Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

BogdanBrasov

As vrea sa-mi iau un Volvo, ce ma sfatuiti?

36 posts in this topic

Salutare, caut de ceva timp sa-mi iau o masinuta si uitandu-ma pe site-urile specifice vanzarilor de masini am dat peste un Volvo S40, 2011, 1.6 benzina la 9000 Eur. Bugetul meu e undeva la 8000 Eur insa il mai pot suplimenta cu 1000 Eur daca merita. Eu unul nu ma pricep foarte bine la Volvo-uri, imi plac cum arata insa vroiam sa cer sfatul vostru. Asadar merita sa iau aceasta masinuta daca dpvd tehnic e ok sau ce alt model imi recomandati tinand cont de bugetul mentionat mai sus? Multumesc, Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Primul lucru care l-as face ar fi sa verific VIN-ul.

Pe urma as verifica-o fir-a-par. 

Ulterior as discuta de bani.

Succes!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Firma vanzatoare are ca obiect de activitate recuperarea si valorificarea masinilor ar caror leasing nu a mai fost platit .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,nu vrei un s40,1,6d anf 2010,pret6500,sau un v501,6d anf 2006pret4600neg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fereste-te de 1.6D ca dracu' de tamaie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde pe unde merge cu masina(in oras sau afara).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam indiferent pe unde merge, motorul ala e plin de probleme. In ultima vreme numai 1.6D-uri ne-au venit la reparat, ba cu scurgeri de ulei, ba cu turbina, ba cu dpf, ba cu capac de culbutori, ba cu volanta, ba cu senzor cu fire rupte...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Primul lucru care l-as face ar fi sa verific VIN-ul.

Pe urma as verifica-o fir-a-par. 

Ulterior as discuta de bani.

Succes!

multumesc frumos de sfat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,nu vrei un s40,1,6d anf 2010,pret6500,sau un v501,6d anf 2006pret4600neg.

am invatat ceva, fara 1.6 d:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Eu as opta pentru un S60 in locul tau. 

Gandeste-te si la varianta asta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu din pct de vedere al motorului/turbinei n am avut probleme cu 1.6 le. In 2 ani 30 mii km luata la 230 mii merge de n`are aer motorul. Acum...nu pare oarecum logic sa fie mai "multe" cu probleme cu 1.6 decat d5 sau t5 de ex? Cate 1.6d sunt in circulatie si cate d5/t5 sau 1.8?

e ca`n bancul ala cu loganu si ferrari la semafor...

-dom`le nu prea esti multumit de masina asa, nu prea merge bine nu? 

-de ce?

-pai n`am vazut la multa lume...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

CALLER  are dreptate 75/eu am bagat in v50 aproxim.80 mil.nu conteaza motorul pretul pieselor sunt la fel.                                   , Eu am schimbat la v 50 toata distributia,lant intinzator ,turbosuflanta noua,placute discuri fata , furtune ,aditiv                                                   Dpf, poti sa ei ce motorizare vrei ,cand pica ceva sa te ti ,plus ca tester volvo in BV au 2 trei persoane,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BogdanBrasov ia vezi, asta nu pare mai ok? http://autovit.ro/anunt/volvo-v50-ID7Gfjc5.html#a84f1b202a 

La bugetul de 9000 de euro as merge pe un V50 mai degraba. Dar depinde si de gusturi. Eu am ciine, stau la casa, am ceva nevoi de spatiu si portbagaj. 

Si e bine ca intrebi pentru ca astfel lumea mai zice una alta despre motoare. Desi cred ca 1.6d din 2011 parca era mai laudat decit cel anterior. Dar daca MidnightCaller zice asa, asa o fi. 

Personal ti-as recomanda un motor pe benzina. Dar sint foarte rare. 

Si asta o spun din virtutea uui detinator de ambele ceva ani si problemele la benzina s-au rezumat la curatat clapeta de acceleratie, schimbat bujii si revizii regulate. La diesel ai mereu EGR-ul care face probleme (se poate trai si cu el asa o vreme), turbina care poate pica (depinde de stilul de mers), furtune de la intercooler care trebuie schibate si aparent costa mult, posibil injectoare care se strica din diverse cauze (gen motorina proasta) care costa mult (ok, poate nu 1000euro bucata ca la vw tdi), uneori electromotorul mai trebuie "tunat" etc. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alegerea motorizarii nu e foarte grea. Motorina e mai susceptibila defectiunilor si mai ieftina pentru ca masina diesel consuma mai putin. Cum spunea colegul, la benzina, reviziile facute cu piese de calitate si curatarea clapetei de acceleratie sunt principalii bani pe care ii vei baga intr-o masina "cinstita" si care nu este foarte veche. 

Eu am avut problemele cunoscute pana acum. Radiatorul de aer conditionat care cam pica la 2-3 ani din care cauza n-am inteles inca (sunt ori proaste, ori trebuie sa-l protejezi cu o plasa pentru ca ei nu s-au gandit la asta). Parbrizul lipit prost sau trapa.  Kitul de depanare al rotilor care este de o calitate ridicola pentru renumele firmei. Prezoanele de la roti care sunt de aceeasi calitate. 

