ironman_toteu

Frecare dedesubt masina de un mare damb de beton/asfalt

8 posts in this topic

Salutare. Scuze daca nu e portiunea potrivita din forum, dar nu e un accident oficial ca sa scriu la sectiunea accidente, asa ca nu stiu unde sa scriu in alta parte.

Poevstea sta cam asa:

Am plecat in vacanta. Toate aproape bune, dupa un drum de ~678km (in afara de o piatra care mi-a ciobit parbrizul original :( ). Mergand sa repar ciobitura, dintr-una in alta la iesirea dintr-o curte, trecand peste un damb urias de beton (sau asfalt, nush exact ce era dar probabil ca e acelasi lucru) pe care nu l-am estimat cum trebuie (si pe care la intrare l-am trecut fara probleme), dupa ce au trecut rotile din fata, POC, masina parca s-a prabusit din pod, am simtit o zguduitura puternica, si un zgomot infernal de metal frecandu-se de beton, si apoi s-a terminat cosmarul, am trecut si nervos peste masura am plecat mai departe. 

Problema mea este ca fiind intr-un loc strain, si nu stiu unde sa ma duc sa fac o evaluare, as vrea sa stiu daca cei care cunosc "dedesubturile" unui Volvo V50 din 2009 cu cutie automata, imi pot spune ce ar fi putut avea de suferit in urma acestui eveniment, si daca trebuie musai sa caut un service ceva pt reparatii ori verificare vizuala, sau e ok si pot merge mai departe. M-am uitat eu pe sub masina, n-am vazut nimic suspect, insa nici nu ma pricep, asa ca evaluarea mea este egala cam cu zero. Dupa nefericitul eveniment masina mi se pare ca merge la fel, desi in paranoia mea post-traumatica parca aud ceva zgomote in plus. Frecusul, din cate am evaluat eu, s-a produs undeva intre rotile din fata si aproximativ jumatatea sau prima treime a masinii.

 

Merci de ajutor! Sper sa-mi dati vesti bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de traseul de tobe, nu prea ai ce sa afectezi pe acolo. Probabil a frecat cu pragurile, fiind partea cea mai joasa a masinii. Deci... nu ai de ce sa-ti faci griji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica-ti pragurile. Eventual foloseste o lanterna si o sa vezi posibile zgarieturi. Am patit-o si eu imediat dupa ce am luat masina, dar am avut noroc si am scapat fara nicio urmare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum are v50-ul tevile pentru frana spate? 

La bmw sunt expuse foarte frumos. Da stiu, nu-i bmw dar intreb si eu

Edited by i love VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici la BMW nu sunt conductele mai jos decat pragurile (nici macar la Dacia 1300 nu erau)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA, inteleg ce spui dar ma refer ca sunt pe mijlocul masinii si daca freci pe mijloc atunci mari sanse sa atingi tevile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum vezi, conductele sunt mascate de "ramforsa" podelei

e0b03857-d441-4fa4-a69d-ed29de0616a0_0d3ab3de-a2db-11e0-897d-005056c00008.jpeg

timthumb.php.jpg

timthumb.php.jpg

under.JPG

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri. Azi am avut ocazia sa revad dambul cu pricina, si studiindu-l asa rapid cred ca de fapt "frecatura" a avut loc mai in spate fata de cum am spus eu initial si anume cam in a doua treime a masinii, si nu in prima. Dupa raspunsurile de pana acum cred ca tot nu are importanta, dar am zis sa mentionez si aspectul asta, in caz de nevoie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now