe parcurs

 

 

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.motorul este volvo

2.nu 

3.180 000km 

5.6l aprox ulei 0-30 a5 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now