Sign in to follow this  
Followers 0
SergiuCubis

Volvo V50 2.0 TDI nu porneste motorul

18 posts in this topic

Salut, de o saptamina incoa am o problema ciudata la masina(Volvo v50 2.0 TDI 2008), nu vrea sa mai porneasca, mai exact face in felul urmator: pornesc din cheie, motorul sa sa porneasca, turatiile ajung pina la vreo 400 RPM intr-o fractiune de timp, dupa care motorul se opreste. Si asa la fiecare pornire din cheie, totul nu dureaza mai mult de 1 secunda. Am si filmat faza respectiva, daca priveste cineva sa imi spuna o parere sau daca a trecut prin asa ceva. Multumesc anticipat.

Video uploadat mai jos sau link pe youtube.

 

VID_20151001_212017.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai 2.0 tdi asta parca avea ceva ecarit din soft sa nu dea noxe, poate a trimis vw update sa nu mai porneasca deloc.

scuze de offtopic, n`am gasit alta rima :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai schimbat vreun filtru de motorina de curand ?

2.0TDI e strict pe VW, ce ai tu se numeste "2.0D" si scrie pe spatele masinii asta.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deschide capota, uita-te la furtunele care ies din filtrul de motorina si in timp ce rogi pe cineva sa dea la automat, uita-te daca apar bule multe pe unul din ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deschide capota, uita-te la furtunele care ies din filtrul de motorina si in timp ce rogi pe cineva sa dea la automat, uita-te daca apar bule multe pe unul din ele.

asta voi face, presupun ca furtunele alea sunt transparente...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, altfel ti-as fi spus sa vorbesti cu Superman ;D

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal daca este problema din cauza la bule sau trage aer pe la capacul de la filtru nu porneste deloc,dai la automat cat vrei(dezamorsata),asa patisem eu.De fiecare data cand am schimbat filtrul o perioada relativ scurta inca mai veneau bule(mai mult la accelerare) care apoi dispareau de tot.Ai incercat atunci cand porneste sa dai si pedala sa o tii accelerata?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am ajuns acasă, am scos capacul de la motor și am observat bula de aer mare pe Out de la filtru de motorina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu rezolvi nimic asa.Ai incercat sa pornesti si sa o tii turata?Trebuie cineva sa se uite in timp ce dai la automat.De cand ai schimbat filtrul de motorina ai reusit sa o pornesti si sa mergi cu ea?Grija ca gati bateria la automat

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am încercat sa o pornesc și sa țin trata și veneau bule din filtru, miine dimineață o voi porni la rece și o voi duce băieților de la service care au schimbat filtrele sa le o leg de gat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deschide capota, uita-te la furtunele care ies din filtrul de motorina si in timp ce rogi pe cineva sa dea la automat, uita-te daca apar bule multe pe unul din ele.

Multumesc ca mi-ai dat sugestia cu filtru de motorina, eu eram deja cu gandul cum sa strang cureaua sa schimb injectoarele))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce crezi ca o sa faca.Iti dau cu spray si o tin turata pana iasa toate bulele din instalatie.

Dar tot nu ai zis, daca o tii turata dupa pornire mai multe secunde, merge sau moare chiar daca o turezi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pina la urma am gasit problema din cauza careia nu porneste motorul, si anume ca ramine inchisa clapeta de acceleratie(care se afla linga senzorul de presiune si cel de temperatura al galeriei de admisie aer). Doar ca nu stiu ce sa ii fac, pt ca nu ramine pe inchis din cauza ca se blocheaza in interiorul tevei de admisie, ci pt ca ramane presiune in mecanismul de miscare a clapetei, si nu isi revine pina nu scot furtunasul ala mic care baga presiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica valva care o comanda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jos in stanga sub alternator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0