Mai trebuie sa te gandesti la intretinerea de dupa. Service-ul "oficial" practica niste preturi de cele mai multe ori mai mult decat duble decat valoarea reala a pieselor. Din fericire, calitatea serviciilor a crescut (parcă) in ultimii ani, spre deosebire de anii 2000 care au fost de "pionierat". 

Tot din fericire, exista aceasta comunitate care se pricepe si unde poti, daca nu-ti permiti la reprezentanta, sa gasesti rezolvarea problemelor care pot aparea, ba cu un sfat, ba cu niste piese si chiar si cu mana de lucru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de motorizare, 1.6 e pacatos doar daca-i euro 4. Masinile facute dupa 2011 au motoarele 'updatate'. E simplu sa-ti dai seama daca masina are motor de generatie noua (mai putin pacatos) dupa norma de poluare dar si denumirea data de producator. Motoarele Euro4 se cheama 1.6D, 2.0D pe cand cele noi se numesc: DRIVe (1.6 - 109 (?) CP), D2 (1.6 - 115 CP), D3 (2.0 cu o singura turbina - 150 CP), D4 (17x CP - 2.0 cu o singura turbina, diferenta de putere cred ca vine doar din soft).

Masinile per ansamblu sunt 'misto'. Calitatea interiorului variaza enorm intre variantele de echipare, majoritatea optiunilor sunt dificil/costisitor de adaugat ca retrofit-uri deci ar trebui sa te orientezi catre masini cat mai 'dotate'.

Spor la cumparaturi. =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si legat de consum, pentru ca vad inca mai exista teoria ca dieselul consuma mai putin. Da, asa o fi, probabil un diesel consuma mai putin, marginal. Dar dieselul e ceva mai scump decit benzina. 

Si cind vorbim de consumuri de 5% vs 5,4% parca nu are rost sa te uiti prea atent la diferenta. Amortizarea nu se va face niciodata. Alegerea unui diesel in vremurile prezente nu ar trebui facuta din punct de vedere al consumului. Consumurile sint in aceeasi plaja la motoare de capacitate si putere asemanatoare. Dieselul il alegi poate pentru cuplu motor decent si poate o putere mai mare. Dar asta vine la pachet cu alte foarte posibile probleme. De la turbina pina la volanta dual mass si tot asa. 

Ma rog, vorbesc de motoare1,6 sau poate 1.8. La capacitati mai mari posibil sa existe diferente mai mari. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, caut de ceva timp sa-mi iau o masinuta si uitandu-ma pe site-urile specifice vanzarilor de masini am dat peste un Volvo S40, 2011, 1.6 benzina la 9000 Eur. Bugetul meu e undeva la 8000 Eur insa il mai pot suplimenta cu 1000 Eur daca merita. Eu unul nu ma pricep foarte bine la Volvo-uri, imi plac cum arata insa vroiam sa cer sfatul vostru. Asadar merita sa iau aceasta masinuta daca dpvd tehnic e ok sau ce alt model imi recomandati tinand cont de bugetul mentionat mai sus? Multumesc, Bogdan

"Ingropi" banii intr-un model ce nu se mai fabrica si nu o vei mai revinde plus ca este submotorizata  ..In rest o masina pe benzina este mai potrivita pt o intretinere lejera,confort acustic la drum,etc

 S40 este un Focus cu sigla de Volvo ,fara suparare mai ales acesta gasit .De banii ce ii ai mai bine ia-ti un Focus modelul nou pe benzina ecoboost capacitate mica Titanium si nu ai sa regreti ori mai suplimenteaza cu inca 1500E si arunca-ti un ochi la S60 II diesel.

Te plictisesti de acest model (S60),insa sigur il revinzi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si legat de consum, pentru ca vad inca mai exista teoria ca dieselul consuma mai putin. Da, asa o fi, probabil un diesel consuma mai putin, marginal. Dar dieselul e ceva mai scump decit benzina. 

 

Exista pentru ca inca sunt oameni care insista ca masina lor consuma 6 in oras. Chiar si dupa acest scandal care scoate la iveala ce sunt de fapt, motoarele diesel plus toate minciunelele din industria auto. 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite legat de consum , d5-u meu scoate in oras intre 7-10 7 (pentru drumurile care le fac acum , pe centura , putine semafoare, 2 mai exact) 10 (multe semafoare , plus un deal urias cu trafic bara la bara cu motorul rece) 

Dar la un drum de franta , a scos 5,4 (in general imi scoate maxim 6) si merg la limita legala 140 (autostrada) si 160-180 in germania ....  daca faci asta cu un benzinar .. , nu ar fii de omis diferenta uriasa dintre benzina si motorina in A , DE , FR , LU ,etc. Mai exact in A 1.04 e/l dieselul , 1.3si ceva litrul de benzina ... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trancenergy a pus degetul pe rana dar nimeni nu-l baga in seama, cate D5-uri sunt vs 1.6D, un 1.6D tine mult mai mult decat un D5 in Bucuresti, un 1.6D ajunge lejer la 250.ooo km in Bucuresti, un D5 condus numai in Bucuresti dupa 100.ooo km bagi bani cu lopata in el . Dar ma rog, se pare ca unii stiu mai bine, vorba aia, au service . 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites