Cristian Olimpiu Moldovan

Mers in 2 pistoane! / ECM defect?!

12 posts in this topic

Salut, poate ma ajuta careva cu sugesti. Detin un Volvo S40, fabricatie decembrie 2004, motor 2.0d, 136cp.

Saptamana trecuta "am ramas fara pedala de accerelatie", fara sa imi apara eroare in bord. Am oprit motorul si abea l-am mai pornit, dar nu trecea de 1300 turati si trepita urat de tot. Pornea in 2 pistoane(pistonul 1 si 3, functional, dar 2 si 4 nefuctional)verificare prin scoaterea mufelor de la injectoare. Am zis ca s-au dus injectoarele, desi nu dadeau nici un semn de oboseala inainte. Am dat toate injectoarele jos si le-am dus la verificat, prin minune toate injectoarele sunt in parametrii. Montez dupa verificare injectoarele sus si speram ca "minunile sa continue", dar ghinion, masina pornea ca si inainte. M-am apucat sa verific toata instalatia electrica de la injector pana la ECM, fara a vedea fir puscat sau camasa deteriorata. Cand ajung la ECM, am stupoarea, sa constat ca a fost cumparat SH(fiind marcat).

Am uitat sa mentionez, am pus un tester pe masina(Autocom) dar nu lasa sa ma conectez pe motor, acelas tester a functionat acum 2 luni.

Am dat ECM la un electronist, neavand alta solutie momentan si astept setinta.

Poate ma ajuta careva cu alte idei inafar de cumparat ECM nou.

Multumesc anticipat domnilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai scos mufele electrice ale injectoarelor cu motorul pornit, e cam nasol. Unde ai invatat sa faci asa un test? crezi ca e benzina sa-i scoti fisele la bujii? Apar erori care nu se sterg la reconecterea injectorului.

Nu stiu de unde esti, dar cauta pe cineva cu Vida -Dice, ca altfel nu-i dai de cap. Vezi ca exista un topic cu cei care poseda un astfel de tester si softul necesar, din diferite zone ale tarii.

Succes.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asa am patit si eu cu fosta masina,ca si a ta Cristian si la fel am fost la niste "meseriasi" care au facut exact ce zici tu cu scos mufe de la injectoare cu motorul pornit si diagnostic de injectoare defecte. Am plecat de la "meseriasi" si m-am dus la Mecanicul meu si rezolvarea a fost stergerea erorilor si schimbat nu mai stiu ce siguranta. Oricum simptomele erau aceleasi,nu trecea de 1300rpm si trepida.

Parerea mea,schimba si tu "meseriasu" si du-te la un mecanic(cu M mare).

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te crezi cu dacia hombre?Mi mila de masina ta.Vorbeste cu Larhau sa ti puna masina pe tester original nu porcarii care teoretic merg pe toate masinile.Acia nu merg.Parca vad ca dupa asta iar apar vorbe ce masina proasta ii volvo ca nu i dau de cap.

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Vita_Fresh, incerc sa dau de unul, provin dintr-un oras mic ca si dimensiuni, si toti sunt meseriasi cu "m" mic, si de aceea am postat problema pe forum, cu speranta de a gasi unul Mare, si nu pentru a fi criticat. "Tampeni" facem toti in viata si nu conteaza varsta, in fond sunt doar oameni, dar "i can live wiht that".

Mersi Thor, l-am cautat pe forum ar am omis faptul ca "l" ii defapt "L". Sper sa o pot face macar provizoriu sa pot fugi pana in Sebes.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asta a fost povestea mea

Edited by m7an9u
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relativ asemanatoarea tampenie am facut si eu, m7an9u, doar o mica diferenta, pe mine m-a lasat in timp ce ma deplasam cu masina. Nu ca as fi verificat eu asa de plictiseala. Si culmea dupa ce am scos mufa de la injectoarele functionale acelea tot functionale au ramas.

Offtopic am fost la o diagnoza la reprezentanta acum ceva vreme, cauza EGR blocat mecanic de la fostul propietar si din lipsa de interes/cunostinte despre eroare, au scos un A4 de erori.In lista de coduri mi-ai gererat si ceva cod CEM... In topicul deschis tot de mine, "LIMP MODE" erau toate codurile date de ei.

Urma ca weekendul asta sa caut un posesor de Vida relativ aproape de domiciliu, dar nu am apucat. Din cauze necunoscute,momentan, 2 injectoare nu comunica

Acum tot ce ramane ii sa dau de un Mecanic care sa o puna pe picioare.

Edited by Cristian Olimpiu Moldovan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iese c301= ecm reload , doar la volvo . Succes !!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea are timp de intrat pe forum dar daca vrei iti dau nr lui pe PM sa discuti cu el.Sper sa mai aibe functional testerul ca a avut probleme cu el.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, a rezolvat cineva problema asta?? si eu am patit la fel, am scos mufa in timp ce mergea si cu tester autodata nu am reusit sa intru pe injector, nu se conecteaza. Va rog sa ma ajutati, multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simplu cauti pe cineva cu tester vida dice si apoi poti sa faci un plan de bataie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now