Sign in to follow this  
Followers 0
volvo s40 2007 1.6 D

Euro 3 sau Euro 4 ?

17 posts in this topic

Va salut am si eu o intrebare , am incercat sa i caut raspunsul singur dar imi cam da cu virgula ...Un Volvo S40 1.6 D , 109 cp , din 2007 cu filtru de particule , poatea sa fie euro 3 ?Sper ca gasesc raspunsul aici , va multumesc !

Edited by volvo s40 2007 1.6 D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Salut..Este doar un motor problema ,E4:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mentionez ca nu ma pricep la masini/acte, am fost astazi sa depun cererea de plata a taxei pt mediu si am avut nefericita surpriza sa mi se spuna ca masina este Euro 3 ; am cautat masini cu acelasi motor ssi acelasi an dar nu am gasit decat euro 4 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este euro 4 , daca are si dpf 120%euro 4. Cica sunt si fara dpf (paraca motor 2.0d) care sunt considerate tot euro 4 .

 

Cel mai simplu intri pe site la rar parca au un dpf cu toate masinile si motorizarile . Si cauti acolo dupa cod motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0D fara DPF sunt E3. Singura exceptie pe care o stiu sa fie E4 si sa nu aiba DPF este masina Laurei care este luata de la noi de noua si nu are.

Pe site-ul de la RAR gasesti un PDF cu coduri si liste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar la masinile mai noi (dupa 2010), e inscrisa in cartea tehnica norma de poluare?

Si, daca cineva are o Dacie din 1990 (evident, luata de noua din Romania, cu factura de la Comautosport) si vrea sa o vânda, plateste timbrul de mediu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred ca este E3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Nici eu nu cred ca masina e E3. De altfel pe lista cu motoare E3 disponibila pe site-ul RAR-ului nu apare motorizarea ta. Eu am avut o astfel de problema cu o alta masina (Skoda) care la RAR aparea E3 dupa codul motor, desi era E4. Mie mi s-a recomandat atunci sa solicit din partea reprezentantei producatorului un certificat cum ca motorul e E4 din fabricatie. Si E4 a ramas. Asta desi pe sus-numita lista, motorul respectiv continua sa fie E3... Astia suntem, cu astia defilam...

Mult succes!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ma insel 1.6 d este euro 4 , si apoi driveu cu s &s e euro 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Eu am avut acelasi problema in 2008 cand am inmatriculat un peugeot 206 1.4 HDI fabricat in 2006 cu filtru de particule luat din Franta si la RAR mi-au zis ca masina este euro 3, la reprezentznta peugeot mi-au confirmat ca este euro4 (exact acelasi motor ca pe Peugeot 207, dar ca eu am fost nerabdator si masina deja a fost inmatriculata)

DIna cate stiu masinile diezel care sunt dotate cu DPF (Diesl Particulate Filter) sunt EURO 4 sau cifra si mai mare.

Eu as proceda cum a sugerat colegul Behu si as cere un document de la Volvo care sa clarifice ca ce norme de poluare avea masina din fabricatie.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

si eu am aceeasi problema cu un volvo v50 pe care am vrut sa il vand credeam ca e euro4 a venit cumparatorul si cand ne-am uitat pe carte este euro3 si pe talon este euro4. Ce sa fac? Taxa e mult mai mare la euro3 si astfel pretul e mult mai mic.

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

...daca pozitia 5 din CIV se termina cu E3/2006 asta este  si trebuie corectat in talon.Din ce cunosc este E3 acest model .Este MY2006 dar asta poate  insemna ca este fabricata in 07/2005 deci cu motoare E3  fiind totusi model fara facelift deci pe ultima suta de metri..Ai cumparat masina si nu ai platit taxa la timpul respectiv sau cum?

In fine cel mai sigur mai mergi odata la omologare cu ea si (re)afli in concret dar sigur este greseala in talon. 

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Si, daca cineva are o Dacie din 1990 (evident, luata de noua din Romania, cu factura de la Comautosport) si vrea sa o vânda, plateste timbrul de mediu?

Pe scurt. Orice masina care nu are timbrul de mediu platit sau a fost platit si recuperat. La inmatriculare, noul proprietar va plati acest timbru de smecherie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Alta gaselnita a lor este ca vor sa o bage la impozit in loc de taxa. Asa se aude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0